Dojazd 40min do Trójmiasta to mrzonka, może jeśli licząc do tablicy Gdańsk. Przejazd odcinka w śródmieściu trwa w godzinach rannych aż 40min, takie są korki. Kto chce dojechać na Wrzeszcz, Oliwę to wie jak to wygląda.
Zależy o jakiej porze jedziesz, mój rekord to z Zaspy do Jegłownika 35 minut - wcale nie cisnąć ile fabryka dała, (godz 22:10-22:45), zaś innego dnia Oliwa - Jegłownik - 9:00-14:00
To, ze GDDKiA ma monopol na drogi glówne nie oznacza, że ma rownież monopol na mądrość i rzetelną wiedzę projektową. Można i trzeba do przypadku Żuławskiej podejść indywidualnie i stworzyć alternatywne ale zgodne ze standardami projekty (bo droga ma lączyc a nie dzielić), nie zas przykładać tylko szablon A lub B, jak nie pasuje to polaczenia nie ma !!! Odcinanie jednego z wjazdów do miasta, dodatkowo z przyległym obszarem biznesowym, od drogi ekspresowej, jest GŁUPOTĄ. Można np. Żuławską poprowadzić do Helenowa zygzakiem pod wiaduktem obok torów i fabryki Wójcik. Dobudować wjazdy i zjazdy na S7. Prosty wiadukt nad S7 bez połaczenia -BZDURA.Tu jest pole do popisu dla naszych lokalnych tzw. dzialaczy, aby w Olsztynie lobbowac za zmiana proponowanego FATALNEGO rozwiazania, poki na to czas.
Można mieć zastrzeżenia co do projektu, ale co do zasadności budowy- NIE. Most na Nogacie - w najszerszym miejscu, z grząskimi błoniami, w efekcie bardzo długi kosztowny obiekt. Zniszczenie Nowych Babek, potężny całkiem nowy most na Wiśle po północnej stronie od istniejącego. Dyskusyjne rozmieszczenie MOPów i sposób wykorzystania starej DK7. Co do samej technologii - na zdjęciu - przecież to się będzie zapadać!!! Na Świętym Wojciechu musieli odcinek S7 zrobić na palach na dł.1200m na podobnym gruncie. Jakieś folie, geomaty to chyba pic na wodę (tutaj dosłownie - na wodę).
Dlaczego nie korzysta się z doświadczeń Holendrów - specifika podłoża wymaga zupełnie innych niż w reszcie kraju - technologii.
Za kilka lat beda robić drogę od nowa...
Trasa będzie biegła przez żyzne ziemie. Należy ją zebrać i przewieść w inne rejony Polki. Taka gleba tworzy się przez tysiące lat. Szkoda ją zniszczyć i przykryć betonem i asfaltem.
to zalezy od samochodu, ja na ten przykład mam autko bardzo szybkie, Skoda Fabia 1,4 TDI, i jade do Gdańska z Zawady 30 minut i łykam nia jak stado baranów tych wszystkich nieudaczników w niby dobrych autach, to zalezy wszystko od auta i mądrosci kierowcy
Po co płakać że nie ma połączenia z S7 w okolicach mostu do Helenowa? Aż tak ciężko podjechać do węzła na Malbork? Samochód od wielkiego dzwonu tam jedzie, a płacze chyba tylko postek, bo ludzie jadący z heleonowa do gdańska i tak jadą przez Adamowo. Byle pomarudzić
AUTOSTRADA WIELKOPOLSKA / nie droga szybkiego ruchu /, 115 KM, od podpisania umowy do oddania do użytku nie całe DWA I PÓŁ ROKU
Dojazd 40min do Trójmiasta to mrzonka, może jeśli licząc do tablicy Gdańsk. Przejazd odcinka w śródmieściu trwa w godzinach rannych aż 40min, takie są korki. Kto chce dojechać na Wrzeszcz, Oliwę to wie jak to wygląda.
Zależy o jakiej porze jedziesz, mój rekord to z Zaspy do Jegłownika 35 minut - wcale nie cisnąć ile fabryka dała, (godz 22:10-22:45), zaś innego dnia Oliwa - Jegłownik - 9:00-14:00
Im szybciej tym lepiej. To niebezpeczne miejsce. Biegusiem, poproszę, biegusiem :-)
To, ze GDDKiA ma monopol na drogi glówne nie oznacza, że ma rownież monopol na mądrość i rzetelną wiedzę projektową. Można i trzeba do przypadku Żuławskiej podejść indywidualnie i stworzyć alternatywne ale zgodne ze standardami projekty (bo droga ma lączyc a nie dzielić), nie zas przykładać tylko szablon A lub B, jak nie pasuje to polaczenia nie ma !!! Odcinanie jednego z wjazdów do miasta, dodatkowo z przyległym obszarem biznesowym, od drogi ekspresowej, jest GŁUPOTĄ. Można np. Żuławską poprowadzić do Helenowa zygzakiem pod wiaduktem obok torów i fabryki Wójcik. Dobudować wjazdy i zjazdy na S7. Prosty wiadukt nad S7 bez połaczenia -BZDURA.Tu jest pole do popisu dla naszych lokalnych tzw. dzialaczy, aby w Olsztynie lobbowac za zmiana proponowanego FATALNEGO rozwiazania, poki na to czas.
20 minut jedzie się do Gdańska
Można mieć zastrzeżenia co do projektu, ale co do zasadności budowy- NIE. Most na Nogacie - w najszerszym miejscu, z grząskimi błoniami, w efekcie bardzo długi kosztowny obiekt. Zniszczenie Nowych Babek, potężny całkiem nowy most na Wiśle po północnej stronie od istniejącego. Dyskusyjne rozmieszczenie MOPów i sposób wykorzystania starej DK7. Co do samej technologii - na zdjęciu - przecież to się będzie zapadać!!! Na Świętym Wojciechu musieli odcinek S7 zrobić na palach na dł.1200m na podobnym gruncie. Jakieś folie, geomaty to chyba pic na wodę (tutaj dosłownie - na wodę). Dlaczego nie korzysta się z doświadczeń Holendrów - specifika podłoża wymaga zupełnie innych niż w reszcie kraju - technologii. Za kilka lat beda robić drogę od nowa...
Trasa będzie biegła przez żyzne ziemie. Należy ją zebrać i przewieść w inne rejony Polki. Taka gleba tworzy się przez tysiące lat. Szkoda ją zniszczyć i przykryć betonem i asfaltem.
to zalezy od samochodu, ja na ten przykład mam autko bardzo szybkie, Skoda Fabia 1,4 TDI, i jade do Gdańska z Zawady 30 minut i łykam nia jak stado baranów tych wszystkich nieudaczników w niby dobrych autach, to zalezy wszystko od auta i mądrosci kierowcy
Po co płakać że nie ma połączenia z S7 w okolicach mostu do Helenowa? Aż tak ciężko podjechać do węzła na Malbork? Samochód od wielkiego dzwonu tam jedzie, a płacze chyba tylko postek, bo ludzie jadący z heleonowa do gdańska i tak jadą przez Adamowo. Byle pomarudzić