Czwartek, 14.11.2024, Imieniny: Laura, Emil, Wawrzyniec
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

Kto będzie prowadził kampanie promocyjne wydarzeń miejskich? Miasto szuka chętnych

05.05.2015, 11:12:15 Rozmiar tekstu: A A A
Kto będzie prowadził kampanie promocyjne wydarzeń miejskich? Miasto szuka chętnych
fot. Adrian Sajko

Urząd Miasta ogłosił 4 maja przetarg pn. „Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2015”. W ramach zamówienia mają być realizowana promocja takich wydarzeń jak: Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, Elbląg za pół ceny- II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan oraz sylwestra miejskiego. Oprócz tego wykonawca ma realizować kampanię informacyjną i społeczną.

 
W ramach zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć folder promocyjny według wskazanych wytycznych w ilości 3000 egzemplarzy, teczki ofertowe w ilości 500 sztuk. Ponadto w ramach realizacji kampanii promocyjnej na Dni Elbląga (26-28 czerwca) oraz Święto Chleba wykonawca ma zrealizować dystrybucję 400 plakatów na terenie miasta, produkcję i emisję spotu reklamowego wraz z lektorem i podkładami,  w radiu ESKA ELBLĄ bądź innym radiu o zasięgu ogólnopolskim, produkcję oraz emisję spotu reklamowego w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuję zarówno Elbląg, jak i Braniewo. Ponadto zobowiązany jest do publikacji artykułów sponsorowanych w trzech portalach internetowych, które podają codziennie informację o Elblągu. 
 
W przypadku wydarzeń dotyczących Elbląg za pół ceny-II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan wykonawca musi zrealizować dystrybucję 150 plakatów promocyjnych, również produkcję oraz emisję spotów reklamowych w radiu i telewizji, a także publikacji artykułów sponsorowanych. 
 
Zamówienie obejmuje również promocję Sylwestra Miejskiego. W zakres tej promocji wchodzi publikacja artykułów sponsorowanych oraz emisja spotów reklamowych w radiu. 
 
W zamówieniu rozpisane zostały wszelkie wymiary do plakatów, miejsca gdzie w szczególności mają się pojawić, a także wszelkie wymagania dotyczące publikacji artykułów czy spotów reklamowych. 
 
Natomiast w ramach kampanii informacyjnej oraz społecznej wykonawca zobowiązany jest zrealizować 6 spotów reklamowych w radiu, publikacji 30 artykułów sponsorowanych w 3 lokalnych serwisach, dwustronne wyklejenie stojaków rowerowych oraz wydruk plansz, wydruk plakatów wielkoformatowych oraz 3 bilbordów dwustronnych. 
 
Chętni, do wzięcia udziału w przetargu mogą składać swoje oferty do 15 maja, uprzednio wpłacając wadium w wysokości 2000 zł. Umowa z wykonawcą będzie ważna do 31.12.2015 roku. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty pod uwagę będą brane dwa kryteria : 90%-cena oraz 10% - w przypadku uszkodzenia montaż i wydruk dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej. 
 
Ines Kuraś

Oceń tekst:

Ocen: 2

%100.0 %0.0


Komentarze do artykułu (5)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +6
    ~ opty
    Wtorek, 05.05

    To po co jest Departament Promocji i Kultury panie Wróblewski?

  2. 2
    +3
    ~ Ewelina
    Wtorek, 05.05

    no wlaśnie ,nowowybrana Agniesia niech sie popisze a nie łazi napuszona jak paw

  3. 3
    +3
    ~ Margo
    Wtorek, 05.05

    staszewska się do tego nie nadaje? aaa toc ona z lapanki

  4. 4
    +4
    ~ Są pieniądze?
    Wtorek, 05.05

    To naprawdę idiotyzm. Święto Chleba nie jest żadną promocją, lecz zwykłą imprezą miejską, o której mieszkańcy wiedzą. Wydawać na to pieniądze, których brakuje na zachętę inwestorów przy Trasie Unii Europ. ? Zgroza!

  5. 5
    +3
    ~ inc
    Wtorek, 05.05

    gm..?huehuehue

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.99331998825073