Poniedziałek, 27.01.2025, Imieniny: Angela, Jan, Przybyslaw
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (33)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ mieszkaniec
    Wtorek, 22.02

    milicji trzeba by tego zlodzieja przyprowadzic na komende to moze wtedy by sie sprawa zajeli.Przeciez milicja to najwieksze nieuki i obiboki ze sluzb mundurowych!!

  2. 2
    +8
    ~ klientka
    Wtorek, 22.02

    lubię robić tam zakupy, ale jest prawdą że jak są jakieś problemy to kierownictwo sklepu nie umie się zachować, wtedy właśnie widać jacy są tam zatrudnieni ludzie, bez żadnej kultury!!!!!

  3. 3
    +6
    ~ obiektywny klient
    Wtorek, 22.02

    Ja tylko czekam az otworza inne hipermarkety w Elblągu .Dlaczego? W Leclerku wkurzają mnie wieczne kolejki do kas oraz duża liczba klientów !!! W Elblagu nie ma porządnej konkurencji w tego typu sklepach.A każde otwarcie kolejnego sklepu zmniejsza liczbe klientów i podnosi jakośc usług oraz zmniejsza ceny.

  4. 4
    +3
    ~ czytelniczka
    Wtorek, 22.02

    byłam świadkiem, jak kobiecie przylepiła się metka do podeszwy buta, wychodziła od kasy, alarm zadziałał, kobieta cała czerwona, nie wiedziała co się dzieje,przeszukali ją, nic nie znależli, a wstydu co nie miara, agresywny ochroniarz nawet nie przeprosił za swoje odzywki

  5. 5
    +2
    ~ klient
    Wtorek, 22.02

    To prawda co się pisze o Leclerc żle,TO NAJGORSZY SKLEP W ELBLĄGU.ISTNY KOŁCHOZ.Kaufland jest nastawiony na klienta przyjażnie.Szkoda tylko że jest mała powierzchnia by sprowadzić inne towary.Czekam cierpliwie na jak najszybszą budowę nowych Centr Handlowych by wreszcie konkurencja zmusiła co niektórych do innego sposobu myślenia i dbania o klienta.Ogrody i Carfur też są warte odwiedzin i robienia zakupów.Szkoda tylko że te sklepy są lepiej zaopatrzone gdzie indziej niż w Elblągu.Byłem w Gdańsku i jest różnica i to szalona.DLACZEGO.

  6. 6
    +2
    ~ olo
    Wtorek, 22.02

    wszystkie dokumenty oddaje do przechowalni w sklepie ;-))))))))))))) ( śmierdzi ) sklep to chyba nie należy do sieci a jedynie korzysta z jej logo i standardów także nie liczyłbym na przeprosiny

  7. 7
    +2
    ~ Klient z jajami w promocji
    Wtorek, 22.02

    Tam jest w punkcie obsługi klienta miła mała pani w okularach,(zwracalem szelki dla psa,z pomylona ceną)gdy ona tam jest klient jest zadowolony,miła obsługa,rzeczowo wytłumaczy,i z uśmiechem.Szacun dla tej pani,odpowiedni człowiek na stanowisku.Szkoda,że...koleżanki tej pani są już opryskliwe.

  8. 8
    --1
    ~ aga
    Wtorek, 22.02

    Ludzie tam zatrudnieni sa wyjatkowo NIE PRZYJAZNIE nastawieni do klienta ,prawie caly personel tego sklepu jest wiecznie naburmuszony i wkurzony,czy kierownictwo tego sklepu zwraca na to uwage,czy robi szkolenia jak personel powinien byc nastawiony do klienta .Na pewno nie i pewnie nikt sobie glowy tym nie zawraca,a powinien bo to pokazuje stosunek do klienta.Kierownictwo powinno to zmienic bo to rzutuje na opinie o tym sklepie,a wiekszosc jest niestety zla !!!!!!!!!!!!!!

  9. 9
    0
    ~ poszkodowana
    Wtorek, 22.02

    Nasza policja nic nie zrobi oni wolą siedzieć w ciepłym pokoiku i umarzać dochodzenia to potrafią najlepiej, albo zgarniać małolatów za głupoty bo jakość do szukania złodziei im się nie spieszy, po co na co, człowiek przecież w końcu będzie miał dość szarpania się z nimi i odpuści dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU.Żenująca jest ta nasza ELBLĄSKA POLICJA.

  10. 10
    0
    ~ poszkodowana
    Wtorek, 22.02

    Nasza policja nic nie zrobi oni wolą siedzieć w ciepłym pokoiku i umarzać dochodzenia to potrafią najlepiej, albo zgarniać małolatów za głupoty bo jakość do szukania złodziei im się nie spieszy, po co na co, człowiek przecież w końcu będzie miał dość szarpania się z nimi i odpuści dla ŚWIĘTEGO SPOKOJU.Żenująca jest ta nasza ELBLĄSKA POLICJA.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2025 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.84758305549622