Zapach pierniczków, pomarańczy nadziewanych goździkami, "Last Christmas" grupy Wham!, rodzinny seans wszystkich części "Kevina" czy ciężarówki Coca-Coli – te i wiele innych rzeczy kojarzy się nam ze Świętami Bożego Narodzenia. Niestety, w tym roku na ekranach naszych telewizorów nie pojawią się reklamy koncernu z radosną melodyjką "Coraz bliżej Święta".
Reklama Coca-Coli z charakterystycznymi tirami przemierzającymi przystrojone świątecznymi ozdobami ulice i znajomą melodyjką "Coraz bliżej Święta" to dla wielu oznaka zbliżającego się Bożego Narodzenia. - Nie wyobrażam sobie przygotowań do Świąt bez tej reklamy, czerwone, przystrojone lampkami ciężarówki to jedno z moich pierwszych skojarzeń bożonarodzeniowych – śmieje się Pani Jadwiga.
Niestety, w tym roku Coca-Cola ogłosiła, że nie będzie przeznaczać pieniędzy na reklamę od dnia 18 listopada. Światowy koncern zdecydował, że przekaże środki finansowe na pomoc humanitarną dla osób, które ucierpiały w czasie tajfunu na Filipinach. - Koncern już oddał 2,5 miliona dolarów w gotówce, wodę w butelkach za ponad prawie 600,000 dolarów i 1.000.000 dolarów na amerykański Czerwony Krzyż – czytamy na blogu www.parzyszek.blox.pl, który poinformował o akcji Coca-Coli.
Reklama Coca-Coli, w nowoczesnej odsłonie jest jednak emitowana. Prawdopodobnie została ona nakręcona jeszcze przed 18 listopada. Internauci szybko zareagowali na jej nową odsłonę. Pod filmem pojawiło się mnóstwo komentarzy, w których użytkownicy chcą powrotu ciężarówek. - Najbardziej pamiętliwa reklama? Coca-Cola z ciężarówkami. W tym roku nie będzie tego. Jakby nie patrzeć, to jedna z nielicznych reklam, które budziły pozytywne emocje i nastawiały ludzi do świąt – pisze pod filmem użytkownik Staffmedia. - Świąteczna reklama Coca-Coli bez ciężarówki to jak święta bez Kevina, jak choinka bez bombek, jak Wigilia bez karpia - dokąd zmierzasz tradycjo? - pisze inny internauta.
Na portalu społecznościowym facebook.pl od 2010 roku funkcjonuje strona zatytułowana "Święta bez świecącej ciężarówki Coca-Coli to nie Święta [protest]". Na stronie zgromadziło się już blisko 3 tysiące osób, czy w tym roku ponowią swój protest? Użytkownicy youtube.com już wyrażają swoje opinie na temat nowej reklamy koncernu.
Podobną inicjatywę internautów, w obronie "świątecznych tradycji" mogliśmy obserwować w 2010 roku, kiedy to Polsat zrezygnował z emisji filmu "Kevin sam w domu". Brak filmu wywołał bunt na portalu społecznościowym facebook.pl. Na stronie „Polsat zabił święta – w tym roku Kevina nie będzie” zgromadziło się ponad 37 tysięcy ludzi, którzy żądali emisji. Akcja okazała się skuteczna, fani Kevina mogli obejrzeć jego perypetie 25 grudnia.
W tym roku wielbiciele Kavina mieli już okazję obejrzeć obie części filmu. 23 listopada Polsat wyemitował pierwszą część "Kevin sam w domu", 30 listopada, natomiast widzowie mieli okazję zobaczyć drugą część "Kevin sam w Nowym Jorku". - Polsat, podobnie jak rok temu, nie rezygnuje z tradycji i chce wyemitować jedną z części tej filmowej sagi również w Święta. "Kevin sam w domu" zostanie wyemitowany w Boże Narodzenie o 20:00. Nic dziwnego - jak co roku emisja filmu przyciąga przed ekrany sporą ilość widzów, co przekłada się na znaczne zyski z reklam – czytamy na stronie internetowej www.sat-charts.eu
Poniżej przedstawiamy reklamę, która znajduje się na oficjalnym kanale Coca-Coli na youtube.com. Czekamy na Państwa opinie.
http://www.youtube.com/watch?v=eI3dFEVCCBw Macie tu reklamę Coca-Coli i nie płakać mi tu :)
czy ten artykuł to ma byc coś w stylu Monty Python? Mam wrażenie, że się nabijacie, bo nie mogę uwierzyć, że są jakieś krety (a moze nie chce w to uwierzyć), którzy nie wyobrażają sobie świat bez reklam coli i kewina odgrzewanego kolejny raz - tym, bardziej, ze coca-cola zamiast tego chce przeznaczyć kase dla pomocy innym... - moja rodzina nie może się doczekać właśnie świat kiedy w końcu nie będzie kewina, szklanej półapki i bethowena (nie dlatego, że to złe filmy, tylko dlatego, że juz nimi wymiotują widząc je kolejny raz przy tym samym stole)
nie wiem, czy to w stylu Monty Python, ale piszemy pułapka, a nie półapka :)
zapomniałeś dodać, że nazwe filmu piszemy z duzej litery i w cudzyslowiu :P
"Tegoroczne Święta bez ciężarówek Coca-Coli. "To jak Święta bez Kevina"-Internauci protestują" fakt ....jest to POważna sprawa. Żenada. Zważywszy , że wiele osób, nie będzie mało za co zrobić te święta. Ale co tam ...reklamy są ważniejsze . Gratuluje właściwej postawy firmy Coca - Coli. Inni powinni iśc w ich ślady.
Zbieracie się w Wigilię, żeby oglądać reklamy Coca-Cola i Kevin sam w domu? to współczuję podejścia do świąt.
je...ć kevina i cocacolę
Ciężarówki były najlepsze. To co teraz wymyślili to badziewne.