Panie Wiceprezydencie Witek, dlaczego tak prowadził Pan negocjacje z MAAG GEAR że ten inwestor ( drugi taki trafi się za 50 lat ) odstąpił od realizacji inwestycji na Modrzewinie. Dlaczego nie oddano działki pod budowę za przysłowiową złotówkę, dlaczego eskalowano rzadania i nieuzasadnione wymagania w stosunku do MAAG GEAR.
Czy któryś z liderów Grupy Referendalnej (Falkiewicz, Maszka, Lewandowski, Kuchejda) był na tym spotkaniu? Czy przedstawiono jakąś alternatywę dla tego planu inwestycyjnego? Czy merytorycznie odniesiono do zaprezentowanego terminarza?
Nie znam sprawy, ale jak znam życie to "inwestor" chciał żebyśmy w niego zinwestowali. Maag Gear niech sobie w Niemczech lub Danii coś za złotówkę kupi ;D
Wstecznik. tak robi się na Dolnym Śląsku i region kwitnie, tak robią w Czechach na Słowacji i na Węgrzech, to jest standard. Lepiej zapytaj co mielibyśmy w zamian; otóż mielibyśmy w zamian nowoczesny zakład produkcyjny który dawałby pracę fachowcom od przekładni i obróbki metali ( są tacy w Elblągu ) za dobre pensje, a ludzie ci płaciliby podatek CIT i kupowali usługi, towary; firma płaciłaby podatek PIT, podatek od nieruchomości, podatek gruntowy. Poza tym byłby to propagator wysokich standardów technicznych oraz socjalnych. Potencjalnie również sponsor imprez kulturalnych, klubów sportowych itd, ect. . Trzeba patrzeć perspektywicznie a nie tylko widzieć krótkowzroczne biznesy.
Co za kłamstwa opowiada p. A.Witek i przedstawiciele wykonawców ulicy o napotkanych niespodziankach podczas prac.Ci panowie zapomnieli że Elbląg jest starym miastem ? Że pod ziemią spotkać można historię prawie 800lat ?Przygotowując przetarg nikt o tym nie pisał ? Powinno się zerwać z takim wykonawcą kontrakt z jego winy ,a nie negocjować nowe terminy !! Koszmar remontu ulic będzie trwał latami .
Uważam że inwestowanie w "inwestorów" z zasady jest głupie jeżeli nie wiąże się z długotrwałymi zobowiązaniami, może te wszystkie cuda o których wypisujesz były "patykiem na wodzie pisane" Panowie z PO są na ogół tak ustępliwi w stosunku do obcych, że pewnie oferta Maag była opracowana na standardy "czarnego lądu" i p Witek odpuścił, bo bał się odpowiedzialności prawnej. Przecież mógł ugrać na tym spory kapitał taki głupi to on chyba nie jest?
Parole, parole parole. (Słowa,słowa słowa) Panie Witek. A życie dalej płynie. Od rana dzisiaj tj 22.02. 2013r. do godz.14 nie widziałem na całej długości podobno remontowanej 503 i 504 ani jednego robotnika, ani jednej pracującej maszyny. Chociaż jeden dzień po tej waszej konferencji mogliście sprężyć wykonawcę i pokazać, iż coś się na tych drogach dzieje. Myślę, że opóźnienie robót o rok to lipa, dopiero początek opóźnień. W tym tempie koniec remontu co najmniej w roku 2015. A tak na marginesie jaki procent z całej kasy wypłacono już spółce Eurovia? Ile dopłacimy do kwoty przetargowej. Finanse tej inwestycji muszą być rozliczone przez radnych - bezradnych jeszcze przed referendum bo tam dopiero tkwi sedno całej sprawy. Życzę wykonawcy i inżynierowi kontraktu dobrego samopoczucia.
