Docelowo , to modrzewina nie będzie dzielnica mieszkalną bo liczba elblazan stale maleje.A autor 10 przetargow bez efektu ,czyli Naczelnik Wydz. Mienia Komunalnego to juz dawno powinien stracić pracę , a tak czeka na dymisję od Nowaczyka.
Z Modzrewiny do Zawady jest 2 i pół kilometra! A do centrum? W godzinach szczytu? Naczelnik Wydziału Mienia Komunalnego Walentynowicz pewnie geografię kończył za ćwiartkę świniaka. Elbląg leży między Żuławami z Zachodu i Południa, a Wysoczyzną Elbląską ze Wschodu i częściowo Północy. Jaki będzie więc topograficzny kształt tego miasta? Owalny, centryczny? Z pewnością NIE! Tylko południkowy! Czyli trasy dojazdowe do centrum miasta będą się systematycznie wydłużać. MODRZEWINIE potrzebne jest bowiem skomunikowanie z trasą na Gdańsk - ale tu po drodze mamy rzękę Elbląg (a gdzie most?), Kanał Krafulski (Jagielloński) - gdzie most? A może nawet Nogat - gdzie kolejny most? Kto je i kiedy wybuduje? Natomiast by skomunikować Modzrewinę z trasą 504 (d. Droga Nr 1), czy E-22 (d. Reichautobahn) trzeba pokonać terene ściśle chroniony, czyl Wzniesienia Elbląskie, jary Dąbrowy okolic Kamiennika Wlk. Kogo na to stać? Tak więc rozwój Modrzewiny to taki problem jakby na końcu Półwyspu Helskiego lub w Piaskach pobudował stadion na Euro-2012 .... .
Do przedmówcy, chyba kolega zapomniał o Moście Unii Europejskiej tamtędy jest dojazd do obwodnicy Elbląga, czyli dróg DK7 i DK22. W ogóle nie rozumiem tego całego biadolenia, mamy tak jak mało, które miasto zapas terenów budowlanych na 10-20 lat. Naprawdę nie ma, co się przejmować, działek pod domki jednorodzinne na rogatkach Elbląga jest dostatek. Jedyny problem Modrzewiny jest taki, że tam nie ma sklepów, szkół, przedszkoli, żłobków. Jeżeli ma tam ktoś zamieszkać to trzeba w tym samym czasie wybudować kilka budynków, na co najmniej 200 rodzin i chociaż jeden sklep spożywczy;) Po za tym tzw. Park Technologiczny rusza oficjalnie dopiero na początku 2011 roku. Na razie są tylko dwa nowe zakłady pracy, ale kilka ma się zacząć budować zarówno w 2011 jak i 2012 nie wspominając o centrum informatycznym dla MSW. Wiem, że irytujące jest powolne tempo realizacji tego wszystkiego, ale niestety takie są elbląskie realia.
Do taxi-driver gratuluje "znajomosci" nowych dróg na Modrzewinie;) Od kilkunastu dni jest juz nowa droga od północnej strony fabryki domów łącząca JP2 z Mazurska i jedyne swiatła sa dopiero przy skrzyzowaniu przed Mostem UE;)
Zrobili by jakiś fajny basen a nie pakuja miliony w droge do nikąd...
przecież o to samo chodzi obecnym władzom panie 100% - sprzedać i szybko zasilić budżet bo w nim straszy dziura
Docelowo , to modrzewina nie będzie dzielnica mieszkalną bo liczba elblazan stale maleje.A autor 10 przetargow bez efektu ,czyli Naczelnik Wydz. Mienia Komunalnego to juz dawno powinien stracić pracę , a tak czeka na dymisję od Nowaczyka.
Niestety Modrzewina pod względem budownictwa mieszkaniowego okazała się wielkim niewypałem. Dobrze chociaż, że ten przemysł jakoś ruszył z miejsca :]
Z Modzrewiny do Zawady jest 2 i pół kilometra! A do centrum? W godzinach szczytu? Naczelnik Wydziału Mienia Komunalnego Walentynowicz pewnie geografię kończył za ćwiartkę świniaka. Elbląg leży między Żuławami z Zachodu i Południa, a Wysoczyzną Elbląską ze Wschodu i częściowo Północy. Jaki będzie więc topograficzny kształt tego miasta? Owalny, centryczny? Z pewnością NIE! Tylko południkowy! Czyli trasy dojazdowe do centrum miasta będą się systematycznie wydłużać. MODRZEWINIE potrzebne jest bowiem skomunikowanie z trasą na Gdańsk - ale tu po drodze mamy rzękę Elbląg (a gdzie most?), Kanał Krafulski (Jagielloński) - gdzie most? A może nawet Nogat - gdzie kolejny most? Kto je i kiedy wybuduje? Natomiast by skomunikować Modzrewinę z trasą 504 (d. Droga Nr 1), czy E-22 (d. Reichautobahn) trzeba pokonać terene ściśle chroniony, czyl Wzniesienia Elbląskie, jary Dąbrowy okolic Kamiennika Wlk. Kogo na to stać? Tak więc rozwój Modrzewiny to taki problem jakby na końcu Półwyspu Helskiego lub w Piaskach pobudował stadion na Euro-2012 .... .
Do przedmówcy, chyba kolega zapomniał o Moście Unii Europejskiej tamtędy jest dojazd do obwodnicy Elbląga, czyli dróg DK7 i DK22. W ogóle nie rozumiem tego całego biadolenia, mamy tak jak mało, które miasto zapas terenów budowlanych na 10-20 lat. Naprawdę nie ma, co się przejmować, działek pod domki jednorodzinne na rogatkach Elbląga jest dostatek. Jedyny problem Modrzewiny jest taki, że tam nie ma sklepów, szkół, przedszkoli, żłobków. Jeżeli ma tam ktoś zamieszkać to trzeba w tym samym czasie wybudować kilka budynków, na co najmniej 200 rodzin i chociaż jeden sklep spożywczy;) Po za tym tzw. Park Technologiczny rusza oficjalnie dopiero na początku 2011 roku. Na razie są tylko dwa nowe zakłady pracy, ale kilka ma się zacząć budować zarówno w 2011 jak i 2012 nie wspominając o centrum informatycznym dla MSW. Wiem, że irytujące jest powolne tempo realizacji tego wszystkiego, ale niestety takie są elbląskie realia.
Ale niewypał, wszyscy którzy brali w tym udział spokojnie mogą sobie wypłacić po kilka - kilkanaście tysięcy nagrody. Good jop
znafca - a z pętli na końcu drogi na Modrzewinie do Mostu Unii Europejskiej jest 4 km, a po drodze kilka maniakalnych skrzyżowań świetlnych ....
Nikt z panujących mam dziś miastem nie przyzna ze Modrzewina to był błąd, wielbłąd!
Do taxi-driver gratuluje "znajomosci" nowych dróg na Modrzewinie;) Od kilkunastu dni jest juz nowa droga od północnej strony fabryki domów łącząca JP2 z Mazurska i jedyne swiatła sa dopiero przy skrzyzowaniu przed Mostem UE;)