Sobota, 15.03.2025, Imieniny: Ludwika, Klemens, Longin
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Wyprzedziły nas już nawet Suwałki

22.01.2010, 09:27:46 Rozmiar tekstu: A A A
Wyprzedziły nas już nawet Suwałki

Elbląg nadal po macoszemu traktuje promocję miasta w Polsce i poza granicami. Choć prezydent Henryk Słonina zapewniał, że w tym roku będą na reklamę Elbląga przeznaczone większe środki, to radni znów wytknęli rządzącym brak pomysłu na promocję i spore zaniedbania w tym zakresie.

Od czterech lat radny Witold Strzelec na każdej sesji zadaje zawsze jedno pytanie. Zawsze też nie słyszy konkretnej odpowiedzi. Radnemu zaś chodzi o prosty dokument, który posiada już większość miast w Polsce. Chodzi o strategię promocji turystyki i miasta. Jak już wielokrotnie pisaliśmy, większość miast właśnie promocję traktuje priorytetowo. Co więcej, nawet niewiele większe od Elbląga miasta sięgają po specjalistów z zakresu public relations i kreacji marki czy produktu turystycznego.

- Wiem, że nasze wnioski dotyczące znacznego zwiększenia środków na promocję miasta zostały przez prezydenta odrzucone – mówił na ostatniej sesji radny Witold Strzelec. – Mam jednak pytanie, czy nawet w ramach tych skromnych środków, które w budżecie mamy, nie możemy rozpocząć przygotowań do stworzenia strategii promocji Elbląga?

Radny Witold Strzelec wskazał na dobry przykład niewielkich Suwałk.
- Tam powstał dokument o nazwie Strategia Promocji Suwałk w latach 2010 – 2015. Obecnie jest konsultowany z mieszkańcami miasta. Można ten dokument pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego w Suwałkach – mówił radny Strzelec. – Dlaczego Elbląg nie może ciągle tego zrobić?

Prezydent Henryk Słonina nie chciał wchodzić w głębszą polemikę z radnym Strzelcem. Stwierdził tylko, że miasto zwiększa środki na promocję o…100 tys. zł. Do tego, aby powstała strategia promocji miasta, najpierw Ratusz chce uaktualnić strategię rozwoju Elbląga.

- Są też środki na promocję w budżetach projektów unijnych, które miasto będzie realizowało – skwitował prezydent Słonina.

Jednak radny Witold Strzelec nie ustępował. Wskazał, że jeżeli budżet miasta nie ma wystarczających środków na stworzenie strategii promocji Elbląga, to można sięgnąć po środki pozabudżetowe.

- Tak zrobiły Ostróda, Giżycko czy Pisz. Na opracowanie strategii promocji te miasta otrzymały środki z Urzędu Marszałkowskiego – mówił radny Strzelec.

Odpowiedzi prezydenta w tym temacie już jednak nie było.  
 

Mars

Oceń tekst:

Ocen: 0

%0 %0


Komentarze do artykułu (13)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ usta
    Piątek, 22.01

    platfusy chą zarobić kasę, dlatego taki atak

  2. 2
    0
    ~ sopran po 1 pięćdziesiątce
    Piątek, 22.01

    ale corocznie 50.000 zł na Towarzystwo Wzajemnej Adoracji (zwane także ETK) jest - na kawusię, na kwiateczki, na ciasteczka i bileciki na high society konecerty. Eks-senatorowa to ma klawe życie!

  3. 3
    0
    ~ PZPRówka
    Piątek, 22.01

    uważam, ze należy zwolnić nieudaczników i leserów z UM-ludzi bez wizji, kompetencji i wykształcenia!

  4. 4
    0
    ~ wrth
    Piątek, 22.01

    najlepiej nas zareklamowała ta babcia, co zrobiła napad na bank. elbląg rulez

  5. 5
    0
    ~ heds
    Piątek, 22.01

    ludzie czyście powariowali, jak chcecie 70 letniemu dziadkowi wytłumaczyc,że warto dac jakąś kase na promocje maista? to jest nomożliwe, w tym wieku ludzie sa niereformowali, maja utrwalone zachowania i poglady, dla nich taka promocja to marnowanie kasy przez młodych "głupich", dla takich dziadków liczy się to czego można dotknac, zobaczyć, a jak zobaczyc skutki promocji miasta?

  6. 6
    0
    ~ b
    Piątek, 22.01

    juz sobie wyobrazam polemike W. Strzelca z prezydentem... juz widze zacinajacego sie prezydenta ktory cos tam probuje powiedziec i na koncu odpuszcza a po wyjsciu z sesji wyżywa sie na jakims naczelniku... Pan Witold - dobry marketingowiec kontra Pan prezydent - czlowiek pnacy sie w minionej epoce po szczeblach od nauczyciela, kierownik szkoły, inspektor oświaty, dochodząc do stanowiska zastępcy kuratora województwa elbląskiego...wiceprezydenta do prezydenta. czasy sie zmienily teraz nowoczesne myslenie ludzi mlodych jest potrzebne miastu.

  7. 7
    0
    ~ ROBI
    Piątek, 22.01

    TO BIERZMY PRZYKLAD Z LEPSZYCH.DLATEGO SLONINA WSPOLPRACUJE Z SUWALKAMI.HA HA HA.SZOK.

  8. 8
    0
    ~ edsa
    Piątek, 22.01

    jestem dobrej mysli, będa wybory i wszystko sie w Elblagu zmieni, odejda niekompeteni urzednicy ze swoimi guru henrykiem z minionej epoki, bedzie normalny prezydent z normalna wizja rozwoju miasta, zaległosci nadrobimy, miasto zacznie sie w końcu rozwijac,

  9. 9
    0
    ~ elblazak stary
    Piątek, 22.01

    Jak długo jeszcze ludzie z ratusza będą cicho,nie ma kasy na promocję?Ja chcę się zapytać jakie miejsce w tym zakichanym województwie ma Elbląg chyba się nie mylę miasto grodzkie ,to gdzie ta kasa co się nam należy.Kiedy panowie z ratusza wyjmą głowę z piasku i zobaczą agonię-którą sami sprowadzili do nas Elblążan.Człowiek który robi takie rzeczy jest nie godny zasiadać w ratuszu.

  10. 10
    0
    ~ KOMUNISTA
    Sobota, 23.01

    SLONINA PODPISAL WSPOLPRACE Z SUWALKAMI,MUSIMY UCZYC SIE OD LEPSZYCH.PROPONUJE DODAC BIALYSTOK,BIALA PODLASKE NO OLSZTYN JUZ MAMY.BEDZIEMY Z SAMYMI POTEGAMI TRZYMALI.NIECH ZYJE HENRYK!!!!!!!

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2025 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.1572248935699