Piątek, 8.11.2024, Imieniny: Wiktoria, Seweryn, Wiktoriusz
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (18)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +2
    ~ uuuuuu
    Poniedziałek, 27.05

    Po co ta promocja Elbląga, skoro turyści przez większą część roku nie mogą nawet wejść na bramę targową. A w informacji turystycznej pracują ludzie którzy nie mają nawet pojęcia o tym regionie

  2. 2
    +3
    ~ ZKS
    Poniedziałek, 27.05

    Trzeba koniecznie odbudować Elbląski Zamek Krzyżacki tak jak wyglądał w czasach swojej największej świetności.Takie potężne gotyckie zamczysko było by prawdziwym symbolem i znakiem rozpoznawalnym Elbląga nie tylko w Polsce,ale i na Świecie.Wszystkie inne próby wypromowania czegokolwiek w Elblągu skazane są z góry na porażkę.Brakuje nam teraz prawdziwego symbolu miasta,na którym moglibyśmy Elbląg wypromować.

  3. 3
    +2
    ~ Bogdan
    Poniedziałek, 27.05

    Przestańmy się w końcu oszukiwać, że Elbląg jest atrakcyjny turystycznie, bo nie jest. Nawet najlepsze gadżety nie wypromują czegoś czego nie ma.

  4. 4
    --1
    ~ Deko 2
    Wtorek, 28.05

    Żeby coś promować i czymś się chwalić to trzeba coś mieć . Pomysł . Nie postawimy sobie zamku jak w Malborku ,ale dino park to mógł być u nas . Teraz to kicha choć pomysły są .

  5. 5
    +2
    ~ smacznie
    Wtorek, 28.05

    "Żelki robione przez naszą elbląską "Wolność" w kształcie nowego logo miasta :)

  6. 6
    0
    ~ Machupichcę
    Wtorek, 28.05

    Wazelina :)

  7. 7
    +2
    ~ Precz z OWSIKO-logo!
    Wtorek, 28.05

    Ludzie, czy naprawdę nie można w ślad za "wyreferendowanym" prezydentem wywalić tego obrzydliwego OWSIKO-logo? Kto daje decyzję o produkcji tych idiotycznych gadgetów? W jaki sposób przekładają się one na budowanie wizerunku miasta? Promocji nie robi się przez kubki ani tym bardziej wazelinę. Dlaczego radni nie zablokują tego przetargu i nie odwołają uchwały usuniętego prezydenta o wdrażaniu logo? Urząd miejski w Ustce ugiął się pod presją lokalnej społeczności i wycofał z używania logo, zwanego tam dosadnie: Anus mundi. Żeby było ciekawiej logo Ustki i logo Elbląga zostało popełnione przez tego samego autora. Czego nam jeszcze trzeba, żeby podjąć właściwe decyzje?

  8. 8
    +1
    ~ Ann
    Wtorek, 28.05

    ~ uuuuuu- Twoja wiedza na temat Elbląga i ludzi pracujących w Informacji Turystycznej jest naprawdę na bardzo niskim poziomie.... Ludzie tam pracujący to osoby rzetelne i kompetentne w przeciwieństwie do Ciebie i Twojej wiedzy. Byłam w IT kilka razy i za każdym razem udzielono mi szerokich i wiarygodnych informacji.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.4985890388489