Vectra zapewnia, że awaria sieci została już zażegnana i wszyscy klienci z Elbląga mają dostęp do internetu oraz telewizji. - Ewentualne zgłoszenia mają charakter indywidualnych zdarzeń, które Vectra obsługuje na bieżąco – zapewnia Justyna Grzelak, Koordynatorka ds. PR Vectry.
Przypomnijmy - klienci Vectry byli odcięci od internetu od wczoraj, od północy. - Intensywne prace modernizacyjne spowodowały wczoraj, tj. 10.02, u części mieszkańców Elbląga brak dostępu do usług telewizji i internetu – informuje Justyna Grzelak. - Wczoraj, od godziny 16:00 dostęp do internetu przywracany był sukcesywnie na kolejnych obszarach Elbląga. Ok. godz. 20:00 niemal cały obszar posiadał już dostęp do usługi internetowej. Dostęp do telewizji w pełni posiadają od wczoraj, od ok. 16:00, wszyscy Klienci z Elbląga.
Awaria, jak wyjaśniała przedstawicielka Vectry, była spowodowana pracami modernizacyjnymi. - Prace dotyczyły systemów transmisyjnych w lokalnej stacji czołowej w Elblągu – dodała Justyna Grzelak.
Ta sytuacja nie miała wpływu na działanie usług w innych miejscowościach. Problemy z usługami zgłaszane poza Elblągiem, najprawdopodobniej miały charakter indywidualnego zdarzenia
– stwierdziła Justyna Grzelak. .
W oświadczeniu przesłanym do nas przez Vectrę czytamy: „Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu 10.02., w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę”. Zapytaliśmy, na jaką rekompensatę mogą liczyć elblążanie?
Mając na uwadze, że Klienci byli pozbawieni pełnego dostępu do naszych usług otrzymają od firmy rekompensatę finansową. W sposób automatyczny, nie wymagający dodatkowego kontaktu Klientów z Vectra, najbliższe faktury zostaną skorygowane o kwoty wynikające z niedostępności usług. Konkretne kwoty wynikają z obowiązujących regulaminów i będą zależne od rodzaju oraz wariantów usług, z których korzysta Klient
– podkreśliła Justyna Grzelak.
Jak do tego doszło, że taka Vectra ma w mieście monopol na kablówkę? Co z takimi sieciami kablowymi, jak UPC czy Inea? Czy redakcja może to wyjaśnić? Vectra od razu by została sprowadzona "do parteru".
Szanowni z Vectry najwyrażniej przeoczyli , że 11go czyli dzisiaj do godzin popołudniowych tez byliśmy wycięci z internetem . Komunikacja z nimi - pełna kompromitacja . U mnie przepadli .
NIECH zapłacą karę i to konkretną.
A ja w dalszym ciągu nie mam internetu
Co za bzdury. To w końcu awaria, czy prace modernizacyjne. Jeśli prace, to chyba planowane? Czyli Vectra nie raczyła nawet uprzedzić swoich klientów. Nie wierzę w ani jedno słowo tej pani. Żenujące.
pewnie będzie to 60 gr. parodia ?
Vectra - to krętacze i naciągacze. Walczę od grudnia o wyłączenie kanałów z których zrezygnowałem po zakończeniu starej umowy. Mimo wielokrotnych obietnic w siedzibie w Elblągu i rozmową ze specjalistami z infolinii, nadal mam włączone niechciane kanały oraz wystawioną na nie fakturę. Wszelkie terminy umów minęły. Proszę wszystkich wziąć pod uwagę moje problemy, abyście Państwo nie mieli podniesionego ciśnienia w przyszłości.
Zgłosiłam do vectry oficjalnie o zwrot rekompensaty i dostałam odpowiedz, że jej nie będzie. Z
dlatego ja skaczę z radości że wypowiedziałem umowę w vectrze. Ale żeby było śmieszniej Internet i tv place 40 zł w play ale Internet na łączach vectry 300 mb. Generalnie gdyby nie cena to to bym skladal wypowiedzenie, ale w Eg faktycznie jest monopol jest tylko netia, vectra i orange czyli można przypuszczać że w UM ktoś ma wtyki ale mogę się mylić, ale gdy mieszkałem w warszawie miałem UPC jak założyłem tak zapomniałem 4 lata bez problemu ZERO !! nie ma restartuj pan router, hard reset routera itp NIC wszystko działało, myślałem że netia to było dno bo co chwile były problemy co chwile zgłaszałem, ale vectra wiele lepsza nie była e EG to został mi tylko orange do wypróbowania.....
Ale normalnie to on nie pracuje strasznie spowolnił.