Urząd Miejski ogłosił kolejne konkursy na stanowiska do Wydziału Komunikacji Społecznej. Poszukiwane są osoby ds. promocji turystycznej, organizacji imprez i wydarzeń miejskich oraz na stanowisko Kierownika Referatu ds. zarządzania Ratuszem Staromiejskim.
Osoba chcąca zajmować się promocją turystyczną powinna, m.in.: posiadać wykształcenie wyższe, minimum dwuletni staż pracy w promocji turystycznej, znać język angielski, niemiecki lub francuski, posiadać uprawnienia przewodnika lub pilota wycieczek.
Do obowiązków pracownika należeć będzie, m.in.: promowanie potencjału turystycznego i kulturalnego miasta w kraju i za granicą, organizacja kampanii promocyjnych, obsługa turystów w zakresie dostępu do informacji turystycznych ze szczególnym uwzględnieniem turystów zagranicznych, współpraca z wydawnictwami dotycząca promocji miasta, reprezentowanie miasta na imprezach związanych z promocją.
Osoba zainteresowana organizacją imprez i wydarzeń miejskich powinna, m.in.: posiadać wykształcenie wyższe, znać przepisy ustaw o dostępie do informacji publicznej, o zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, posiadać doświadczenie zawodowe w organizacji imprez masowych, znać jeden z języków obowiązujących w Unii Europejskiej, posiadać zdolności organizacyjne i umiejętność redagowania pism.
Do obowiązków pracownika należeć będzie, m.in.: organizacja imprez miejskich o zasięgu regionalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym, wykonywanie i gromadzenie dokumentacji fonograficznej, audiowizualnej i fotograficznej dotyczącej ważniejszych imprez i wydarzeń, tworzenie zaproszeń, dyplomów i pism okolicznościowych, współpraca z placówkami kultury, oświaty, stowarzyszeniami, instytucjami artystycznymi, mediami; pozyskiwanie środków od sponsorów.
Osoba ubiegająca się o stanowisko Kierownika Referatu ds. zarządzania Ratuszem Staromiejskim powinna mieć ukończone zarządzanie i marketing, posiadać minimum czteroletni staż pracy, doświadczenie w prowadzeniu zamówień publicznych, znać język angielski. Do obowiązków kierownika należeć będzie, m.in. zarządzanie komunikacją wewnętrzną Ratusza Staromiejskiego, Kamieniczek Staromiejskich i Bramą Targową, prowadzenie współpracy z placówkami kultury, oświaty, stowarzyszeniami, instytucjami artystycznymi, mediami; organizowanie imprez i konferencji w Ratuszu i Kamieniczkach Staromiejskich.
Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą pod adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1 lub składać osobiście w holu głównym, w Punkcie Informacyjnym do 28 lutego 2011 r.
Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie www.umelblag.pl w zakładce BIP.
Kozlowska-Dyrla, Czymbor? juz od kilkunastu dni jest o tym glosno
Ciekawe kto nakręca tą całą nagonkę na tych niby kandydatów?
Ale jaja tyle czasu już mineło od wyborów a Pan Prezydent tylko poszukuje pijarowców a bałagan w komunalce jak był tak jest. Cztery lata to za mało. Tak samo było w Urzędzie Gminy.
Kierownik od Ratusza jest już zatrudniony , rozmawiałem z tą kobietą , czy to jest normalne?
ciekaw jestem czy bez tych nowych urzędników nasz urząd nie będzie mógł pracować. jakby nie patrzeć urzędnik rocznie kosztuje pewnie ok. 40 tyś zł. jeszcze zależy od stanowiska, kierownik to pewnie z 50-60k zł. nie no.. dziurę się jakoś załata a pomogą nam kolejni pracownicy ;)
Aha że niby do zarządzania tym budynkiem potrzeba specjalnie stworzyć cały referat?! I ile w nim ludzi będzie robiło? 5? 10? Przecież to są zadania dla 1 (słownie: jednej) osoby!!!!
słowa "szuka" w tytule artykułu jest błędne-UM już ma pracowników na te stanowiska...
Kierownik Ratusza a raczej kierowniczka już dawno jest zatrudniona przecież a konkurs to ustawka
Jak przejdzie Czymbor, to zaraz pociagnie za sobą I.Gn.... - kompletnie skompromitowaną za prace w mosIr. i TAK STARE WRACA
Jeżeli kierownikiem Hali Sportowej przy Alei Grunwaldzkiej może być Andrzej Bugajny to dlaczego nie ma być kierownika Ratusza Staromiejskiego - zawiadującego jednocześnie kamieniczkami Staromiejskimi (tu był wcześniej szefem A. Bugajny). Przecież w Ratuszu ma być USC (a sala ślubów w Kamieniczkach Staromiejskich), ma być lokum dla Miejskiego Konserwatora Zabytków, sala posiedzeń Rady Miasta itd. Jeżeli wróci p. R. Czymbor - dobry i sprawdzony fachowiec jeszcze z czasów "I' przy Czerwonego Krzyża, to już widać jak będzie miał się z pyszna p. S. Wojtasiak - tym razem przed emeryturą już nie ucieknie!