Panie Wiceprezydencie Witek, dlaczego tak prowadził Pan negocjacje z MAAG GEAR że ten inwestor ( drugi taki trafi się za 50 lat ) odstąpił od realizacji inwestycji na Modrzewinie. Dlaczego nie oddano działki pod budowę za przysłowiową złotówkę, dlaczego eskalowano rzadania i nieuzasadnione wymagania w stosunku do MAAG GEAR.
Powiedzcie mi ! czy ten witek to brat witka z więzienia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dyrektora !!!!!!!!!!????????????
Czy któryś z liderów Grupy Referendalnej (Falkiewicz, Maszka, Lewandowski, Kuchejda) był na tym spotkaniu? Czy przedstawiono jakąś alternatywę dla tego planu inwestycyjnego? Czy merytorycznie odniesiono do zaprezentowanego terminarza?
a można było robić sukcesywnie, etapami po kilkaset metrów, zakończyć 1 zacząć następny
Okret tonie!!!!! nic juz go nie uratuje! 14 kwietnia zatonie RMS Nowaczyk. ave maryja!
Nie znam sprawy, ale jak znam życie to "inwestor" chciał żebyśmy w niego zinwestowali. Maag Gear niech sobie w Niemczech lub Danii coś za złotówkę kupi ;D
Wstecznik. tak robi się na Dolnym Śląsku i region kwitnie, tak robią w Czechach na Słowacji i na Węgrzech, to jest standard. Lepiej zapytaj co mielibyśmy w zamian; otóż mielibyśmy w zamian nowoczesny zakład produkcyjny który dawałby pracę fachowcom od przekładni i obróbki metali ( są tacy w Elblągu ) za dobre pensje, a ludzie ci płaciliby podatek CIT i kupowali usługi, towary; firma płaciłaby podatek PIT, podatek od nieruchomości, podatek gruntowy. Poza tym byłby to propagator wysokich standardów technicznych oraz socjalnych. Potencjalnie również sponsor imprez kulturalnych, klubów sportowych itd, ect. . Trzeba patrzeć perspektywicznie a nie tylko widzieć krótkowzroczne biznesy.
Co za kłamstwa opowiada p. A.Witek i przedstawiciele wykonawców ulicy o napotkanych niespodziankach podczas prac.Ci panowie zapomnieli że Elbląg jest starym miastem ? Że pod ziemią spotkać można historię prawie 800lat ?Przygotowując przetarg nikt o tym nie pisał ? Powinno się zerwać z takim wykonawcą kontrakt z jego winy ,a nie negocjować nowe terminy !! Koszmar remontu ulic będzie trwał latami .
Uważam że inwestowanie w "inwestorów" z zasady jest głupie jeżeli nie wiąże się z długotrwałymi zobowiązaniami, może te wszystkie cuda o których wypisujesz były "patykiem na wodzie pisane" Panowie z PO są na ogół tak ustępliwi w stosunku do obcych, że pewnie oferta Maag była opracowana na standardy "czarnego lądu" i p Witek odpuścił, bo bał się odpowiedzialności prawnej. Przecież mógł ugrać na tym spory kapitał taki głupi to on chyba nie jest?
Parole, parole parole. (Słowa,słowa słowa) Panie Witek. A życie dalej płynie. Od rana dzisiaj tj 22.02. 2013r. do godz.14 nie widziałem na całej długości podobno remontowanej 503 i 504 ani jednego robotnika, ani jednej pracującej maszyny. Chociaż jeden dzień po tej waszej konferencji mogliście sprężyć wykonawcę i pokazać, iż coś się na tych drogach dzieje. Myślę, że opóźnienie robót o rok to lipa, dopiero początek opóźnień. W tym tempie koniec remontu co najmniej w roku 2015. A tak na marginesie jaki procent z całej kasy wypłacono już spółce Eurovia? Ile dopłacimy do kwoty przetargowej. Finanse tej inwestycji muszą być rozliczone przez radnych - bezradnych jeszcze przed referendum bo tam dopiero tkwi sedno całej sprawy. Życzę wykonawcy i inżynierowi kontraktu dobrego samopoczucia.