Generalnie po mieście poruszam się autem lub rowerem z komunikacji miejskiej korzystam raz na kwartał lub rzadziej.Na siłę próbuję się wprowadzić te karty miejskie co związane jest z dodatkowymi kosztami.ZKM musi uwzględnić osoby które korzystają bardzo rzadko z komunikacji miejskiej.Osobiście takiej karty nie będę wyrabiał,firma która się tym zajmuję pewnie ładną,,kaskę' z tego zgarnęła.Włodarze ZKM na siłę chcą nam wmówić,że to wszystko z korzyścią dla podróżnych...
Podróżnik, zajrzyj jeszcze do Gajowca. Tam nie ma tramwajów i komunikacji autobusowej, ale zobacz, jak tam ludzie żyją. A potem napisz pamiętnik z podróży.
To jest poroniony pomysł. Ktoś kto raz na ruski rok jedzie autobusem ma specjalnie sobie kartę wyrabiać?
Panie Orzech żeś pan zwariował z tym pomysłem.
Niezła promocja miasta naprawdę
W pełni popieram "Bakielita". Co ma zrobić przyjezdny, turysta itp, który korzysta z tramwaju lub autobusu podczas pobytu w Elblągu (jeden lub dwa dni)? Ja także korzystam ze środków komunikacji miejskiej dwa, trzy razy w ciągu miesiąca.
Niech mi odpowie na to Dyrekcja ZKM
Rozkopmy wszystkie główne ulice jednocześnie i zostawmy je w takim stanie na rok, zarżnijmy tabor autobusowy, odetnijmy połowę miasta od tramwaju a na koniec wywalmy normalne bilety jednorazowe a przyjezdni na pewno będą do nas walić drzwiami i oknami a miasto będzie rozwijać się aż miło. Da się sprzedawać bilety papierowe w Warszawie, Paryżu, Londynie, tylko Elbląg rwie się do przodu z pochodnią postępu. Słów brak. Trzymajcie tak dalej a w całym mieście nie zostanie Wam nikt poza tymi 27 tysięcami osób z emeryckimi kartami EKM...
Ciekawe jak po mieście będą poruszali się Turyści?
Czy ktoś zadał takie pytanie ZKM?
Przyjedzie do mnie rodzina, żeby zabrać ich gdzieć MPK będę musiał zorganizować na przejazd jakąś EKM, zamiast po prostu kupić papierowy, jednorazowy bilet.
Nawet jeśli ktoś rzadko korzysta z komunikacji miejskiej to może przecież taką kartę posiadać - doładować ją powiedzmy za 10 zł i w razie potrzeby korzystać z autobusu czy tramwaju. Ma to swoje plusy bo nie trzeba szukać biletów papierowych po kioskach czy sklepach. Ponadto, EKM-ka pozwala płacić za postój w Strefie Płatnego Parkowania - wygodne bo nie są potrzebne drobne monety.
Hahaha... To Londyn, Rzym, Wiedeń, Paryż, Madryt i wszelkiej wielkości miasta na świecie, poza leżącymi w granicach naszego kraju, żyją jeszcze w czasach PRL-u ? Chyba się komuś coś popier....ło ! Kto nami rządzi... idioci ?
@ksamol, bilety u kierowcy pojazdu sa drozsze (chyba o 50%), wiec czemu ludzie ktorzy sporadyczne korzystaja z komunikacji, przyjezdni czy turysci maja placic wiecej... ogolnie chory pomysl z wycofaniem biletow papierokowych, jak napisano w ktoryms z arytulow po remontach drog komunikacja bedzie punktualna w 99 proc to lepiej wprowadzic bilety czasowe.
Generalnie po mieście poruszam się autem lub rowerem z komunikacji miejskiej korzystam raz na kwartał lub rzadziej.Na siłę próbuję się wprowadzić te karty miejskie co związane jest z dodatkowymi kosztami.ZKM musi uwzględnić osoby które korzystają bardzo rzadko z komunikacji miejskiej.Osobiście takiej karty nie będę wyrabiał,firma która się tym zajmuję pewnie ładną,,kaskę' z tego zgarnęła.Włodarze ZKM na siłę chcą nam wmówić,że to wszystko z korzyścią dla podróżnych...
Podróżnik, zajrzyj jeszcze do Gajowca. Tam nie ma tramwajów i komunikacji autobusowej, ale zobacz, jak tam ludzie żyją. A potem napisz pamiętnik z podróży.
a kasowniki coraz częściej zawodzą. mi ostatnio przy wysiadaniu z autobusu cały czas wyskakiwał jakiś komunikat i nie oddało mi kasy za przejazd!!!
To jest poroniony pomysł. Ktoś kto raz na ruski rok jedzie autobusem ma specjalnie sobie kartę wyrabiać? Panie Orzech żeś pan zwariował z tym pomysłem. Niezła promocja miasta naprawdę
W pełni popieram "Bakielita". Co ma zrobić przyjezdny, turysta itp, który korzysta z tramwaju lub autobusu podczas pobytu w Elblągu (jeden lub dwa dni)? Ja także korzystam ze środków komunikacji miejskiej dwa, trzy razy w ciągu miesiąca. Niech mi odpowie na to Dyrekcja ZKM
Rozkopmy wszystkie główne ulice jednocześnie i zostawmy je w takim stanie na rok, zarżnijmy tabor autobusowy, odetnijmy połowę miasta od tramwaju a na koniec wywalmy normalne bilety jednorazowe a przyjezdni na pewno będą do nas walić drzwiami i oknami a miasto będzie rozwijać się aż miło. Da się sprzedawać bilety papierowe w Warszawie, Paryżu, Londynie, tylko Elbląg rwie się do przodu z pochodnią postępu. Słów brak. Trzymajcie tak dalej a w całym mieście nie zostanie Wam nikt poza tymi 27 tysięcami osób z emeryckimi kartami EKM...
Ciekawe jak po mieście będą poruszali się Turyści? Czy ktoś zadał takie pytanie ZKM? Przyjedzie do mnie rodzina, żeby zabrać ich gdzieć MPK będę musiał zorganizować na przejazd jakąś EKM, zamiast po prostu kupić papierowy, jednorazowy bilet.
Nawet jeśli ktoś rzadko korzysta z komunikacji miejskiej to może przecież taką kartę posiadać - doładować ją powiedzmy za 10 zł i w razie potrzeby korzystać z autobusu czy tramwaju. Ma to swoje plusy bo nie trzeba szukać biletów papierowych po kioskach czy sklepach. Ponadto, EKM-ka pozwala płacić za postój w Strefie Płatnego Parkowania - wygodne bo nie są potrzebne drobne monety.
Hahaha... To Londyn, Rzym, Wiedeń, Paryż, Madryt i wszelkiej wielkości miasta na świecie, poza leżącymi w granicach naszego kraju, żyją jeszcze w czasach PRL-u ? Chyba się komuś coś popier....ło ! Kto nami rządzi... idioci ?
@ksamol, bilety u kierowcy pojazdu sa drozsze (chyba o 50%), wiec czemu ludzie ktorzy sporadyczne korzystaja z komunikacji, przyjezdni czy turysci maja placic wiecej... ogolnie chory pomysl z wycofaniem biletow papierokowych, jak napisano w ktoryms z arytulow po remontach drog komunikacja bedzie punktualna w 99 proc to lepiej wprowadzic bilety czasowe.