KIedy ten głupi naród zrozumie, że nie płynność ruchu jest priorytetem w miastach. JEst nim bezpieczeństwo pieszych, a do tego przyczynia się mała prędkość samochodów, które spowalnia m.in, brak zatoczek autobusowych. Do tego autobus wyjeżdżający z zatoki I włączający się do ruchu musi liczyć na zmiłowanie (którego nie ma) kierowców i tym samym atrakcyjność komunikacji zbiorowej maleje bo jeździ ona zbyt wolno. Tak wiec zatokom autobusowym mówię stanowcze NIE!
kiedy ten najmądrzejszy na świecie turban zrozumie że pozjadał wszystkie rozumy???pouczać i ubliżać to ty jedynie możesz swojego wielbłąda/ o ile już nie uciekł od ciebie/
To, że w godzinach szczytu ciągnie się sznurek samochodów, wynika przede wszystkim z ich nadmiaru. Czy ktoś policzył, ile osób jedzie w tym "sznurku" (średnio 1,4 os/pojazd) a ile w autobusach, którym zatoki utrudnią jazdę? Proponuję doczytać
https://www.facebook.com/zatoki.to.sie.leczy
http://www.zm.org.pl/?t=zatoki
https://pl.wikipedia.org/wiki/Zatoka_autobusowa
to za Słoniny zrobiono z tej super szerokiej ulicy stanowiącej część obwodnicy elbląga zamiast 4 pasmową , tylko 2 pasmową i bez zatok dla autobusów . Za poprawkę tego kuriozum powinien Henryk Słonina zaplacic z własnej kieszeni , a nie znowu my podatnicy.
Dobrze, że robią rondo ósemkowe. Zamknęli ulicę Konopnickiej, więc jazda obok Osiedla Zawada znacznie przyśpiesza przejazd do centrum Elbląga. Natomiast skrzyżowanie Łęczycka w stronę cmentarza Dębica. Tam to dopiero potrzebne jest rondo. Odnoszę wrażenie, że ci którzy decydują o inwestycjach drogowych, nie mają własnego samochodu i prawa jazdy.
KIedy ten głupi naród zrozumie, że nie płynność ruchu jest priorytetem w miastach. JEst nim bezpieczeństwo pieszych, a do tego przyczynia się mała prędkość samochodów, które spowalnia m.in, brak zatoczek autobusowych. Do tego autobus wyjeżdżający z zatoki I włączający się do ruchu musi liczyć na zmiłowanie (którego nie ma) kierowców i tym samym atrakcyjność komunikacji zbiorowej maleje bo jeździ ona zbyt wolno. Tak wiec zatokom autobusowym mówię stanowcze NIE!
kiedy ten najmądrzejszy na świecie turban zrozumie że pozjadał wszystkie rozumy???pouczać i ubliżać to ty jedynie możesz swojego wielbłąda/ o ile już nie uciekł od ciebie/
To, że w godzinach szczytu ciągnie się sznurek samochodów, wynika przede wszystkim z ich nadmiaru. Czy ktoś policzył, ile osób jedzie w tym "sznurku" (średnio 1,4 os/pojazd) a ile w autobusach, którym zatoki utrudnią jazdę? Proponuję doczytać https://www.facebook.com/zatoki.to.sie.leczy http://www.zm.org.pl/?t=zatoki https://pl.wikipedia.org/wiki/Zatoka_autobusowa
to za Słoniny zrobiono z tej super szerokiej ulicy stanowiącej część obwodnicy elbląga zamiast 4 pasmową , tylko 2 pasmową i bez zatok dla autobusów . Za poprawkę tego kuriozum powinien Henryk Słonina zaplacic z własnej kieszeni , a nie znowu my podatnicy.
Zawsze mówiłem, że ulicę projektował idiota. Miejsca od cholery, a zatoczek nie ma.
Dobrze, że robią rondo ósemkowe. Zamknęli ulicę Konopnickiej, więc jazda obok Osiedla Zawada znacznie przyśpiesza przejazd do centrum Elbląga. Natomiast skrzyżowanie Łęczycka w stronę cmentarza Dębica. Tam to dopiero potrzebne jest rondo. Odnoszę wrażenie, że ci którzy decydują o inwestycjach drogowych, nie mają własnego samochodu i prawa jazdy.