Wyjątkowo podobny ten barak jest do kozła czerepaka. Wpisuje się doskonale w realizację "programu" psl w mieście i współgra z wizytówkami - Dolinką, Chrobrym, basenem adolfa, Wyspą Spichrzów, mostami, kałużami i psią kupą. Gdzie nie tkniesz tam peeselowski dobrobyt typu Rubno po stronie rzeki. to wschodnie metody dbałości o pozyskany majątek - doprowadzić do ruiny, zniszczyć i wołać "mszczą się Lachy", "nie dają a się należy".Tyle lat po 1947 a mentalność pozostała niewzruszona.
rtfghjk
Browar powinien to elegancko wyremontować i otworzyć tam porządną pijalnię z piwem dostarczanym bezpośrednio z browaru który znajduje się kilkaset metrów obok.
To idealny i najlepszy pomysł na zagospodarowanie tego obiektu Okolica się zmienia ,naprzeciwko nowe osiedle powstaje .
rtfghjk - gratuluję , żeby tylko browar stanął na wysokości ,a miasto obnizylo cenę
Sposob na zarzadzanie miastem bez zmian - sprzedac, sprzedac i jeszcze raz sprzedac. Oczysczalnie tez sprzedadza bo za duze naklady sie szykuja? No i moze jeszcze elektrocieplownie. I nie bedzie problemow - czy nie wlodarze?
~Zosiu - myślisz po elbląsku. Browar jest prywatny i browar "może", a nie "powinien". Powinien to kozioł i czerepaki z solejukiem. Ale oni jak wiecie, najpracowitsi są na świecie. W grabieniu do siebie i dojeniu mieszkańców. Szczególnie elektoratu który ich wybrał.
Pewnie mało kto pamięta, że stary, całkiem przyzwoity budynek dworca ELBLĄG-ZDRÓJ zbudowano dla HUB w poziomie peronów i torów stacji rozrządowej. Dopiero decyzje w latach 70. XX wieku o budowie nowej obwodnicy i przeprawy kolejowej spowodowały, że zburzono go i zastąpiono "nowym" budynkiem, posadowionym wyżej - na poziomie nasypu wjazdowego na most. Ten nowy budynek dworca - powstały w/g wyjątkowo słabego projektu z kolejowej "sztancy", od początku okazał się jakiś "niewydarzony" - usytuowany jakby odwrotnie względem funkcji (tylko jedna krawędź peronowa!). Gwoździem do trumny dla Dworca okazały się spadające przewozy pasażerskie, ale też niedostosowanie PKP do zmieniających się warunków: brak lekkich szynobusów (ciężki diesel plus dwa wagony). Jak przyszły szynobusy - było już za późno.
a może myslę ,że w eg. mozna coś na zasadzie partnerstwa prywatno - miejskiego ,jak robi Jacek Karnowski w Sopocie ?
Do Elblaga nowe bardzo powoli dociera , U nas polowa Środmiescia to wolne tereny i powolne ślimaczace się przetargi , a poki co wynajmie się pod Autohandel . I niby miasto 120 tys , a wjezdza sie od strony gdanska Nowodworska i Tysiaclecia ,jak na zdjęciach z 1965 roku . Troche nam wstyd panie Prezydencie Elblaga ,aktualny i poprzedni także .robicie wioskę w mieście .
Za darmo tego nikt nie weźmie.To się nie nadaje już nawet do remontu tylko do zaorania i wybudowania tam budynku,nowego od podstaw.Piwialnia w tym otoczeniu???Chyba tylko muzeum browarnictwa ze sklepem z gadzetami typu koszulki z logo browaru,otwieracze,breloki,kufle itp.itd...
Wyjątkowo podobny ten barak jest do kozła czerepaka. Wpisuje się doskonale w realizację "programu" psl w mieście i współgra z wizytówkami - Dolinką, Chrobrym, basenem adolfa, Wyspą Spichrzów, mostami, kałużami i psią kupą. Gdzie nie tkniesz tam peeselowski dobrobyt typu Rubno po stronie rzeki. to wschodnie metody dbałości o pozyskany majątek - doprowadzić do ruiny, zniszczyć i wołać "mszczą się Lachy", "nie dają a się należy".Tyle lat po 1947 a mentalność pozostała niewzruszona.
rtfghjk Browar powinien to elegancko wyremontować i otworzyć tam porządną pijalnię z piwem dostarczanym bezpośrednio z browaru który znajduje się kilkaset metrów obok. To idealny i najlepszy pomysł na zagospodarowanie tego obiektu Okolica się zmienia ,naprzeciwko nowe osiedle powstaje . rtfghjk - gratuluję , żeby tylko browar stanął na wysokości ,a miasto obnizylo cenę
Sposob na zarzadzanie miastem bez zmian - sprzedac, sprzedac i jeszcze raz sprzedac. Oczysczalnie tez sprzedadza bo za duze naklady sie szykuja? No i moze jeszcze elektrocieplownie. I nie bedzie problemow - czy nie wlodarze?
~Zosiu - myślisz po elbląsku. Browar jest prywatny i browar "może", a nie "powinien". Powinien to kozioł i czerepaki z solejukiem. Ale oni jak wiecie, najpracowitsi są na świecie. W grabieniu do siebie i dojeniu mieszkańców. Szczególnie elektoratu który ich wybrał.
Pewnie mało kto pamięta, że stary, całkiem przyzwoity budynek dworca ELBLĄG-ZDRÓJ zbudowano dla HUB w poziomie peronów i torów stacji rozrządowej. Dopiero decyzje w latach 70. XX wieku o budowie nowej obwodnicy i przeprawy kolejowej spowodowały, że zburzono go i zastąpiono "nowym" budynkiem, posadowionym wyżej - na poziomie nasypu wjazdowego na most. Ten nowy budynek dworca - powstały w/g wyjątkowo słabego projektu z kolejowej "sztancy", od początku okazał się jakiś "niewydarzony" - usytuowany jakby odwrotnie względem funkcji (tylko jedna krawędź peronowa!). Gwoździem do trumny dla Dworca okazały się spadające przewozy pasażerskie, ale też niedostosowanie PKP do zmieniających się warunków: brak lekkich szynobusów (ciężki diesel plus dwa wagony). Jak przyszły szynobusy - było już za późno.
a może myslę ,że w eg. mozna coś na zasadzie partnerstwa prywatno - miejskiego ,jak robi Jacek Karnowski w Sopocie ? Do Elblaga nowe bardzo powoli dociera , U nas polowa Środmiescia to wolne tereny i powolne ślimaczace się przetargi , a poki co wynajmie się pod Autohandel . I niby miasto 120 tys , a wjezdza sie od strony gdanska Nowodworska i Tysiaclecia ,jak na zdjęciach z 1965 roku . Troche nam wstyd panie Prezydencie Elblaga ,aktualny i poprzedni także .robicie wioskę w mieście .
Za darmo tego nikt nie weźmie.To się nie nadaje już nawet do remontu tylko do zaorania i wybudowania tam budynku,nowego od podstaw.Piwialnia w tym otoczeniu???Chyba tylko muzeum browarnictwa ze sklepem z gadzetami typu koszulki z logo browaru,otwieracze,breloki,kufle itp.itd...