Osly do kwadratu! Jak po takim rondzie beda jezdzic autobusy? Przeciez na skrzyzowaniu niepodleglosci konopnickiej co 10min jezdzi 7,16,18, a co godzine 30 i 31. Jak w tym zakamarkach ósemki zmieszcza sie te autobusy, juz dzisiaj jest problem na duzym rondzie przy tetralnej, gdzie autobus ledwo miesci sie przy kosciele bozego ciala!
Elblag nigdy nie miał szczęścia do normalnych urzędników. To jakas paranoja. Proszę wysłać tego "projektanta" po nauki do Gdanska, Olsztyna, Slupska czy malej Lomzy. Tam jakos urzędnicy potrafią myslec. Chyba ze władzy koniecznie zależy aby to miasto było prowincjonalne.
Tego to nigdy nie zrozumiem skoro rondo ktoś wymyślił i jak koło od setek lat się sprawdza to po co cudować i produkować jakieś potworki w stylu rond turbinowych ósemkowych kwadratowych -- no ale do tego trzeba być urzędasem czyli kolem z pustą przestrzenią między uszami
Moze to ten sam projektant który za pieniądze inwestora Ogrodów zaprojektował modernizacje skrzyzowania - Ogolna - Lubelska. Zamiast poszerzyć ten kawalek ul. Ogolna do 2 pasów na wprost oraz wykonać lewo i prawoskrety - wykonany został bubel który powoduje tylko korki. Ten projektant winien projektować drogi ale w Jeglowniku.
do poważnej korekty jest ustawienie świateł na rondzie przy ZUS (Teatralna-Robotnicza-Browarna-Nowa1), czerwone światło zapala się jak tramwaj jest na wysokości ZUS dojeżdżając od strony Alstom i zmienia się na żółte jak tramwaj już jest w Browarnej, to wystarczy aby tworzył się tam korek, nie można tego czerwonego zapalać później i szybciej zmieniać na żółte aby płynnie opróżniać rondo i przyległe dojazdowe?
Slupsk ma aquapark. Kopaczowa teraz z naszuch pieniędzy zapłaci za niego. A w Elblagu ani stadionu ani auuaparku. A w Elblagu tylko prowincjonalni urzędnicy .
Po cóż tak kombinować. Znane są rozwiązania znacznie prostsze. Np. wybrukowane koło o średnicy 2 do 3 metrów na środku skrzyżowania. Widziałem również koła tylko namalowane na jezdni (bardzo często spotykane w UK). Ważne, żeby oznakowanie wyraźnie mówiło, że jest to rondo.
jak już ktoś wspomniał Kościuszki/Królewiecka - to jest według mnie potrzeba nr 1. W godzinach szczytu auta potrafią stać w korku aż za most przy Młynie, lewoskręt z Kościuszki - dla odważnych
Osly do kwadratu! Jak po takim rondzie beda jezdzic autobusy? Przeciez na skrzyzowaniu niepodleglosci konopnickiej co 10min jezdzi 7,16,18, a co godzine 30 i 31. Jak w tym zakamarkach ósemki zmieszcza sie te autobusy, juz dzisiaj jest problem na duzym rondzie przy tetralnej, gdzie autobus ledwo miesci sie przy kosciele bozego ciala!
Elblag nigdy nie miał szczęścia do normalnych urzędników. To jakas paranoja. Proszę wysłać tego "projektanta" po nauki do Gdanska, Olsztyna, Slupska czy malej Lomzy. Tam jakos urzędnicy potrafią myslec. Chyba ze władzy koniecznie zależy aby to miasto było prowincjonalne.
Tego to nigdy nie zrozumiem skoro rondo ktoś wymyślił i jak koło od setek lat się sprawdza to po co cudować i produkować jakieś potworki w stylu rond turbinowych ósemkowych kwadratowych -- no ale do tego trzeba być urzędasem czyli kolem z pustą przestrzenią między uszami
Moze to ten sam projektant który za pieniądze inwestora Ogrodów zaprojektował modernizacje skrzyzowania - Ogolna - Lubelska. Zamiast poszerzyć ten kawalek ul. Ogolna do 2 pasów na wprost oraz wykonać lewo i prawoskrety - wykonany został bubel który powoduje tylko korki. Ten projektant winien projektować drogi ale w Jeglowniku.
do poważnej korekty jest ustawienie świateł na rondzie przy ZUS (Teatralna-Robotnicza-Browarna-Nowa1), czerwone światło zapala się jak tramwaj jest na wysokości ZUS dojeżdżając od strony Alstom i zmienia się na żółte jak tramwaj już jest w Browarnej, to wystarczy aby tworzył się tam korek, nie można tego czerwonego zapalać później i szybciej zmieniać na żółte aby płynnie opróżniać rondo i przyległe dojazdowe?
Jaki koszmar!K...a czy naprawde nie mozna zrobic normalnego ronda?!
Slupsk ma aquapark. Kopaczowa teraz z naszuch pieniędzy zapłaci za niego. A w Elblagu ani stadionu ani auuaparku. A w Elblagu tylko prowincjonalni urzędnicy .
Po cóż tak kombinować. Znane są rozwiązania znacznie prostsze. Np. wybrukowane koło o średnicy 2 do 3 metrów na środku skrzyżowania. Widziałem również koła tylko namalowane na jezdni (bardzo często spotykane w UK). Ważne, żeby oznakowanie wyraźnie mówiło, że jest to rondo.
jak już ktoś wspomniał Kościuszki/Królewiecka - to jest według mnie potrzeba nr 1. W godzinach szczytu auta potrafią stać w korku aż za most przy Młynie, lewoskręt z Kościuszki - dla odważnych
Czyli dwa kółka jest łatwiej zmieścić niż jedno...