Myślisz o przejściu na swoje, o poprowadzeniu biznesu, w którym mógłbyś się stabilnie rozwijać i który nie wymagałby od Ciebie przeprowadzki do dużego miasta? W całej Polsce swoje sklepy Żabka prowadzi już ponad 8300 przedsiębiorców. Wnosząc jedynie ok. 5 tys. zł wkładu własnego oraz przechodząc rekrutację, także i ty możesz rozpocząć działalność we współpracy z siecią w swojej okolicy, zyskać partnera biznesowego i szereg korzyści. Umeblowany i zaopatrzony sklep, szkolenia, zaplecze logistyczne, nowoczesne narzędzia technologiczne, serwisowe i znacznie więcej. Poznaj szczegóły!
Sylwia Ostrowska jest franczyzobiorczynią sklepu Żabka w Elblągu od blisko roku. – Nie miałam wcześniejszego doświadczenia w handlu. Związana byłam z sektorem bankowym, pracowałam też jako doradca zawodowy. W pewnym momencie poczułam potrzebę zmiany. Podczas ubiegłorocznego wyjazdu wakacyjnego poznałam małżeństwo, które prowadzi w Warszawie sklepy pod szyldem Żabki. Jako doświadczeni franczyzobiorcy, przybliżyli mi ten model biznesu. Przez jakiś czas analizowałam mocne i słabe strony takiej działalności, inne możliwości biznesowe, zastanawiałam się czy podołam w byciu na swoim. Oferta współpracy Żabki jest naprawdę atrakcyjna, więc postanowiłam spróbować.
Franczyza czy warto?
Współpracujący z siecią przedsiębiorcy mogą liczyć na szerokie wsparcie sieci. Nowi franczyzobiorcy otrzymują do prowadzenia sklep w lokalu wynajętym i dostosowanym wizualnie przez sieć. Jest on przez nią wyposażany w niezbędny sprzęt, meble i monitoring, a także w bogaty asortyment produktowy.
Na bieżąco korzystają ze wsparcia technicznego, IT, serwisowego czy logistycznego z bezpośrednimi dostawami towaru do sklepów z centrów logistycznych sieci. Wyposażeni są w szereg nowoczesnych narzędzi, takich jak aplikacja Cyberstore, umożliwiająca zdalne zarządzanie placówkami przy użyciu smartfona z internetem. Dzięki dostępowi do niej mogą sprawnie składać zamówienia, weryfikować termin kolejnej dostawy czy generować różne raporty. Już na etapie rekrutacji, a następnie przez cały okres współpracy, korzystają z bogatego pakietu szkoleń poświęconych tematom kadr, sprzedaży, marketingu czy podatkom.
Franczyzobiorcy objęci są zbiorowym, unikatowym na rynku ubezpieczeniem “Polisą na biznes” na wypadek zakończenia biznesu z ujemnym saldem finansowym. Działalność w modelu franczyzowym daje znacznie większe poczucie bezpieczeństwa, a osiągane wyniki finansowe uzależnione są od zaangażowania i aktywności przedsiębiorcy. Pomiędzy styczniem a majem 2023 r. w skali kraju ponad 77% franczyzobiorców Żabki osiągnęło miesięczny przychód w wysokości co najmniej 24 tys. zł.
Jak otworzyć biznes franczyzowy
Potrzeba do tego przede wszystkim dużej motywacji i zaangażowania. Najszybciej zgłosić się za pośrednictwem formularza na stronie https://www.zabka.pl/franczyza. Następnie konieczne jest przejście procesu rekrutacji, w tym szkoleń w sklepie trenerskim, przygotowujących do prowadzenia biznesu franczyzowego z Żabką. Niezbędnym wymogiem jest założenie jednoosobowej działalności gospodarczej oraz zdanie egzaminu. Wymagany jest ponadto wkład własny w wysokości ok. 5 tys. zł - jest przeznaczany na zakup kasy fiskalnej oraz koncesji.
-
Początki nie należą najłatwiejszych, wymagają sporego zaangażowania we wszystkich aspektach. W moim przypadku ten intensywny czas wdrożenia się i działania na 150 procent trwał około trzech miesięcy. Ważne jest przy tym, że sieć wspiera franczyzobiorców m.in. poprzez szkolenia, lokalnych przedstawicieli - Partnerów ds. sprzedaży czy różne, praktyczne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu. W takiej działalności kluczowe są predyspozycje do zarządzania firmą i zespołem, zgrani, godni zaufania pracownicy oraz świadomość pracy. Jestem zadowolona, że u mnie te aspekty dobrze funkcjonują, i mogę stale się rozwijać - zaznacza Sylwia Ostrowska.
Więcej informacji znajdziesz na: https://www.zabka.pl/franczyza