Dziennik Elbląski napisał:
Elbląskie piwo Specjal w I półroczu 2005 znalazło się w gronie 10 największych marek piwnych w Polsce – i to na wysokim piątym miejscu.
- To fenomen na skalę światową – uważa Roman Korzeniowski, dyrektor ds. Technicznych Grypy Żywiec. Regionalne piwo, wsparte tylko regionalną reklamą, posiada wolumen aż 1,5 mln hektolitrów. Jesteśmy dumni, że to właśnie nasza marka osiąga tak znakomite warunki – dodaje Korzeniowski. Piwo można kupić w byłym województwie elbląskim oraz części byłych województw: olsztyńskiego, gdańskiego, toruńskiego i bydgoskiego.
W czym tkwi przyczyna tego sukcesu? Zdaniem dyrektora Korzeniowskiego lojalność i przywiązanie klientów do swojej marki wynika z wysokiej jakości i smaku piwa, które jest niezmienne od wielu lat.
- To męskie, charakterystyczne piwo – stwierdza. Bardzo dobre wyniki sprzedaży marki Specjal, przekłada się na wyniki całego elbląskiego browaru.
Cały artykuł w Dzienniku Elbląskim.