Sorry-LOGO I HASŁO BEZNADZIEJNIE DRĘTWE I BEZ JAKIEGOKOLWIEK ODNIESIENIA! Gdybyśmy byli potentatem w produkcji proszku do prania "e" lub pralek elektrolux to O.K. Ale tak to kompromitacja i marnotractwo pieniędzy na firmę, która no właśnie jakie ma doświadczenie w takich przedsięwzięciach? Kto normalny o zdrowych zmysłach w to logo będzie chciał wpompować miliony i tym logiem firmować np. meble od Pana Wójcika lub cukierki z "Wolności"??? Kompromitacja!!!
Niech olsztyn od....li się od Elbląga.NIECH odda to co za....ł.A tak na marginesie dlaczego foldery turystyczne są bez zdjęć Elbląga .To jest zwykłe świństwo.
Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co eis wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp.(czyli już jest marką) sili się na budowanie wszystkiego od nowa, w stylu wielkich koncernów...tyle, że one maja na to kapitał. No, ale może moje miasto na to stać? Idziemy jak wszyscy tym samym szlakiem, tyle ze bez kapitału i spóźnieni.
Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne ….np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu ...dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Jeżeli nie zmieniły się założenie przedstawionego wcześniej na spotkaniu prezentacji zarysu projektu na promocję miasta ...to ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi , Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało.Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa... bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu.
Jak widać stali malkontenci znają się na wszystkim: marketingu, budownictwie, finansach, opiece społecznej, służbie zdrowia, budowie dróg i mostów itd. Wczytajcie się najpierw w zarys strategii, która została poprzedzona badaniami marketingowymi w Polsce i w Elblągu, wyniki przeprowadzonych badań ilościowych i jakościowych, w tym focusów. Duperele poprostu piszecie. Tak was czytając to najlepiej pasuje hasło: Elbląg, miasto wiecznych malkontentów i nieudaczników! Zainwestuj miliard dolarów to powiedzą, że za mało i nie na to co potrzeba. Na szczęście jesteście w mniejszej miejszości, wciąż ta sama stałą grupa frustratów zmieniających tylko nicki. A poszli wy won!!!
Beznadziejne że za logo i Strategię której nie znamy i sporzadzoną przez firmę z południowej pipidówki zapłacono 140 tysięcy złotych.Za nagrodę 10 tys. uczniowie naszych klas przyniesliby 50 projektów ukazujących ducha Elblaga. Jesteśmy bogatym miastem, dla prominentów.
marketer sposób w jaki była przygotowywana strategia był przedmiotem mojej interpelacji u radnego. Była ona przygotowywana bez udziału branży turystycznej. Praktycznie już po jej ukończeniu dopiero została przesłana ankieta do klastra turystycznego i podmiotów branży turystycznej. Mam wrażenie, że branża turystyczna jest żywotnie zainteresowana skuteczną promocją i włożyła by sporo swojej wiedzy i energii w jej powstanie. Tak jestem malkontentem... bo od wielu lat miasto Elbląg marnuje energie swoich mieszkańców, nie wykorzystuje swoich szans, zostaje z tyłu za liderami rozwoju i jest po prostu biednym miastem. A tak być nie musi !!! Elbląg ma wiele atutów i wspaniałych ludzi NIE WOLNO TEGO MARNOWAĆ.
I jeszcze jedno. Podpisuje się swoim nazwiskiem.
To logo symbolizuje dziurę jakim staje się Elbląg podczas rządów Nowaczyka, oraz spiralę - ciężką drogę jaką należy przebyć aby cokolwiek w tym mieście załatwić.
Sorry-LOGO I HASŁO BEZNADZIEJNIE DRĘTWE I BEZ JAKIEGOKOLWIEK ODNIESIENIA! Gdybyśmy byli potentatem w produkcji proszku do prania "e" lub pralek elektrolux to O.K. Ale tak to kompromitacja i marnotractwo pieniędzy na firmę, która no właśnie jakie ma doświadczenie w takich przedsięwzięciach? Kto normalny o zdrowych zmysłach w to logo będzie chciał wpompować miliony i tym logiem firmować np. meble od Pana Wójcika lub cukierki z "Wolności"??? Kompromitacja!!!
Niech olsztyn od....li się od Elbląga.NIECH odda to co za....ł.A tak na marginesie dlaczego foldery turystyczne są bez zdjęć Elbląga .To jest zwykłe świństwo.
