Przyspiesza, przyspiesza i to coraz bardziej ale w stronę Olsztyna. Jak na razie to kontynuacja działań poprzednika bo obecna władza tylko miesza, nie mając żadnego kierunku. Poczekamy, aż skończą się zadania zainicjowane za poprzednika ! pozorne działania jak zamiana wydziałów na departamenty ( koszty ) , zmiana kierunku scalenia szpitali ( prywata ) do niczego nie doprowadza. Czarno widzę przyszłość Elbląga dopuki Pan Prezydent nie obudzi się i nie przejrzy na oczy jakich ma wicków, którzy robią prezydentowi pod górę. Biada Elblągowi.
Mamy nowe LOGO. Wszystko co nowe i nieznane (a takowo postrzegany jest Elbląg w kraju i za granicą według badań zleconych przez UM) wprowadzić gdziekolwiek jest trudno. Przeciętny człowiek wszystko odbiera emocjami (albo dobrymi albo złymi). Już w 2-3 sekundzie po zobaczeniu czegoś nowego ma o tym pewne zdanie... I tu pojawia się problem. Nasze nowe logo miasta nie jest ładne, nie jest kontrowersyjne, nie jest śmieszne - jest wykonane poprawnie (tak na 80%) - nawet nie jest brzydkie. Te 4 elementy (lub tylko jeden z nich) mają wpływ na zapamiętanie czegoś nowego. Oryginalność loga i hasła jest wynikiem zrobienia czegoś na siłę. Widać potężny brak pomysłu, zerową znajomość realiów. Kompletne olanie Elblążan. Nie da się wypromować miasta na zewnątrz bez wsparcia mieszkańców. A... mieszkańcy nie mają teraz czego promować. Logo nie ma żadnej symboliki, kolorystyka tragedia, logo jest miałkie, bez jaj, bez sensu. W zasadzie tym samym logo można by promować: pole namiotowe na Saharze (dobra kolorystyka), hurtownie ślimaków, gabinet ginekologiczny i wszystko i nic zarazem... HASŁO ? Elbląg przyśpiesza ? Hasło niskich wartości, z pewną dozą pychy i głupoty... Elbląg ma wiele zmarnowanych szans, ale nawet w takim stanie ma co zaoferować. Niestety to wszystko co mamy i mieć będziemy za kilka lat nic nie ma wspólnego z przyśpieszeniem. Czy nie lepiej w haśle było zawrzeć status quo naszego miasta - jesteśmy otwarci na świat, wolno ale rozwijamy się - nie lepiej brzmiało by np. Elbląg - MIASTO OTWARTE (ELBLĄG - OPEN CITY). Wiem, że można to różnie interpretować, że a co wcześniej było zamknięte (hehe). Chodzi o to, że słowo otwarte jest związane z życzliwością, życiem, aktywnością, dostępnością, itd. PODSUMOWUJĄC: nowe logo, stare układy, jeszcze starsze przyzwyczajenia, brak pomysłu, brak normalnej strony www, zero fajnych materiałów promocyjnych naszego miasta, zero rozpoznawalnej marki. Psu na budę te wszystkie działania...
duirny znaczek wam przeszkadza a rondo słoninowe im. Kalinina, mordercy Polaków w Katyniu wam nie przeszkadza? heniu nazwal rondo wjazdowe od imienia kata Polaków, nie wciskac kiptu,ze to nazwa miasta bo maisto po polsku od zawsze nazywa sie Królewiec tak jak ulica w Elblągu, gdziescie się wtedy podziali oburzacze? nas...li wam na czoło a wyscie sie oblizali, tak to wygladało, skoro tak wam to g... nie przeszkadza to przestańcie pitolić,że wam znaczek jakis przeszkadza, znaczek jak znaczek, obojetny, nie wychwala katów i to was boli pewnie nieuki po zawodowkach,
Zastanawia mi tylko jedno... Po co UM ściągał do siebie grono przedstawicieli różnych branż w celu przeprowadzenia dyskusji na temat loga i strategii (już nie pamiętam... w styczniu albo lutym). Widać że żadne ze słów które padło na ów spotkaniu, nie zostało wzięte pod uwagę. Resztę komentarza pozwolę sobie darować bo powtórzyłbym opinie czytelników. Czy UM wyciągnie jakieś wnioski przeglądając opinie czytelników na elbląskich portalach? Wątpię... mocno.
