Ja też miałam problem z wodą jeden licznik wskazywał , drugi miał wadliwą nakładkę , ale firma która montuje te wodomierze i nakładki jest bez odpowiedzialności. Nasz prezes podszedł do tego zdroworozsądkowo zaczął rozmowy z tą firmą i ściągał po 5 latach należności od lokatorów , których liczniki były wadliwe i oddawał lokatorom na poczet nadpłaty , którzy płacili zgodnie ze wskazaniem plus innych których wodomierze były wadliwe. Czy tak się stanie w wypadku Zakrzewa wątpię
Na Zawadzie , pod względem wysokości opłat , to mamy apartamentowce . I faktycznie ludzie uciekają z tego osiedla . Ostatnio przybyło mieszkań do sprzedaży .
Haha rzecznik praw konsumenta?? W 2018 roku było zużycie i rachunki wtedy wszystkim wszystko się zgadzało, a po 2 latach spółdzielnia się budzi?? Czyli idę po chleb do piekarni płacę za chleb, przychodzę za dwa dni po kolejny chleb, a pani w piekarni hola hola do poprzedniego chleba piekarz dał za dużo mąki bo waga mu źle działała proszę dopłacić 2 zł, a rzecznik konsumenta na to - nie stwierdzam winy piekarza proszę uregulować 2 zł, ewentualną winę ponosi sprzedawca wag.
~ Nonsens. Tak trochę bez zrozumienia przeczytałeś ten artykuł, dlatego polecam przeczytać inny, wcześniejszy, gdzie jest bardziej opisany ten problem, wtedy zrozumiesz, że to nie jest tak jak skomentowałeś.
do plotkarek - a może za tą samą wodę płaci się po raz drugi, lokatorzy bez informacji o szczegółach rozliczenia z poprzednich lat już za nią zapłacili , tak było już w kilku miastach , tylko prezesi podeszli do tego rzetelnie i zwracają lokatorom określone kwoty na poczet nadpłaty.
Niestety takie mamy wymiar niesprawiedliwości w każdej dziedzinie życia , a SM to szczególna Oaza bezprawia. Ludzie zacznijcie sobie uświadamiać , że to także od was zależy jak daleko Zarząd SM będzie sobie pozwalał.
Do Bartoszz - od ludzi wymaga się trochę myślenia , że to spóldzielnia wyccykała od lokatorów dwukrotnie pieniądze za tą samą wodę , Prezes SM w innym mieście zwracał lokatorom za nie słusznie naliczone / zawyżoną zużycie wody. Częśc liczników nie wskazała zużycia i automatycznie z głównego licznika rozliczono na lakatorów u których liczniki wskazywały. W SM Zakrzewo to tylko lakator ponosi dopowiedzialność , a Rada Nadzorcza wiadomo czyje interesy reprezentuje!!!!
Do Bartosza bardzo dbasz o sprawy SM, czuje się w wypowiedzi , to na pewno wiesz jak mieszkańcy muszą płacić podwójnie za wodę, , więc lepiej się nie popisuj , bo to żałosne.
Ja też miałam problem z wodą jeden licznik wskazywał , drugi miał wadliwą nakładkę , ale firma która montuje te wodomierze i nakładki jest bez odpowiedzialności. Nasz prezes podszedł do tego zdroworozsądkowo zaczął rozmowy z tą firmą i ściągał po 5 latach należności od lokatorów , których liczniki były wadliwe i oddawał lokatorom na poczet nadpłaty , którzy płacili zgodnie ze wskazaniem plus innych których wodomierze były wadliwe. Czy tak się stanie w wypadku Zakrzewa wątpię
Na Zawadzie , pod względem wysokości opłat , to mamy apartamentowce . I faktycznie ludzie uciekają z tego osiedla . Ostatnio przybyło mieszkań do sprzedaży .
Haha rzecznik praw konsumenta?? W 2018 roku było zużycie i rachunki wtedy wszystkim wszystko się zgadzało, a po 2 latach spółdzielnia się budzi?? Czyli idę po chleb do piekarni płacę za chleb, przychodzę za dwa dni po kolejny chleb, a pani w piekarni hola hola do poprzedniego chleba piekarz dał za dużo mąki bo waga mu źle działała proszę dopłacić 2 zł, a rzecznik konsumenta na to - nie stwierdzam winy piekarza proszę uregulować 2 zł, ewentualną winę ponosi sprzedawca wag.
~ Panie Nonsens, jak idzie Pan do sklepu i bierze coś za darmo, to sprzedawca ma prawo zażądać zapłaty. Takie porównanie lepiej pasuje :)
~ Nonsens. Tak trochę bez zrozumienia przeczytałeś ten artykuł, dlatego polecam przeczytać inny, wcześniejszy, gdzie jest bardziej opisany ten problem, wtedy zrozumiesz, że to nie jest tak jak skomentowałeś.
do plotkarek - a może za tą samą wodę płaci się po raz drugi, lokatorzy bez informacji o szczegółach rozliczenia z poprzednich lat już za nią zapłacili , tak było już w kilku miastach , tylko prezesi podeszli do tego rzetelnie i zwracają lokatorom określone kwoty na poczet nadpłaty.
Niestety takie mamy wymiar niesprawiedliwości w każdej dziedzinie życia , a SM to szczególna Oaza bezprawia. Ludzie zacznijcie sobie uświadamiać , że to także od was zależy jak daleko Zarząd SM będzie sobie pozwalał.
Do Bartoszz - od ludzi wymaga się trochę myślenia , że to spóldzielnia wyccykała od lokatorów dwukrotnie pieniądze za tą samą wodę , Prezes SM w innym mieście zwracał lokatorom za nie słusznie naliczone / zawyżoną zużycie wody. Częśc liczników nie wskazała zużycia i automatycznie z głównego licznika rozliczono na lakatorów u których liczniki wskazywały. W SM Zakrzewo to tylko lakator ponosi dopowiedzialność , a Rada Nadzorcza wiadomo czyje interesy reprezentuje!!!!
Do Bartosza bardzo dbasz o sprawy SM, czuje się w wypowiedzi , to na pewno wiesz jak mieszkańcy muszą płacić podwójnie za wodę, , więc lepiej się nie popisuj , bo to żałosne.
real money casino play slots free casino games vegas slots online http://onlinecasinouse.com/#