Galeria Warmińska - powierzchnia handlowa to 40 958 m² - Ogrody powierzchnia handlowa to: ponad 40.000 m2. - tylko różnica jest taka, że u nas będzie mniej sklepów o 40, bo duża powierzchnię zajmuje Carrefour i Media Markt. W Galerii Warmińskiej jest mniejsze RTV EURO AGD, zreszta w Ogrodach tez maja taka sama powierzchnie. Lecz w Warminskiej nie ma hipermarketu tylko supermarket. A jak sie kto tak podnieca Olsztynem, to droga wolna.
"Za 400 dni obok galerii pojadą tramwaje. Nowe, wykonane na zamówienie w firmie Solaris. Pierwsza linia bedzie wiodła z ul. Płoskiego do Kortowa. Są to tramwaje obustronne, tzn. drzwi mają po obu stronach, co nie wymaga kosztownej budowy linii dwutorowej. Wszystkie bedą miały strefę WiFi dla pasażerów oraz system wizualny na każdym przystanku." I WSZYSTKO TO ZA ELBLĄSKIE PIENIĄDZE, KTÓRE BYŁY PRZEZNACZONE NA BUDOWĘ TOROWISKA NA 12 LUTEGO, A ZOSTAŁY ZABRANE DO STOLYCY WOJEWÓDZTWA, KTÓRA CHCIAŁA SIĘ POCZUĆ BARDZIEJ "MIEJSKO" :)
...od wielu lat posiada galerię Aura (d.Alfa) a RM uchwaliła już zielone światło do budowy kolejnej między Nagórkami a Jarotami. Tutejsze tramwaje będa się rózniły od elbląskich Konstali 805N samozapalających i samorozsypujących się. Są tu też dwa hipermarkety budowlane OBI i Praktiker; dwa 24h Tesco; kilka innych hipermarketów i kilkadziesiąt marketów, w tym cztery Lidle. A Elblążanie śpią, pozwalając aby standarty ich życia wyznaczało lobby drobnych kupców lub autorów "udanych" przedsięwzięć typu Gildia Kupców Żuławskich, broniących miasta przed wejściem cywilizowanego handlu i poprawą jakości życia. A tym co nie lubią jak podaję wieści z Olsztyna, bo wolą się łudzić że Elbląg jest czymś daleko lepszym od "szuwarowego miasteczka" zacznę pisać: A tymczasem w Malborku, Ostródzie lub Morągu
Lepiej niech naprawią nawierzchnię na płk. Dąbka od skrzyżowania z Modrzewiną do skrzyżowania z Królewiecką. Zawieszenie idzie urwać. A ten przejazd tramwajowy nie jest w takim złym stanie, wystarczy troszkę wolniej ruszać ze świateł, lub zwolnić do 40-stki. Natomiast na Płk. Dąbka to nawet ograniczenie do 30 nic nie da. Uszkodzenie pojazdu murowane.
148 mln zł ma kosztować pierwszy etap budowy linii w Olsztynie, z tego 15% - 18,3 mln zapewnia miasto z WŁASNEGO budżetu (ok. 1 mld, połowę wyższego niz w Elblągu) a 103, 5 mln (85%) to środki UE w ramach progr. Rozw. Polski Płn Wsch na lata 2007-13. Pomijam sprawę odczuć sprawiedliwości lokalnej ale tu nie ma nic, co zostało zabrane Elblągowi i skierowane do Olsztyna. Jest za to lepsze i sprawniejsze zdobywanie i zarządzanie pieniędzmi z UE. Jest też bogatsze miasto, w Elblągu nie ma obecnie nawet środków na wkład własny wymagany przy finansowaniu inwestycji z UE. A ile kasy poszło na nietrafione elbląskie inwestycje albo na produkcję bubli w rodzaju sypiące się mosty, nieczynne fontanny, porty i terminale morskie, Modrzewiny czy trasy 503 504 wymagające remontu zanim oddane do użytku??
Warmińska i Ogrody mają podobną powierzchnię handlową. W Warminskiej będzie 147 sklepów, w Ogrodach 130. Skad więc taka róznica powierzchni całkowitej? (Olsztyn - ponad 116 tys. m.2, Elblag około 40 tys. m.kw) W Galerii Warmińskiej będa jistniały oprócz sklepów, usług i gastronomii 9cioekranowe kino, kręgielnia, klub fitness oraz zielony amfiteatr. Parkingi będą - podobnie jak w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku - na dachu obiektu.
Grubin - 40 tys m.kw. to powierzchnia handlowa OGRODÓW, Warmińskiej również tyle samo!!! W Ogrodach parkingi na dwoch poziomach na dachu i jeden podziemny. Kino rowniez w Ogrodach bedzie.
Są jeszcze dziwni kierowcy narzekają na przejazd przez torowisko tramwajowe na ulicy Królewieckiej . że jest bruk , a kto pamięta elbląskie ulicy zaraz po wojnie były same kocie łby . W tych powojennych latach prowadziłem taksówkę zarobkową , może nie jednego wiozłem po tym bruku do ślubu i było dobrze , a dziś kilka metrów bruku i wielkie szum . JEST TO DOBRE MIEJSCE DO SPRAWDZENIA ZAWIESZENIA I UKŁADU KIEROWNICZEGO . .