Do wszystkich malkontentów. Taki jest punkt wyjścia http://elblag.wm.pl/85132,Elblag-kojarzy-sie-z-niczym-Analiza-instytutu-badawczego-IPC.html, logo to tylko mały element, ale Wy i tak wiecei lepiej....
Fajnie by było jakby władze miasta kupiły pociąg ale taki żeby ten pociąg gnał do Gdańska nie zatrzymując się na żadnych zadupiach bez żadnych stopów może tylko na 2 min. w Malborku a potem żeby ten pociąg jechał przez trójmiasto torami skm_ki tak żeby do Gdańska w 30 min. się dostać można było. Może by trochę bezrobocie spadło.
marketer piszesz: "Taki jest punkt wyjścia" - jeżeli o czymś ludzie nie wiedzą to znaczy, że tego nie ma? Miasto miało żałosna , a właściwie nie miało promocji. Z tego co wiem najpierw trzeba znać towar by go promować. A nie opierać się tylko na wiedz potencjalnych klientów. Projektowanie opakowania bez znajomości towaru to błąd w sztuce. Nie było konsultacji ani debaty z branża turystyczną. W TEJ SPRAWIE SKŁADAŁEM INTERPELACJE DO RADY MIASTA ( o ile pamiętam w grudniu 2011) Przedstawiona propozycja nie jest podparta głęboka analizą i nie ma w niej pomysłu na "produkt Elbląg".
Przyspiesza, przyspiesza i to coraz bardziej ale w stronę Olsztyna. Jak na razie to kontynuacja działań poprzednika bo obecna władza tylko miesza, nie mając żadnego kierunku. Poczekamy, aż skończą się zadania zainicjowane za poprzednika ! pozorne działania jak zamiana wydziałów na departamenty ( koszty ) , zmiana kierunku scalenia szpitali ( prywata ) do niczego nie doprowadza. Czarno widzę przyszłość Elbląga dopuki Pan Prezydent nie obudzi się i nie przejrzy na oczy jakich ma wicków, którzy robią prezydentowi pod górę. Biada Elblągowi.
Mamy nowe LOGO. Wszystko co nowe i nieznane (a takowo postrzegany jest Elbląg w kraju i za granicą według badań zleconych przez UM) wprowadzić gdziekolwiek jest trudno. Przeciętny człowiek wszystko odbiera emocjami (albo dobrymi albo złymi). Już w 2-3 sekundzie po zobaczeniu czegoś nowego ma o tym pewne zdanie... I tu pojawia się problem. Nasze nowe logo miasta nie jest ładne, nie jest kontrowersyjne, nie jest śmieszne - jest wykonane poprawnie (tak na 80%) - nawet nie jest brzydkie. Te 4 elementy (lub tylko jeden z nich) mają wpływ na zapamiętanie czegoś nowego. Oryginalność loga i hasła jest wynikiem zrobienia czegoś na siłę. Widać potężny brak pomysłu, zerową znajomość realiów. Kompletne olanie Elblążan. Nie da się wypromować miasta na zewnątrz bez wsparcia mieszkańców. A... mieszkańcy nie mają teraz czego promować. Logo nie ma żadnej symboliki, kolorystyka tragedia, logo jest miałkie, bez jaj, bez sensu. W zasadzie tym samym logo można by promować: pole namiotowe na Saharze (dobra kolorystyka), hurtownie ślimaków, gabinet ginekologiczny i wszystko i nic zarazem... HASŁO ? Elbląg przyśpiesza ? Hasło niskich wartości, z pewną dozą pychy i głupoty... Elbląg ma wiele zmarnowanych szans, ale nawet w takim stanie ma co zaoferować. Niestety to wszystko co mamy i mieć będziemy za kilka lat nic nie ma wspólnego z przyśpieszeniem. Czy nie lepiej w haśle było zawrzeć status quo naszego miasta - jesteśmy otwarci na świat, wolno ale rozwijamy się - nie lepiej brzmiało by np. Elbląg - MIASTO OTWARTE (ELBLĄG - OPEN CITY). Wiem, że można to różnie interpretować, że a co wcześniej było zamknięte (hehe). Chodzi o to, że słowo otwarte jest związane z życzliwością, życiem, aktywnością, dostępnością, itd. PODSUMOWUJĄC: nowe logo, stare układy, jeszcze starsze przyzwyczajenia, brak pomysłu, brak normalnej strony www, zero fajnych materiałów promocyjnych naszego miasta, zero rozpoznawalnej marki. Psu na budę te wszystkie działania...
