Za stan taboru przewożącego pasażerów oraz jego czystość odpowiadają ci, którzy z niego korzystają. Przecież autobusy czy tramwaje nie są w stanie pobrudzić się same, a kierowców i motorniczych też o to nie podejrzewam.
Kultura osobista, a i na pewno efekty bezstresowego wychowania.
Jak dbasz, tak masz ! ! !
Czas ,żeby mieszkańcy miasta i jednocześnie korzystający z komunikacji miejskiej zaczęli mówić ,myśleć i działać per MOJA komunikacja miejska-będzie czyściej ,przyjemniej....komfortowo.
Temperatura chyba nigdy nie była mierzona zwłaszcza w tramwajach a szczegolnie tramwaj 404 kiedy był mróz motorniczy nie dość że nie grzeje to jeszcze zimny nawiew włącza.
jak chcesz jechać z ogólnej na dworzec to np tramwaj nr 4 średnio co 10 min w szczycie - nie sposób żeby wszystko jechało jak najszybciej na dworzec -a ja chcę np na stoczniową pod ALSTOM ... i co ?
Kto kupuje te beznadziejne tablice wyświetlające odjazdy autobusów i tramwajów po 30 tys. zł sztuka. Jak powinna wygladać taka tablica, można zobaczyć np. w Gdańsku. A są one tam podobno tańsze, dwustronne z lepszym wyświetlaczem i na osobnym słupie. Do tego program w Elblągu często się zawiesza i zamiast informacji o odjazdach, pasażerowie ogladają stronę home. Poza tym jest dziwnie. W godzinach szczytu jeżdżą na linii 4 przepełnione ludźmi pojedyncze Konstale, wieczorami puste N8C. Czy tak trudno podczepić drugi wagon? Czy jest sens aby od pl. Słowiańskiego na Druską jechały jeden po drugim tramwaje linii 1,2 i 4? I czy wgl jest sens aby każdy jechał na Druską, skoro najwięcej podróżnych dojeżdża nimi tylko do dworca? A po co buduje się dwutorowe linie i kupuje tramwaje z drzwiami z obu stron? Za dużo pieniędzy w kasie miasta?
Pan Bartnik nie do końca mówi prawdę, nie pamiętam aby od roku albo i więcej ktoś sprawdzał mój autobus przed i w czasie mojej pracy- tzn czystości, co do tego gościa od marketingu to pasażera nie interesują wysokości kar jakie płaci przewożnik ma być czysto l koniec.Niech Pan teraz wyjdzie na ulice i zobaczy jakie są czyste autobusy początek tygodnia ale z wygodnego fotela tego nie widać.Co do ciepła w autobusach to nigdy go nie będzie bo imbecyle ustalają normy paliwa i prześladują kierowców że ma 2- litry przepału albo 3-litry totalny kretynizm sam siedzi w biurze więc nie wie jak jest w autobusie.Komunikacją w Elblągu zajmują się osoby totalnie nie kompetentne i to jest cała prawda.A wystarczy tylko pojechać do Gdyni i zobaczyć jak pasażerowie jeżdżą w czystych i ciepłych autobusach.
Te brudne siedzenia i nie miły zapach w autobusach jest przez menele pijaków i bezdomnych nie raz jechałam do pracy i siedział na przedzie taki typ śpiący w koło niego pusto bo smród nie pozwalał się zbliżyć ,a cały tył autobusu zapchany.Płacimy za bilety miesięczne a jeździmy w takich warunkach.ZKM niech się ruszy do działania.
Takich siedzeń nie ma w komunikacji miejskiej,tak uważam.
Za stan taboru przewożącego pasażerów oraz jego czystość odpowiadają ci, którzy z niego korzystają. Przecież autobusy czy tramwaje nie są w stanie pobrudzić się same, a kierowców i motorniczych też o to nie podejrzewam. Kultura osobista, a i na pewno efekty bezstresowego wychowania. Jak dbasz, tak masz ! ! !
Do Nwo z 12;39 nie każdy np z ogólnej jedzie tylko na dworce - dla niektórych punkt A to np ogólna a punkt B np browar ZUS czy SĄD itp itd
Czas ,żeby mieszkańcy miasta i jednocześnie korzystający z komunikacji miejskiej zaczęli mówić ,myśleć i działać per MOJA komunikacja miejska-będzie czyściej ,przyjemniej....komfortowo.
Temperatura chyba nigdy nie była mierzona zwłaszcza w tramwajach a szczegolnie tramwaj 404 kiedy był mróz motorniczy nie dość że nie grzeje to jeszcze zimny nawiew włącza.
jak chcesz jechać z ogólnej na dworzec to np tramwaj nr 4 średnio co 10 min w szczycie - nie sposób żeby wszystko jechało jak najszybciej na dworzec -a ja chcę np na stoczniową pod ALSTOM ... i co ?
Czas najwyższy podziękować pseudo dyrektorowi i bez premii na odchodne.
Kto kupuje te beznadziejne tablice wyświetlające odjazdy autobusów i tramwajów po 30 tys. zł sztuka. Jak powinna wygladać taka tablica, można zobaczyć np. w Gdańsku. A są one tam podobno tańsze, dwustronne z lepszym wyświetlaczem i na osobnym słupie. Do tego program w Elblągu często się zawiesza i zamiast informacji o odjazdach, pasażerowie ogladają stronę home. Poza tym jest dziwnie. W godzinach szczytu jeżdżą na linii 4 przepełnione ludźmi pojedyncze Konstale, wieczorami puste N8C. Czy tak trudno podczepić drugi wagon? Czy jest sens aby od pl. Słowiańskiego na Druską jechały jeden po drugim tramwaje linii 1,2 i 4? I czy wgl jest sens aby każdy jechał na Druską, skoro najwięcej podróżnych dojeżdża nimi tylko do dworca? A po co buduje się dwutorowe linie i kupuje tramwaje z drzwiami z obu stron? Za dużo pieniędzy w kasie miasta?
Pan Bartnik nie do końca mówi prawdę, nie pamiętam aby od roku albo i więcej ktoś sprawdzał mój autobus przed i w czasie mojej pracy- tzn czystości, co do tego gościa od marketingu to pasażera nie interesują wysokości kar jakie płaci przewożnik ma być czysto l koniec.Niech Pan teraz wyjdzie na ulice i zobaczy jakie są czyste autobusy początek tygodnia ale z wygodnego fotela tego nie widać.Co do ciepła w autobusach to nigdy go nie będzie bo imbecyle ustalają normy paliwa i prześladują kierowców że ma 2- litry przepału albo 3-litry totalny kretynizm sam siedzi w biurze więc nie wie jak jest w autobusie.Komunikacją w Elblągu zajmują się osoby totalnie nie kompetentne i to jest cała prawda.A wystarczy tylko pojechać do Gdyni i zobaczyć jak pasażerowie jeżdżą w czystych i ciepłych autobusach.
Te brudne siedzenia i nie miły zapach w autobusach jest przez menele pijaków i bezdomnych nie raz jechałam do pracy i siedział na przedzie taki typ śpiący w koło niego pusto bo smród nie pozwalał się zbliżyć ,a cały tył autobusu zapchany.Płacimy za bilety miesięczne a jeździmy w takich warunkach.ZKM niech się ruszy do działania.