Wariant 1 jest rozsądny a miejsca parkingowe i tak są płatne . W centrum powinien powstać podziemny parking ogólnodostępny , może być płatny ale do tego potrzebni są fachowcy a nie urzędników .
Zmiana ruchu będzie na czas przebudowy skrzyżowania koło feniksu. Nie ma drogi alternatywnej do objazdu - dlatego sądzę, że objazd poprowadzą nowo powstałą częścią Nitschmanna dalej remontowaną Traugutta i nowowiejską. PS. Swoją drogą mało wypadków i dobre oznakowanie tej krzyżówki - znowu niepotrzebnie ruszają coś co jest dobre. Tramwaj mógłby omijać to skrzyżowanie, bo tylko niepotrzebnie wprowadzi utrudnienia w centrum i jechać ul.Ratuszową lub Trybunalską wjeżdżając na 12lutego (coś a`la na grunwaldzkiej przy Żeromskiego) utrudniając minimalnie ruch na pasach w stronę dąbka a nie w każdym kierunku jak to będzie miało miejsce przy Feniksie.
Popieram wariant I z przedłużeniem ul. Nitschmanna do ul. Bałuckiego po byłych torach tramwajowych z wybudowaniem miejsc postojowych wzdłuż byłych torów tramwajowych. A tak na marginesie co z obiecanym parkingiem podziemnym pod pomnikiem - Panie prezydencie Słonina?
zgadzam się całkowicie z Prezydent NY! Normalnie czytasz w moich myślach :) jestem też za wariantem 1 i budową tych miejsc parkingowych na przedłużeniu Nitschmanna, tam gdzie było torowisko tramwajowe. To jest najlepszy pomysł, żeby Nitschmanna była dwukierunkowa, wtedy ta cała budowa ronda miała by sens!
zarośnięty plac obok ronda to działka prywatna, miasto sprzedając ją powinno postawić warunek budowy (czegośtam)w ciągu 2 lat,ale nie zrobiło tego. za to działki na modrzewinie które tak "chętnie się sprzedają"mają warunek ze musisz budować w określonym czasie.PARANOJA!! Czemu nikt nie roliczy prezydenta ze SPRZEDAŻY TEJ FERALNEJ DZIAŁKI PRZY SYRENIE.Zadnych konsekwencji nikt nie ponióśł. DO STRZELCA i NOWACZYKA: czemu nie graliście tą nutą??Te krzaczki będą pięknie rosły może jeszcze ze 20 lat.Zaprośmy jakąś delegacje na zwiedzanie centrum miasta, niech zobaczą jakie fajne wysypisko śmieci mamy.
ja pomysł, których wszystkich zadowoli, proponuję za pieniądze z UE zbudować tunel podziemny 4 pasmowy z podworka domu pana Słoniny na podwórko UM, tunel wylącznie do dyspozycji pana prezydenta, koszt trzeba poniesć, a dzieki temu ul Nitschamna stanie się dostępna dla zwykłych śmiertelników, odblokujemy ją, koszt przebudowy to max 120-150 milionów zlotych, UE da ze 100 milionów, reszte zdobedziemy dzieki obligacjom,
wariant obecny, żadnego pożytku ulicy Nitschmana nie daje bo mimo, że była ona ulicą "ślepą" to wcześniej można było w nią wjechać i wyjechać, natomiast teraz co z tego, że przestała być ona już "slepą" ulicą jak zrobiła się jednokierunkowa i ludzie kturzy chcą jechać z ulicy Hetmańskiej nawet nie przez nią, tylko specjalnie na nią (myśle tu o mieszkańcach bo klijenci i tak musieliby zostawiać samochody gdzie indziej) muszą objeżdżać całe centrum. Dlatego zdecydowanie opowiadam się za wariantem 1.
wariant 1, zmniejszy to napewno ruch na skrzyżowaniu przy Feniksie, tym bardziej że niedługo ma się tam zacząć remont i będą ogromne korki !