CO PRAWDA BOLI TE CAŁE WASZE DZIAŁANIE TO - 000000000000000000000000000000 zero .WON OD KORYTA OBIECYWACZE..
Ładne i żadne. W świecie tysięcy informacji i szybkiego przekazu liczą się, ci co eis wyróżniają, ci co są inni, oryginalni. ELBLĄG MAJĄC NAJBARDZIEJ GRAFICZNY HERB Z MIAST POLSKI i już stosowany w wielu znakach graficznych elbląskich firm, instytucji, klubów sportowych stowarzyszeń itp.(czyli już jest marką) sili się na budowanie wszystkiego od nowa, w stylu wielkich koncernów...tyle, że one maja na to kapitał. No, ale może moje miasto na to stać? Idziemy jak wszyscy tym samym szlakiem, tyle ze bez kapitału i spóźnieni. Wstawcie w przedstawiony znak graficzny zamiast napisu Elbląg inne ….np. Ełk /Słupsk/ odkurzacz/ sokowirówka/ motor/firma maklerska/ firma transportowa czy Centrum Wolontariatu ...dziwne wszytko pasuje pod ten znak? Jeżeli nie zmieniły się założenie przedstawionego wcześniej na spotkaniu prezentacji zarysu projektu na promocję miasta ...to ten projekt bez przeróbek poza wymiana słowa ELBLĄG możemy sprzedać Ełkowi, Koszalinowi , Słupskowi czy Pasłękowi i będzie pasował. Nic w nim oryginalnego. Idea "Elbląg przyspiesza" jest fajna, ale to za mało.Jesteśmy biednym miastem i nie stać nas na budowanie marki od początku. Taka jest prawa... bo na taka akcje promocyjne potrzeba ogromnych pieniędzy, by była skuteczna. A połowiczna nie ma sensu.
Jak widać stali malkontenci znają się na wszystkim: marketingu, budownictwie, finansach, opiece społecznej, służbie zdrowia, budowie dróg i mostów itd. Wczytajcie się najpierw w zarys strategii, która została poprzedzona badaniami marketingowymi w Polsce i w Elblągu, wyniki przeprowadzonych badań ilościowych i jakościowych, w tym focusów. Duperele poprostu piszecie. Tak was czytając to najlepiej pasuje hasło: Elbląg, miasto wiecznych malkontentów i nieudaczników! Zainwestuj miliard dolarów to powiedzą, że za mało i nie na to co potrzeba. Na szczęście jesteście w mniejszej miejszości, wciąż ta sama stałą grupa frustratów zmieniających tylko nicki. A poszli wy won!!!
Beznadziejne że za logo i Strategię której nie znamy i sporzadzoną przez firmę z południowej pipidówki zapłacono 140 tysięcy złotych.Za nagrodę 10 tys. uczniowie naszych klas przyniesliby 50 projektów ukazujących ducha Elblaga. Jesteśmy bogatym miastem, dla prominentów.
Jako logo EURO 2012 w Elblągu ? :D
marketer sposób w jaki była przygotowywana strategia był przedmiotem mojej interpelacji u radnego. Była ona przygotowywana bez udziału branży turystycznej. Praktycznie już po jej ukończeniu dopiero została przesłana ankieta do klastra turystycznego i podmiotów branży turystycznej. Mam wrażenie, że branża turystyczna jest żywotnie zainteresowana skuteczną promocją i włożyła by sporo swojej wiedzy i energii w jej powstanie. Tak jestem malkontentem... bo od wielu lat miasto Elbląg marnuje energie swoich mieszkańców, nie wykorzystuje swoich szans, zostaje z tyłu za liderami rozwoju i jest po prostu biednym miastem. A tak być nie musi !!! Elbląg ma wiele atutów i wspaniałych ludzi NIE WOLNO TEGO MARNOWAĆ. I jeszcze jedno. Podpisuje się swoim nazwiskiem.
To logo symbolizuje dziurę jakim staje się Elbląg podczas rządów Nowaczyka, oraz spiralę - ciężką drogę jaką należy przebyć aby cokolwiek w tym mieście załatwić.
Beznadziejne to logo...symbolizuje raczej zamęt jaki ten "prezydent" wprowadził w E-gu