Urząd Miasta ogłosił 4 maja przetarg pn. „Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2015”. W ramach zamówienia mają być realizowana promocja takich wydarzeń jak: Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, Elbląg za pół ceny- II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan oraz sylwestra miejskiego. Oprócz tego wykonawca ma realizować kampanię informacyjną i społeczną.
W ramach zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć folder promocyjny według wskazanych wytycznych w ilości 3000 egzemplarzy, teczki ofertowe w ilości 500 sztuk. Ponadto w ramach realizacji kampanii promocyjnej na Dni Elbląga (26-28 czerwca) oraz Święto Chleba wykonawca ma zrealizować dystrybucję 400 plakatów na terenie miasta, produkcję i emisję spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładami, w radiu ESKA ELBLĄ bądź innym radiu o zasięgu ogólnopolskim, produkcję oraz emisję spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuję zarówno Elbląg, jak i Braniewo. Ponadto zobowiązany jest do publikacji artykułów sponsorowanych w trzech portalach internetowych, które podają codziennie informację o Elblągu.
W przypadku wydarzeń dotyczących Elbląg za pół ceny-II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan wykonawca musi zrealizować dystrybucję 150 plakatów promocyjnych, również produkcję oraz emisję spotów reklamowych w radiu i telewizji, a także publikacji artykułów sponsorowanych.
Zamówienie obejmuje również promocję Sylwestra Miejskiego. W zakres tej promocji wchodzi publikacja artykułów sponsorowanych oraz emisja spotów reklamowych w radiu.
W zamówieniu rozpisane zostały wszelkie wymiary do plakatów, miejsca gdzie w szczególności mają się pojawić, a także wszelkie wymagania dotyczące publikacji artykułów czy spotów reklamowych.
Natomiast w ramach kampanii informacyjnej oraz społecznej wykonawca zobowiązany jest zrealizować 6 spotów reklamowych w radiu, publikacji 30 artykułów sponsorowanych w 3 lokalnych serwisach, dwustronne wyklejenie stojaków rowerowych oraz wydruk plansz, wydruk plakatów wielkoformatowych oraz 3 bilbordów dwustronnych.
Chętni, do wzięcia udziału w przetargu mogą składać swoje oferty do 15 maja, uprzednio wpłacając wadium w wysokości 2000 zł. Umowa z wykonawcą będzie ważna do 31.12.2015 roku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty pod uwagę będą brane dwa kryteria : 90%-cena oraz 10% - w przypadku uszkodzenia montaż i wydruk dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej.
To po co jest Departament Promocji i Kultury panie Wróblewski?
no wlaśnie ,nowowybrana Agniesia niech sie popisze a nie łazi napuszona jak paw
staszewska się do tego nie nadaje? aaa toc ona z lapanki
To naprawdę idiotyzm. Święto Chleba nie jest żadną promocją, lecz zwykłą imprezą miejską, o której mieszkańcy wiedzą. Wydawać na to pieniądze, których brakuje na zachętę inwestorów przy Trasie Unii Europ. ? Zgroza!
gm..?huehuehue