prosty przykład że komunikacja miejska nie ma żadnych priorytetów i jest na szarym końcu - TRAMWAJ ZATRZYMUJE SIĘ NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH NA OGÓLNEJ I GRUNWALDZKIEJ....kiedy powinien mieć zieloną falę... więc takie sobie te deklaracje...
co po tej komunikacji???,ani to punktualne ani wygodne, ani usiąść bo jakaś babcia laską cie stuka a za smród spalin i ropy w środku to ja dziękuję
Lepiej jeździć samochodem i wiem że dotrę do celu na czas i się nie spóźnię .
"Jeden pasażer w samochodzie w centrum miasta potrzebuje aż 50 m. kw. jezdni, podczas gdy pasażerowi tramwaju wystarcza jeden metr" a co pan prof. powie na jeżdżące puste tramwaje czy autobusy (szczególnie nocą) gdzie oprócz kierowcy siedzi jeden pasażer, może im pan wyliczy metraż
prosty przykład że komunikacja miejska nie ma żadnych priorytetów i jest na szarym końcu - TRAMWAJ ZATRZYMUJE SIĘ NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH NA OGÓLNEJ I GRUNWALDZKIEJ....kiedy powinien mieć zieloną falę... więc takie sobie te deklaracje...
co po tej komunikacji???,ani to punktualne ani wygodne, ani usiąść bo jakaś babcia laską cie stuka a za smród spalin i ropy w środku to ja dziękuję Lepiej jeździć samochodem i wiem że dotrę do celu na czas i się nie spóźnię .
Komunikacja w Elblągu ?????POŁOWA miasta bez tramwai ,bilety drogie względem usługi a pojazdy ????.
"Jeden pasażer w samochodzie w centrum miasta potrzebuje aż 50 m. kw. jezdni, podczas gdy pasażerowi tramwaju wystarcza jeden metr" a co pan prof. powie na jeżdżące puste tramwaje czy autobusy (szczególnie nocą) gdzie oprócz kierowcy siedzi jeden pasażer, może im pan wyliczy metraż