Poldek problemem nie są wicki ( chociaż też bez polotu i pojęcia ) gość się po prostu nie nadaje - zapytaj w gminie
duirny znaczek wam przeszkadza a rondo słoninowe im. Kalinina, mordercy Polaków w Katyniu wam nie przeszkadza? heniu nazwal rondo wjazdowe od imienia kata Polaków, nie wciskac kiptu,ze to nazwa miasta bo maisto po polsku od zawsze nazywa sie Królewiec tak jak ulica w Elblągu, gdziescie się wtedy podziali oburzacze? nas...li wam na czoło a wyscie sie oblizali, tak to wygladało, skoro tak wam to g... nie przeszkadza to przestańcie pitolić,że wam znaczek jakis przeszkadza, znaczek jak znaczek, obojetny, nie wychwala katów i to was boli pewnie nieuki po zawodowkach,
Zastanawia mi tylko jedno... Po co UM ściągał do siebie grono przedstawicieli różnych branż w celu przeprowadzenia dyskusji na temat loga i strategii (już nie pamiętam... w styczniu albo lutym). Widać że żadne ze słów które padło na ów spotkaniu, nie zostało wzięte pod uwagę. Resztę komentarza pozwolę sobie darować bo powtórzyłbym opinie czytelników. Czy UM wyciągnie jakieś wnioski przeglądając opinie czytelników na elbląskich portalach? Wątpię... mocno.
nie mogłem się opanować - zaprojektowałem nowe logo miasta http://www.ene.pl/elblagprzyspiesza.jpg
Do wszystkich malkontentów. Taki jest punkt wyjścia http://elblag.wm.pl/85132,Elblag-kojarzy-sie-z-niczym-Analiza-instytutu-badawczego-IPC.html, logo to tylko mały element, ale Wy i tak wiecei lepiej....
Fajnie by było jakby władze miasta kupiły pociąg ale taki żeby ten pociąg gnał do Gdańska nie zatrzymując się na żadnych zadupiach bez żadnych stopów może tylko na 2 min. w Malborku a potem żeby ten pociąg jechał przez trójmiasto torami skm_ki tak żeby do Gdańska w 30 min. się dostać można było. Może by trochę bezrobocie spadło.
marketer piszesz: "Taki jest punkt wyjścia" - jeżeli o czymś ludzie nie wiedzą to znaczy, że tego nie ma? Miasto miało żałosna , a właściwie nie miało promocji. Z tego co wiem najpierw trzeba znać towar by go promować. A nie opierać się tylko na wiedz potencjalnych klientów. Projektowanie opakowania bez znajomości towaru to błąd w sztuce. Nie było konsultacji ani debaty z branża turystyczną. W TEJ SPRAWIE SKŁADAŁEM INTERPELACJE DO RADY MIASTA ( o ile pamiętam w grudniu 2011) Przedstawiona propozycja nie jest podparta głęboka analizą i nie ma w niej pomysłu na "produkt Elbląg".
Dlaczego te flagi są takie wypłowiałe??? Logo nie kojarzy się z Elblągiem.