WAriant I !!! Jesli ma byc jedno kierunkowa to ta cala przebudowa jest bez sensu!! Parking wybudujcie na tym zarosnietym placu obok ronda.
Wariant 1 jest rozsądny a miejsca parkingowe i tak są płatne . W centrum powinien powstać podziemny parking ogólnodostępny , może być płatny ale do tego potrzebni są fachowcy a nie urzędników .
Zmiana ruchu będzie na czas przebudowy skrzyżowania koło feniksu. Nie ma drogi alternatywnej do objazdu - dlatego sądzę, że objazd poprowadzą nowo powstałą częścią Nitschmanna dalej remontowaną Traugutta i nowowiejską. PS. Swoją drogą mało wypadków i dobre oznakowanie tej krzyżówki - znowu niepotrzebnie ruszają coś co jest dobre. Tramwaj mógłby omijać to skrzyżowanie, bo tylko niepotrzebnie wprowadzi utrudnienia w centrum i jechać ul.Ratuszową lub Trybunalską wjeżdżając na 12lutego (coś a`la na grunwaldzkiej przy Żeromskiego) utrudniając minimalnie ruch na pasach w stronę dąbka a nie w każdym kierunku jak to będzie miało miejsce przy Feniksie.
Popieram wariant I z przedłużeniem ul. Nitschmanna do ul. Bałuckiego po byłych torach tramwajowych z wybudowaniem miejsc postojowych wzdłuż byłych torów tramwajowych. A tak na marginesie co z obiecanym parkingiem podziemnym pod pomnikiem - Panie prezydencie Słonina?
zgadzam się całkowicie z Prezydent NY! Normalnie czytasz w moich myślach :) jestem też za wariantem 1 i budową tych miejsc parkingowych na przedłużeniu Nitschmanna, tam gdzie było torowisko tramwajowe. To jest najlepszy pomysł, żeby Nitschmanna była dwukierunkowa, wtedy ta cała budowa ronda miała by sens!
zarośnięty plac obok ronda to działka prywatna, miasto sprzedając ją powinno postawić warunek budowy (czegośtam)w ciągu 2 lat,ale nie zrobiło tego. za to działki na modrzewinie które tak "chętnie się sprzedają"mają warunek ze musisz budować w określonym czasie.PARANOJA!! Czemu nikt nie roliczy prezydenta ze SPRZEDAŻY TEJ FERALNEJ DZIAŁKI PRZY SYRENIE.Zadnych konsekwencji nikt nie ponióśł. DO STRZELCA i NOWACZYKA: czemu nie graliście tą nutą??Te krzaczki będą pięknie rosły może jeszcze ze 20 lat.Zaprośmy jakąś delegacje na zwiedzanie centrum miasta, niech zobaczą jakie fajne wysypisko śmieci mamy.
ja pomysł, których wszystkich zadowoli, proponuję za pieniądze z UE zbudować tunel podziemny 4 pasmowy z podworka domu pana Słoniny na podwórko UM, tunel wylącznie do dyspozycji pana prezydenta, koszt trzeba poniesć, a dzieki temu ul Nitschamna stanie się dostępna dla zwykłych śmiertelników, odblokujemy ją, koszt przebudowy to max 120-150 milionów zlotych, UE da ze 100 milionów, reszte zdobedziemy dzieki obligacjom,
wariant pierwszy jest zdecydowanie najlepszy
wariant obecny, żadnego pożytku ulicy Nitschmana nie daje bo mimo, że była ona ulicą "ślepą" to wcześniej można było w nią wjechać i wyjechać, natomiast teraz co z tego, że przestała być ona już "slepą" ulicą jak zrobiła się jednokierunkowa i ludzie kturzy chcą jechać z ulicy Hetmańskiej nawet nie przez nią, tylko specjalnie na nią (myśle tu o mieszkańcach bo klijenci i tak musieliby zostawiać samochody gdzie indziej) muszą objeżdżać całe centrum. Dlatego zdecydowanie opowiadam się za wariantem 1.