Galeria Warmińska - powierzchnia handlowa to 40 958 m² - Ogrody powierzchnia handlowa to: ponad 40.000 m2. - tylko różnica jest taka, że u nas będzie mniej sklepów o 40, bo duża powierzchnię zajmuje Carrefour i Media Markt. W Galerii Warmińskiej jest mniejsze RTV EURO AGD, zreszta w Ogrodach tez maja taka sama powierzchnie. Lecz w Warminskiej nie ma hipermarketu tylko supermarket. A jak sie kto tak podnieca Olsztynem, to droga wolna.
"Za 400 dni obok galerii pojadą tramwaje. Nowe, wykonane na zamówienie w firmie Solaris. Pierwsza linia bedzie wiodła z ul. Płoskiego do Kortowa. Są to tramwaje obustronne, tzn. drzwi mają po obu stronach, co nie wymaga kosztownej budowy linii dwutorowej. Wszystkie bedą miały strefę WiFi dla pasażerów oraz system wizualny na każdym przystanku." I WSZYSTKO TO ZA ELBLĄSKIE PIENIĄDZE, KTÓRE BYŁY PRZEZNACZONE NA BUDOWĘ TOROWISKA NA 12 LUTEGO, A ZOSTAŁY ZABRANE DO STOLYCY WOJEWÓDZTWA, KTÓRA CHCIAŁA SIĘ POCZUĆ BARDZIEJ "MIEJSKO" :)
...od wielu lat posiada galerię Aura (d.Alfa) a RM uchwaliła już zielone światło do budowy kolejnej między Nagórkami a Jarotami. Tutejsze tramwaje będa się rózniły od elbląskich Konstali 805N samozapalających i samorozsypujących się. Są tu też dwa hipermarkety budowlane OBI i Praktiker; dwa 24h Tesco; kilka innych hipermarketów i kilkadziesiąt marketów, w tym cztery Lidle. A Elblążanie śpią, pozwalając aby standarty ich życia wyznaczało lobby drobnych kupców lub autorów "udanych" przedsięwzięć typu Gildia Kupców Żuławskich, broniących miasta przed wejściem cywilizowanego handlu i poprawą jakości życia. A tym co nie lubią jak podaję wieści z Olsztyna, bo wolą się łudzić że Elbląg jest czymś daleko lepszym od "szuwarowego miasteczka" zacznę pisać: A tymczasem w Malborku, Ostródzie lub Morągu
Lepiej niech naprawią nawierzchnię na płk. Dąbka od skrzyżowania z Modrzewiną do skrzyżowania z Królewiecką. Zawieszenie idzie urwać. A ten przejazd tramwajowy nie jest w takim złym stanie, wystarczy troszkę wolniej ruszać ze świateł, lub zwolnić do 40-stki. Natomiast na Płk. Dąbka to nawet ograniczenie do 30 nic nie da. Uszkodzenie pojazdu murowane.
148 mln zł ma kosztować pierwszy etap budowy linii w Olsztynie, z tego 15% - 18,3 mln zapewnia miasto z WŁASNEGO budżetu (ok. 1 mld, połowę wyższego niz w Elblągu) a 103, 5 mln (85%) to środki UE w ramach progr. Rozw. Polski Płn Wsch na lata 2007-13. Pomijam sprawę odczuć sprawiedliwości lokalnej ale tu nie ma nic, co zostało zabrane Elblągowi i skierowane do Olsztyna. Jest za to lepsze i sprawniejsze zdobywanie i zarządzanie pieniędzmi z UE. Jest też bogatsze miasto, w Elblągu nie ma obecnie nawet środków na wkład własny wymagany przy finansowaniu inwestycji z UE. A ile kasy poszło na nietrafione elbląskie inwestycje albo na produkcję bubli w rodzaju sypiące się mosty, nieczynne fontanny, porty i terminale morskie, Modrzewiny czy trasy 503 504 wymagające remontu zanim oddane do użytku??
Warmińska i Ogrody mają podobną powierzchnię handlową. W Warminskiej będzie 147 sklepów, w Ogrodach 130. Skad więc taka róznica powierzchni całkowitej? (Olsztyn - ponad 116 tys. m.2, Elblag około 40 tys. m.kw) W Galerii Warmińskiej będa jistniały oprócz sklepów, usług i gastronomii 9cioekranowe kino, kręgielnia, klub fitness oraz zielony amfiteatr. Parkingi będą - podobnie jak w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku - na dachu obiektu.
Grubin - 40 tys m.kw. to powierzchnia handlowa OGRODÓW, Warmińskiej również tyle samo!!! W Ogrodach parkingi na dwoch poziomach na dachu i jeden podziemny. Kino rowniez w Ogrodach bedzie.
Wystarczy wybudować część torowiska w tym miejscu i naprawić jezdnię- asfalt i po problemie.
olsztyn niech odda na Elbląg te pieniądze które sobie wziął na rozwój tego województwa.Co marszałek i wojewoda NIC NIE WIDZA ???
Są jeszcze dziwni kierowcy narzekają na przejazd przez torowisko tramwajowe na ulicy Królewieckiej . że jest bruk , a kto pamięta elbląskie ulicy zaraz po wojnie były same kocie łby . W tych powojennych latach prowadziłem taksówkę zarobkową , może nie jednego wiozłem po tym bruku do ślubu i było dobrze , a dziś kilka metrów bruku i wielkie szum . JEST TO DOBRE MIEJSCE DO SPRAWDZENIA ZAWIESZENIA I UKŁADU KIEROWNICZEGO . .