Czy możecie wreszcie zrozumieć, że nie rozchodzi się o kosmetyczne korekty w rozkładach jazdy autobusów - tylko o niekorzystne dla mieszkańców trasy przejazdów.
Na Mickiewicza zaorano całą komunikację miejską. Pozostawiono 1 linię 17 , na której zabrało połowę kursów a po wydłużeniu na Odrodzenia dokonali kolejnej rzeźni kursów, tak że ciężko w ogóle dopasować sobie autobus. Na linii 22 w sobotę nadal jeżdżą małe karzełki, busik jest zapchany do granic możliwości (gdzie sanepid i kontrolę), a tramwaj 4 jak jeździł przepełniony tak dalej jeździ. Należą się kary dla ZKM Elbląg za celowe narażanie mieszkańców na zarażenie się Covidem w tym tłoku!
Os. Kamionka z jedna linia nr 16 to porażka. Ludzi ponad stan w 16, z braku zabranej 21(dawnej 7). Linia 21 jest niezbędna do normalnego funkcjonowania mieszkańców ul. Rydla, Leśmiana, Legionów , Gdyńskiej ,Broniewskiego na dole
Zarówno przed zmianami i po zmianach w autobusach są pustki. Powinno się zachować tylko główne linie typu 21 22 17 16 13, resztą tylko rano i po południu ktoś jeździ, autobusy jak woziły tak wożą powietrze. Zauważyłem za to wzrost zainteresowania tramwajami, tak powinno być, tylko ten tabor co jest to powinien być dawno już wymieniony, to skansen na kółkach. Mamy nowe zazy które wożą powietrze a tramwaje się rozsypują.
To jest nierówne traktowanie mieszkańców bo niektóre dzielnice mają bardzo niekorzystny dojazd gdziekolwiek, po drugie jest to niezgodne z zasadami współżycia społecznego, po trzecie jeśli mieszkańcy takich dzielnic jak zajazd, warszawskie przedmieście, jar, Zawada,zawodzie mają problemy z dojazdem do centrum to proponuję, żeby urząd miasta pobierał niższe podatki np. od nieruchomości, dlaczego mają Ci ludzie łożyć na cos z czego O w ograniczonym stopniu. Po czwarte nierówne traktowanie mieszkańców zaprzecza fundamentalnym zasadom UE i w taki razie miasto nie powinno korzystać ze środków UE.
Myślę, że emocje nie ostygły. Elbląska komunikacja jest tragiczna. Zastanawiam się tylko, czy ona jest dla dobra pasażerów? Zdecydowanie nie !!!! To jest porażka obecnego prezydenta
Gadka ratusza że tramwaje to podstawowy środek komunikacji w Elblągu to totalna ściema ratusz w porozumieniem z ZKM od stycznia 2021r.zmiejszyło liczbę wozo –kilmetrów dla spółki Tramwaje Elbląskie. Dawniej dziennie kursowało po mieście 18–20 wozów teraz kursuje 9–12.
Czemu nie ma nic w sobotę o 5 rano w kierunku Druskiej to jest dramat zbuta przez całe miasto trzeba
Czy możecie wreszcie zrozumieć, że nie rozchodzi się o kosmetyczne korekty w rozkładach jazdy autobusów - tylko o niekorzystne dla mieszkańców trasy przejazdów.
Ta cudowna zmiana spowodowała, że wsiadłem do samochodu, bo nie mam zamiaru tracić swego czasu na stanie na przystankach przesiadkowych.
Na Mickiewicza zaorano całą komunikację miejską. Pozostawiono 1 linię 17 , na której zabrało połowę kursów a po wydłużeniu na Odrodzenia dokonali kolejnej rzeźni kursów, tak że ciężko w ogóle dopasować sobie autobus. Na linii 22 w sobotę nadal jeżdżą małe karzełki, busik jest zapchany do granic możliwości (gdzie sanepid i kontrolę), a tramwaj 4 jak jeździł przepełniony tak dalej jeździ. Należą się kary dla ZKM Elbląg za celowe narażanie mieszkańców na zarażenie się Covidem w tym tłoku!
Os. Kamionka z jedna linia nr 16 to porażka. Ludzi ponad stan w 16, z braku zabranej 21(dawnej 7). Linia 21 jest niezbędna do normalnego funkcjonowania mieszkańców ul. Rydla, Leśmiana, Legionów , Gdyńskiej ,Broniewskiego na dole
Rozklad jazdy ZKM w 100% wykazuje stan umysłu więc komentarze są zbędne!
Zarówno przed zmianami i po zmianach w autobusach są pustki. Powinno się zachować tylko główne linie typu 21 22 17 16 13, resztą tylko rano i po południu ktoś jeździ, autobusy jak woziły tak wożą powietrze. Zauważyłem za to wzrost zainteresowania tramwajami, tak powinno być, tylko ten tabor co jest to powinien być dawno już wymieniony, to skansen na kółkach. Mamy nowe zazy które wożą powietrze a tramwaje się rozsypują.
To jest nierówne traktowanie mieszkańców bo niektóre dzielnice mają bardzo niekorzystny dojazd gdziekolwiek, po drugie jest to niezgodne z zasadami współżycia społecznego, po trzecie jeśli mieszkańcy takich dzielnic jak zajazd, warszawskie przedmieście, jar, Zawada,zawodzie mają problemy z dojazdem do centrum to proponuję, żeby urząd miasta pobierał niższe podatki np. od nieruchomości, dlaczego mają Ci ludzie łożyć na cos z czego O w ograniczonym stopniu. Po czwarte nierówne traktowanie mieszkańców zaprzecza fundamentalnym zasadom UE i w taki razie miasto nie powinno korzystać ze środków UE.
Myślę, że emocje nie ostygły. Elbląska komunikacja jest tragiczna. Zastanawiam się tylko, czy ona jest dla dobra pasażerów? Zdecydowanie nie !!!! To jest porażka obecnego prezydenta
Gadka ratusza że tramwaje to podstawowy środek komunikacji w Elblągu to totalna ściema ratusz w porozumieniem z ZKM od stycznia 2021r.zmiejszyło liczbę wozo –kilmetrów dla spółki Tramwaje Elbląskie. Dawniej dziennie kursowało po mieście 18–20 wozów teraz kursuje 9–12.