prosty przykład że komunikacja miejska nie ma żadnych priorytetów i jest na szarym końcu - TRAMWAJ ZATRZYMUJE SIĘ NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH NA OGÓLNEJ I GRUNWALDZKIEJ....kiedy powinien mieć zieloną falę... więc takie sobie te deklaracje...
co po tej komunikacji???,ani to punktualne ani wygodne, ani usiąść bo jakaś babcia laską cie stuka a za smród spalin i ropy w środku to ja dziękuję
Lepiej jeździć samochodem i wiem że dotrę do celu na czas i się nie spóźnię .
"Jeden pasażer w samochodzie w centrum miasta potrzebuje aż 50 m. kw. jezdni, podczas gdy pasażerowi tramwaju wystarcza jeden metr" a co pan prof. powie na jeżdżące puste tramwaje czy autobusy (szczególnie nocą) gdzie oprócz kierowcy siedzi jeden pasażer, może im pan wyliczy metraż
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki. Rozumiem
prosty przykład że komunikacja miejska nie ma żadnych priorytetów i jest na szarym końcu - TRAMWAJ ZATRZYMUJE SIĘ NA KAŻDYCH ŚWIATŁACH NA OGÓLNEJ I GRUNWALDZKIEJ....kiedy powinien mieć zieloną falę... więc takie sobie te deklaracje...
co po tej komunikacji???,ani to punktualne ani wygodne, ani usiąść bo jakaś babcia laską cie stuka a za smród spalin i ropy w środku to ja dziękuję Lepiej jeździć samochodem i wiem że dotrę do celu na czas i się nie spóźnię .
Komunikacja w Elblągu ?????POŁOWA miasta bez tramwai ,bilety drogie względem usługi a pojazdy ????.
"Jeden pasażer w samochodzie w centrum miasta potrzebuje aż 50 m. kw. jezdni, podczas gdy pasażerowi tramwaju wystarcza jeden metr" a co pan prof. powie na jeżdżące puste tramwaje czy autobusy (szczególnie nocą) gdzie oprócz kierowcy siedzi jeden pasażer, może im pan wyliczy metraż