hahahaha ktos pisze o zachodniej europie! Ty chyba tam człowieku nigdy nie byles w anglii samochody potrafia 3 m przed skrzyzowaniem stawiac! u nas nie jest najgorzej chociaz ulica nitschmanna nalezy do jednych z najsłabiej zorganizowanch fakt
Wariant I - kompletnie bez sensu z powodu likwidacji lewoskrętu w Hetmańską, niby co i gdzie ten kierunek ruchu miałby skrócić? Wariant II - totalny absurd szkoda komentować mogli to wymyślić tylko w UM Elbląg w myśl zasady "papier wszystko przyjmie" !!! Wariant III teoretycznie najlepszy ale należy zwrócić uwagę że wszystkie warianty o czym autorzy artykułu nie wspomnieli zakładają LIKWIDACJĘ lewoskrętu z Hetmańskiej w Nitschmanna !!! Chciało by sie powiedzieć "Panie Boże widzisz i nie grzmisz !!!" kilka lat temu zamontowali za kilkaset tysięcy złoty sygnalizację a teraz ją WYRZUCĄ DO KOSZA !! To się nazywa GOSPODARNOŚĆ PO ELBLĄSKU !! Powiem Wam, że jak zlikwidują miejsca parkingowe to będzie w E-gu pierwszy spór zbiorowy o utracone dochody wiem, która kancelaria ostrzy sobie na tą sprawę zęby bo sklepikarze z Nitschmanna już dawno chcieli iść do sądu ale prezydent Słonina ich przygłaskał tymczasowo.
A konkluzja jest jedna: PANIE PREZYDENCIE SŁONINA NA EMERYTURĘ CZAS !!
Dziękujemy za wszystko więcej już nie chcemy (w tej jakości)
Elblążanin spoza centrum
Wariant I jest najlepszy :D Wariant II i III jest nie do przyjęcia, ponieważ stworzą się wielkie korki :P Ulica Nitchmana jest zbyt wąska aby tworzyć tam parkingi obojetnie czy po prawej czy po lewej.
Nie chcę się wymadrzać ale po paru wpisach mam wrażenie, że część wypowiadajacych się myśli tylko o własnej wygodzie;) Moim skromnym zdaniem powinien być wariant III głownie z tego względu, że klienci sklepów i biur mieszczących sie w tym rejonie, muszą mieć mozliwość chwilowego postoju. Na prawdę nic się nie stanie jak okoliczni mieszkańcy, będa opuszczać ten rejon przez nowe rondo i ulicę Grota Roweckiego. Te kilkaset metrów dalej i kilka sygnalizacji świetlnych to nic wielkiego, ot kwestia przyzwyczajenia;)
optymista. Racja - sklepikarze muszą być miejsca postojowe, tylko tu rodzi się pytanie... Co po zastosowaniu wariantu III da owa przebudowa? Przecież miała to być droga odciążająca ruch w centrum... Zamiast tego będzie... Sam nie wiem co
hahahaha ktos pisze o zachodniej europie! Ty chyba tam człowieku nigdy nie byles w anglii samochody potrafia 3 m przed skrzyzowaniem stawiac! u nas nie jest najgorzej chociaz ulica nitschmanna nalezy do jednych z najsłabiej zorganizowanch fakt
@automen: Płacisz na drogi w akcyzie? To ja chcę żeby z akcyzy którą płacę kupując wódkę rozbudowywać w Polsce gorzelnie!
Wariant I - kompletnie bez sensu z powodu likwidacji lewoskrętu w Hetmańską, niby co i gdzie ten kierunek ruchu miałby skrócić? Wariant II - totalny absurd szkoda komentować mogli to wymyślić tylko w UM Elbląg w myśl zasady "papier wszystko przyjmie" !!! Wariant III teoretycznie najlepszy ale należy zwrócić uwagę że wszystkie warianty o czym autorzy artykułu nie wspomnieli zakładają LIKWIDACJĘ lewoskrętu z Hetmańskiej w Nitschmanna !!! Chciało by sie powiedzieć "Panie Boże widzisz i nie grzmisz !!!" kilka lat temu zamontowali za kilkaset tysięcy złoty sygnalizację a teraz ją WYRZUCĄ DO KOSZA !! To się nazywa GOSPODARNOŚĆ PO ELBLĄSKU !! Powiem Wam, że jak zlikwidują miejsca parkingowe to będzie w E-gu pierwszy spór zbiorowy o utracone dochody wiem, która kancelaria ostrzy sobie na tą sprawę zęby bo sklepikarze z Nitschmanna już dawno chcieli iść do sądu ale prezydent Słonina ich przygłaskał tymczasowo. A konkluzja jest jedna: PANIE PREZYDENCIE SŁONINA NA EMERYTURĘ CZAS !! Dziękujemy za wszystko więcej już nie chcemy (w tej jakości) Elblążanin spoza centrum
wariant III ale najlepiej zrobiłbym IV i wymienił ludzi z Zarządu Druk Miejskich (piszę tak poprawnie jak oni poprawnie projektują
Wariant I jest najlepszy :D Wariant II i III jest nie do przyjęcia, ponieważ stworzą się wielkie korki :P Ulica Nitchmana jest zbyt wąska aby tworzyć tam parkingi obojetnie czy po prawej czy po lewej.
Nie chcę się wymadrzać ale po paru wpisach mam wrażenie, że część wypowiadajacych się myśli tylko o własnej wygodzie;) Moim skromnym zdaniem powinien być wariant III głownie z tego względu, że klienci sklepów i biur mieszczących sie w tym rejonie, muszą mieć mozliwość chwilowego postoju. Na prawdę nic się nie stanie jak okoliczni mieszkańcy, będa opuszczać ten rejon przez nowe rondo i ulicę Grota Roweckiego. Te kilkaset metrów dalej i kilka sygnalizacji świetlnych to nic wielkiego, ot kwestia przyzwyczajenia;)
optymista. Racja - sklepikarze muszą być miejsca postojowe, tylko tu rodzi się pytanie... Co po zastosowaniu wariantu III da owa przebudowa? Przecież miała to być droga odciążająca ruch w centrum... Zamiast tego będzie... Sam nie wiem co
I oczywiście miało być "sklepikarze muszą mieć" ... Co innego pomyślałem, co innego napisałem :D
WARIANT I !!
PROPONUJĘ WARIANT I - RUCH DWUKIERUNKOWY I POŁĄCZENIE UL.NITSCHMANNA A UL.BAŁUCKIEGO PO TRASIE BYŁYCH TORÓWTRAMWAJOWYCH.