pokomplikowali a po co :) jeden przycisk powinien uruchamiać dwa przejścia i nie koniecznie w tym samym czasie a nie każdy przycisk odpowiada za inny sygnalizator i to na dodatek w różne kierunki trasy. masakra
po przejściu pierwszego etapu od pomnika Konstytucji w stronę parku, po prawej stronie nie ma żadnego przycisku aby \'przywołać\' zielone światło do przejścia przez drugi etap. I jeśli nikt nie stoi po przeciwnej stronie i nie wciśnie przycisku, człowiek stoi przy tych torach i obserwuje CZTERY zmiany świateł dla kierowców, żeby w końcu pojawiło się zielone dla pieszego. To nie żart, sama liczyłam!
Może warto przy okazji żeby zmienili czas włączania zielonego światła dla pieszych po stronie szkoły muzycznej. Samochody skręcające z Traugutta w prawo gdy dostają zielone światło pieszy jeszcze ma czerowne. Zielone zapala się z opuźnieniem w stosunku do samochodów co powoduje że samochód w tym czasie dojeżdża do przejścia na którym teoretycznie nie ma nikogo i w momencie gdy samochód jest tuż przy przejściu zapala sie zielone dla pieszych i dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Pieszy nie patrząc ( co rozumiem bo ma zielone ) wchodzi na przejście. Powoduje to ostre hamowanie samochodów ponieważ kierowcy nie spodziewają się czegoś takiego. Moim skromnym zdaniem wystarczyłoby aby zielone dla pieszych zapalalo się w tym samym czasie co dla samochodów i kierowca dojeżdżając do przejścia widziałby pieszego już na przejściu.
P.S. Wyprzedzając krytyków chciałbym powiedzieć że nie jeżdże jak pirat i wolno dojeżdżam do tego przejścia jak i inni kierowcy których widzaiłem i często bywa tak że przed przejściem dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Kto tamtendy jeździ bedzie wiedział o czym piszę.
tylko w tym zacofanym kraju w całej UE pieszy przechodzi przez torowisko co jest dla niego bezpośrednim zagrożeniem a po drugie niech urzędnicze głupki wystawia policjanta bo znajdowanie się lub przechodzenie przez tory jest karane mandatem
Jaki jest problem ?
1. Na etapie projektowania nie puszcza się takich głupot
2. Jeśli ktoś puścił coś takiego to przejście można zlikwidować może co 5m zrobić przejście i na 100m 15 świateł
w dupie z takimi światłami. Całe skrzyżowanie jest zrobione dla udręki kierowców i pieszych. Tych drugich szczególnie. Po co tu walnięto 90 świateł się pytam? wystarczyło ładne rondo turbinowe i ewentualnie światła by tramwaj mógł w spokoju przejechać. POlitycy i inne słoniny -.- Jedyne rozwiązanie to przechodzić na czerownym
pokomplikowali a po co :) jeden przycisk powinien uruchamiać dwa przejścia i nie koniecznie w tym samym czasie a nie każdy przycisk odpowiada za inny sygnalizator i to na dodatek w różne kierunki trasy. masakra
po przejściu pierwszego etapu od pomnika Konstytucji w stronę parku, po prawej stronie nie ma żadnego przycisku aby \'przywołać\' zielone światło do przejścia przez drugi etap. I jeśli nikt nie stoi po przeciwnej stronie i nie wciśnie przycisku, człowiek stoi przy tych torach i obserwuje CZTERY zmiany świateł dla kierowców, żeby w końcu pojawiło się zielone dla pieszego. To nie żart, sama liczyłam!
Może warto przy okazji żeby zmienili czas włączania zielonego światła dla pieszych po stronie szkoły muzycznej. Samochody skręcające z Traugutta w prawo gdy dostają zielone światło pieszy jeszcze ma czerowne. Zielone zapala się z opuźnieniem w stosunku do samochodów co powoduje że samochód w tym czasie dojeżdża do przejścia na którym teoretycznie nie ma nikogo i w momencie gdy samochód jest tuż przy przejściu zapala sie zielone dla pieszych i dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Pieszy nie patrząc ( co rozumiem bo ma zielone ) wchodzi na przejście. Powoduje to ostre hamowanie samochodów ponieważ kierowcy nie spodziewają się czegoś takiego. Moim skromnym zdaniem wystarczyłoby aby zielone dla pieszych zapalalo się w tym samym czasie co dla samochodów i kierowca dojeżdżając do przejścia widziałby pieszego już na przejściu. P.S. Wyprzedzając krytyków chciałbym powiedzieć że nie jeżdże jak pirat i wolno dojeżdżam do tego przejścia jak i inni kierowcy których widzaiłem i często bywa tak że przed przejściem dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Kto tamtendy jeździ bedzie wiedział o czym piszę.
tylko w tym zacofanym kraju w całej UE pieszy przechodzi przez torowisko co jest dla niego bezpośrednim zagrożeniem a po drugie niech urzędnicze głupki wystawia policjanta bo znajdowanie się lub przechodzenie przez tory jest karane mandatem
Jaki jest problem ? 1. Na etapie projektowania nie puszcza się takich głupot 2. Jeśli ktoś puścił coś takiego to przejście można zlikwidować może co 5m zrobić przejście i na 100m 15 świateł
w dupie z takimi światłami. Całe skrzyżowanie jest zrobione dla udręki kierowców i pieszych. Tych drugich szczególnie. Po co tu walnięto 90 świateł się pytam? wystarczyło ładne rondo turbinowe i ewentualnie światła by tramwaj mógł w spokoju przejechać. POlitycy i inne słoniny -.- Jedyne rozwiązanie to przechodzić na czerownym