Awaria Vectry trwa w Elblągu od północy. - Nadal nie mamy internetu. Moje dziecko ma przez to odwołane lekcje. Co tu się wyprawia? - pyta nasza czytelniczka.
Klienci Vectry są odcięci od internetu już 13 godzinę. Wielu z nich od rana usiłuje dowiedzieć się, kiedy dostęp do sieci zostanie przywrócony. - Pracuję zdalnie z domu. Od godz. 8.00 nic nie mogę zrobić - uskarża się p. Dagmara.
- Moje dziecko z powodu braku internetu ma dziś odwołane lekcje – dodała p. Agnieszka.
Dzwoniłem na infolinię to oczywiście na rozmowę z żywym człowiekiem nie ma co liczyć. Za to jest automat, „wirtualna konsultantka”, który za każdym razem jak dzwonię zmienia komunikaty. Najpierw twierdził, że usterka zostanie naprawiona do 10.30. Później do 12.30. Mamy 12.30, a internetu jak nie było tak nie ma
– podkreślił p. Andrzej.
Vectra zapewnia, że usterka jest naprawiana.
Z powodu przedłużających się prac modernizacyjnych część mieszkańców Elbląga nie posiada dostępu do naszych usług. Na miejscu intensywnie pracują nasze służby techniczne
– informują.
Przewidywany czas zakończenia prac modernizacyjnych może potrwać do godz. 16:00.
Aktualizacja:
Dostęp do sieci został przywrócony większości użytkokom o godz. 19.00.
Aktualizacja (11.02., godz. 9.00)
Problem z internetem jest jeszcze m. in. na ul. Hetmańskiej.
Dlaczego od tylu lat w Elblągu jest tylko jeden dostawca kablówki? Czemu nie ma UPC i innych? oni też dostarczają internet. Skąd ten monopol?
@Klient, jeden dostawca kablówki? Konkurencja z kolorem pomarańczowym w tle nie jest dostawcą Internetu i telewizji? Tylko że po światłowodzie?
Co oni pieprza o modernizacji???Po prostu maja AWARIE!!!! Jakbu robili modernizacje to by w przeddzien ostrzegli,klamia i tyle jak Ci w Warszawie...
chleba im trzeba, chleba, igrzysk, a może ineterneta??? Ludzie ogarnijcie się. "Moje dziecko ma przez to odwołane lekcje. Co tu się wyprawia? - pyta nasza czytelniczka." - tragedia, co tu się wyprawia!. Możecie trochę pobyć teraz ze sobą, człowiek z człowiekiem, jak ludzie
No to faktura będzie niższa 🙃 taak? Ech,byle do końca umowy .
@kek, piszę o takiej typowej kablówce a nie platformach typu Orange czy Polsat.
Najgorszy dostawca internetu i telewizji ever. Szkoda, że nie potrafią poinformować swoich klientów o planowanych pracach i przerwie w dostawie usług. Szkoła, szkołą ale niektórzy pracują zdalnie z domu i są zmuszeni do urlopu, kto im zwróci za dzień pracy? Bo tak ciężko poinformować ludzi? tylko bzdurne i coraz gorsze oferty potrafią wysyłać..
Proponuję pretensje skierować do ministra Niedzielskiego Horbana i innych psychopatycznych plandemistow dzięki którym mamy to co mamy. Dzieci żeby się uczyć muszą korzystać z laptopów i internetu bo tych dwóch jegomości wykonują rozkazy globalistow i bawią się w pkandemie strachu. Cierpią na tym wszyscy.
Jak nie było tak i nie ma.
Powiem tak, zgłaszając do Vectry usterkę, zawsze dostaję komunikat - w Twoim rejonie nie było problemu z dostpem do internetu dłużej niż kilka godzin...po wnikliwej analizie zamykamy reklamację. Niestety monopol i klient jest tu petentem