jak zlikwiduja przejscie dla pieszych kolo nowego sadu to zostanie tylko jedno przejscie w okolicy gwiezdnej glupota ratusza urzednikow wroblewskiego przerosla juz nawet tatry i siega marsa dlatego ze drugie przejscie bedzie przy pionierskiej lub przy krolewieckiej jakim trzeba byc przyglupem zeby cos takiego wymyslec
Kompleksy i nieporadność myślowa obecnych włodarzy Elbląga przejawia się w przyjmowanych rozwiązaniach urbanistycznych. Jeszcze w grudniu 2016 w tym miejscu przyjmowano zachowanie przejścia, ale ponieważ podniesiono sprawę wypadków w tym miejscu, więc przy takim potencjale intelektualnym jedynym pomysłem jest - naprawa przez likwidacje, tak jak za komuny. To samo myślenie widać tacy sami ludzie. Cały rozsądny świat wie że właściwy kierunek rozwiązań to, pieszym i rowerzystom trzeba ułatwiać życie, a ruch samochodowy ograniczać, ale w Elblągu będzie inaczej, bo łatwizna umysłowa (nie inteligencja a tzw. spryt, u naszych radnych) górą. Inteligentne rozwiązania tu się nie pojawią. Jak z Barei, na miasto patrzy się jak na makietę i nie widać na niej mieszkańców i ich codziennego życia.
od likwidowanego. niebezpiecznego przejścia, do istniejącego, bezpiecznego, ze światłami jest 95m. ludzie z czym wy macie problem?? chyba z mentalnością, no chyba że uwielbiacie zawody w przebieganiu przez dwa pasy na gwałtu rety prosto pod tramwaj
jak zlikwiduja przejscie dla pieszych kolo nowego sadu to zostanie tylko jedno przejscie w okolicy gwiezdnej glupota ratusza urzednikow wroblewskiego przerosla juz nawet tatry i siega marsa dlatego ze drugie przejscie bedzie przy pionierskiej lub przy krolewieckiej jakim trzeba byc przyglupem zeby cos takiego wymyslec
Kompleksy i nieporadność myślowa obecnych włodarzy Elbląga przejawia się w przyjmowanych rozwiązaniach urbanistycznych. Jeszcze w grudniu 2016 w tym miejscu przyjmowano zachowanie przejścia, ale ponieważ podniesiono sprawę wypadków w tym miejscu, więc przy takim potencjale intelektualnym jedynym pomysłem jest - naprawa przez likwidacje, tak jak za komuny. To samo myślenie widać tacy sami ludzie. Cały rozsądny świat wie że właściwy kierunek rozwiązań to, pieszym i rowerzystom trzeba ułatwiać życie, a ruch samochodowy ograniczać, ale w Elblągu będzie inaczej, bo łatwizna umysłowa (nie inteligencja a tzw. spryt, u naszych radnych) górą. Inteligentne rozwiązania tu się nie pojawią. Jak z Barei, na miasto patrzy się jak na makietę i nie widać na niej mieszkańców i ich codziennego życia.
od likwidowanego. niebezpiecznego przejścia, do istniejącego, bezpiecznego, ze światłami jest 95m. ludzie z czym wy macie problem?? chyba z mentalnością, no chyba że uwielbiacie zawody w przebieganiu przez dwa pasy na gwałtu rety prosto pod tramwaj