Wczorajsza (10.02.) awaria Vectry spowodowała odcięcie internetu i telewizji w wielu domach. Na brak dostępu do sieci uskarżali się nie tylko elblążanie (Więcej na ten temat TUTAJ). - To jest kpina. Internetu i telefony stacjonarnego wciąż nie mam i nie wiem, kiedy będę miał - stwierdził elblążanin.
Przypomnijmy - klienci Vectry byli odcięci od internetu od wczoraj, od północy. - Oczywiście dodzwonić się do Vectry graniczyło z cudem - stwierdził p. Andrzej. - Ale jak już się człowiek dodzwonił to słyszał tylko automat i sprzeczne komunikaty. Najpierw niby była to zaplanowana akcja, potem twierdzili, że to awaria. Godziny przywrócenia internetu też wciąż się zmieniały.
- Ludzie potrzebują internetu na przykład do pracy. Oczywiście mogłem sobie z komórki zrobić ruter, ale z telefonem stacjonarnym, który też mi nie działał, już nic nie mogłem poradzić. Prowadzę firmę i telefon musi działać - zaznaczył elblążanin.
Ludzie rozpisują się w komentarzach o pracy i zdalnej nauce, a ja chcę zwrócić uwagę na osoby starsze, które straciły telefony stacjonarne. Dla niektórych to jedyny kontakt ze światem. Ja nie mogę dodzwonić się do mojej mamy, która mieszka sama. Jest w podeszłym wieku i taki kontakt jest bardzo ważny
- podkreślił nasz czytelnik.
Kolejne zgłoszenie otrzymaliśmy z ul.Obrońców Pokoju. - Miałem dziś internet przez 20 minut. Po takich szopkach ludzie będą odchodzić od Vectry. Ich internet ciągle zawodzi. Albo jest słaby zasięg, albo są jakieś awarię - przyznał elblążanin.
Otrzymaliśmy oświadczenie, w którym Vectra przeprasza za zaistniałą sytuację i zapewnia, że ich klienci otrzymają rekompensatę.
Uprzejmie informujemy, że w pełni przywróciliśmy usługę telewizyjną na obszarze całego Elbląga. Sukcesywnie przywracamy pozostałe usługi w kolejnych obszarach, znaczna część mieszkańców miasta ma już pełny dostęp do Internetu. Powodem awarii były trwające intensywne prace modernizacyjne. Osoby, które ucierpiały na skutek awarii usług w dniu 10.02., w kolejnych miesiącach rozliczeniowych otrzymają rekompensatę. Za niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji serdecznie przepraszamy
- informuje Justyna Grzelak, Koordynatorka ds. PR Vectry.
Zwróciliśmy się do Vectry z pytaniami m.in. o to, jakiej rekompensaty mogą spodziewać się elblążanie? Gdzie odbywały się prace modernizacyjne, które były przyczyną awarii oraz dlaczego internetu nie mieli też użytkownicy innych miejscowości?
Do tematu powrócimy.
Jest godzina 13.15 i nie mam internetu. W ogóle nie wiadomo kiedy będzie bo nikt nie potrafi udzielić rzetelnej informacji. Chyba trzeba będzie poszukać lepszego operatora ....
Miło, że się tym zainteresowaliście. Też jestem ciekawa tych rekompensat
przejdźcie do orange i pozbędziecie się kłopotów . mam 3 umowę z orange i raz w nocy tv nie było bo dekoder się aktualizował gdzie byłem powiadomiony o tym , vectra to porażka niby światłowód ale gdzie do mieszkania podlaczaja?
Vectra to dziadostwo !!! .. To już 8 raz od 25 grududnia 2021 do wczoraj , gdy mamy awarię Vectry . A próba kontaktu z nimi , to kończy się "Pisz pan na Berdyczów" !!
Od wtorku nie mam internetu. Jestem już strasznie wkurzona. W środę rano powiedziano mi, że awaria będzie naprawiona przed południem. Dzisiaj jest piątek, a ja w dalszym ciągu nie mam internetu!!!!!!!
Niestety lepiej zaplacic wiecej i przejsc do Orange na swiatlowod. Nie jest to reklama, poprostu jest znacznie mniej awarii, a jak sa to raczej krotkie.
awaria czy planowa modernizacja... jak zwał tak zwał... była od północy, a poinformowali o tym o godzinie 16 smsem i mailem! To jest skandal według mnie. ALE... z Vectry ogólnie jestem zadowolony, bo to dopiero drugi raz w ciągu 5 lat jak jest jakiś problem. Może miałem szczęście? Natomiast z Orange problemy miałem non stop, a obsługa klienta to totalna porażka!
Dziękuje info za materiał interwencyjny . To co Vectra wyprawia to jakis skandal , kręcą kota ogonem , internet pojawia sie na 15 - 30 minut i znika . Zero kontaktu z firmą . Nastepnej umowy raczej nie podpiszę .
Nie były to żadne prace modernizacyjne. O pracach modernizacyjnych zawsze dostawałem powiadomienie, że tego i tego dnia ,od tej i do tej godziny będą odbywać się prace modernizacyjne. Nie pamiętam abym kiedykolwiek w takiej wiadomości otrzymał inne godziny, jak między 0:00 a 6.00. Wczoraj to nie były żadne prace modernizacyjne, tylko większa awaria. Niech koorydynatorka nie robi z siebie głupka, mówiąc że to prace modernizacyjne były.
Jak do tego doszło, że taka Vectra ma w mieście monopol na kablókwę? Co z takimi sieciami kablowymi, jak UPC czy Inea? Czy redakcja może to wyjasnić? Vectra od razu by zostala sprowadzona "do parteru".