Coś się zdaje, że po elbląskich szynach tramwaje nie pomkną. Stan torowisk na to im nie pozwoli. Na Królewieckiej, Marymonckiej, Grunwaldzkiej na odcinku od LeClerca do PWSz nie będą mknęły. Ba! One tam nawet wcale nie pojadą, tak jak nie jeżdżą tamtędy nowe wozy Pesa 121N. Druga sprawa to te systemy drzwi obustronnych. Fajnie, bo pozwala wysiadać zawsze na chodnik, peron lub wysepkę tam gdzie jest jeden tor niezależnie od kierunku jazdy. Tylko co z tego? Już niektóre ze starych Duwagów miały drzwi po obu stronach ale otwierane były zawsze po jednej, prawej. I ludzie wysiadali np. na Królewieckiej w stronę Marymonckiej na chodnik ale już w kierunku powrotnym - bezpośrednio na jezdnię. Jest obawa ze i teraz tak będzie.
do jartek: Odpowiadam: Po to aby mozna było sie szybko ewakuowac gdy tramwaj sie zapali, a jest to wysoce prawdopodobne w przypadku 30 letniego szrotu.
ciekawe kiedy spłonie pierwszy tramwaj...???
Radna Kosecka (nie mój wybór) będzie miała ciężką pracę - jak je nazwać.
@~ Ferdek - Ty sam jesteś Besa... :D Najpierw chociaż naucz się, że to Pesa ;)
Myślałem,że tylko samochody (złomy) ściągamy z zachodu w nieśmiertelnym 1,9 tdi. Ale nie, tramwaje też.
Coś się zdaje, że po elbląskich szynach tramwaje nie pomkną. Stan torowisk na to im nie pozwoli. Na Królewieckiej, Marymonckiej, Grunwaldzkiej na odcinku od LeClerca do PWSz nie będą mknęły. Ba! One tam nawet wcale nie pojadą, tak jak nie jeżdżą tamtędy nowe wozy Pesa 121N. Druga sprawa to te systemy drzwi obustronnych. Fajnie, bo pozwala wysiadać zawsze na chodnik, peron lub wysepkę tam gdzie jest jeden tor niezależnie od kierunku jazdy. Tylko co z tego? Już niektóre ze starych Duwagów miały drzwi po obu stronach ale otwierane były zawsze po jednej, prawej. I ludzie wysiadali np. na Królewieckiej w stronę Marymonckiej na chodnik ale już w kierunku powrotnym - bezpośrednio na jezdnię. Jest obawa ze i teraz tak będzie.
noto nasza pani radna Kosecka będzie znów miała robotę czekam na chrzest tych nowych/starych bliźniaków proponuję Lech i Jarek
do jartek: Odpowiadam: Po to aby mozna było sie szybko ewakuowac gdy tramwaj sie zapali, a jest to wysoce prawdopodobne w przypadku 30 letniego szrotu.