Slogan „Mazury Cud Natury” bezkonkurencyjnie wygrał ranking na hasło, które najbardziej zachęciłoby Polaków do wizyty w danym mieście lub regionie. Z badania przeprowadzonego przez GFK Polonia na zlecenie ogólnopolskiego dziennika „Rzeczpospolita” wynika, że na hasło promujące Mazury wskazał prawie co drugi badany (46 %).
Na kolejnych miejscach znalazły się hasła: „Magiczny Kraków” (32%), „Gdańsk, tu się żyje” (30%), „Wrocław - miasto spotkań” (20%) i „Toruń - gotyk na dotyk” (20%).
- Hasło „Mazury Cud Natury” związane jest z udziałem naszego regionu w światowym konkursie na 7 Nowych Cudów Natury szwajcarskiej Fundacji „New7Wonders” – mówi Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego. - Bardzo się cieszę, że spodobało się ono Polakom, którzy na nowo odrywają piękno naszego regionu.
Obecnie trwają ostatnie prace nad harmonogramem i biznesplanem dwuletniej promocji Mazur, jako finalisty plebiscytu „New7Wonders”. - Jestem przekonany, że tak jak to miało miejsce pół roku temu, gdy walczyliśmy o wejście do półfinału, tak i teraz nasza pozycja w rankingu najpiękniejszych miejsc na Ziemi będzie sukcesywnie rosła – dodaje Jacek Protas, Przewodniczący Oficjalnego Komitetu Wspierającego kandydaturę Mazurskich Jezior w światowym konkursie.