Znamy już zwycięzców konkursu „Z Rapsodią na mecz Olimpii Elbląg”, którzy 2 października zasiądą na trybunach przy Agrykoli 8 w Elblągu, aby wspierać Olimpię podczas najbardziej wyczekiwanego meczu II ligi w tym sezonie. Organizator konkursu – galeria Rapsodia – ufundowała najlepsze miejsca na sobotnim meczu OKS 1945 Olsztyn, a także drobne upominki. Ponadto, podczas spotkania 2 października kibice będą mogli zdobyć dodatkowe gadżety piłkarskie. Patronat medialny nad konkursem objął nasz srewis Info.elblag.pl oraz Radio El.
Prawidłowe odpowiedzi w konkursie „Z Rapsodią na mecz Olimpii Elbląg”:
1. Rapsodia, która powstanie w Gronowie Górnym i jest sponsorem Olimpii to:|
C) centrum handlowe
2. Jak nazywa się kapitan Olimpii Elbląg?
C) Dominik Sobański
3. Barwy klubowe Olimpii Elbląg to:
B) żółto-biało-niebieskie
Zwycięzcy konkursu o wygranej zostali powiadomieni telefonicznie i mogą już odbierać bilety na to niezwykle ciekawe widowisko.
- Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni liczbą zgłoszeń, jakie otrzymaliśmy. Cieszymy się, że nasz konkurs przykuł uwagę tak wielu fanów żółto-biało-niebieskich i jesteśmy przekonani, że to nie ostatnia inicjatywa, jaką uda nam się zorganizować wspólnie z KS Olimpia. Dziękujemy wszystkim uczestnikom i gratulujemy zwycięzcom. Trzymamy mocno kciuki za sukces Olimpijczyków z OKS 1945 Olsztyn, a także za wielkie piłkarskie emocje podczas sobotniego meczu” – powiedział John Donnelly przedstawiciel Rapsodii, sponsora Olimpii Elbląg.
Zainteresowanie konkursem przerosło najśmielsze oczekiwania zarówno Rapsodii, jak i KS Olimpii Elbląg. Pierwszego dnia konkursu odpowiedzi przysłało prawie 200 osób. Zgodnie z regulaminem, nagrodzonych zostało 15 pierwszych prawidłowo wypełnionych zgłoszeń konkursowych. Pozostałe 5 biletów trafiło do uczestników, którzy poprawnie uzupełnione ankiety nadesłali jako 30-ste, 50-te, 70-te, 90-te oraz 110-te zgłoszenie. Nagrody w konkursie „Z Rapsodią na mecz Olimpii” czekają na odbiór, za okazaniem dowodu tożsamości, w siedzibie Klubu Sportowego Olimpia przy ulicy Agrykola 8 od 28 września do 1 października.
- Konkurs Rapsodii daje szansę kibicom poczuć prawdziwą piłkarską atmosferę podczas najbardziej emocjonującego wydarzenia w tym sezonie. Na zwycięzców czekają już najlepsze miejsca na trybunach i wspaniała piłkarska atmosfera. To jednak nie koniec atrakcji – w przerwie meczu kibice będą mogli powalczyć o kolejne nagrody i stanąć oko w oko z naszym bramkarzem” – powiedział Łukasz Konończuk, prezes Olimpii Elbląg.
Spirit International Poland, deweloper galerii Rapsodia – zadowolony z pozytywnych efektów półrocznej współpracy z drugoligową Olimpią – bez wahania podjął decyzję o przedłużeniu kontraktu na kolejne miesiące. Konkurs „Z Rapsodią na mecz Olimpii” to pierwsze z działań planowanych w ramach sponsoringu sportowego. Spirit International otwarty jest na kooperację również z lokalnymi przedsiębiorcami i otwarcie deklaruje chęć zaangażowania w regionie. Za pośrednictwem podejmowanych inicjatyw ma nadzieję aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców gminy Elbląg.
3 odpowiedz to byla B !!! BŁĄD !!!!
TO JAKIES OSZUSTWO POWINNI PODAC DO PUBLICZNEJ WIADOMOSCI A NIE BILETY ZOSTAŁY ROZDANE MIEDZY ZNAJOMYMI!!!!JAK ZAWSZE!!!!!
ja wygralem a nie bylem znajomym, poprostu wyslalem zaraz po informacji ukazanej na portalu o konkursie
Takze wygrałem a nie jestem niczyim znajomym, kto organizował konkurs Popieram takie inicjatywy promujące Olimpie. Oby więcej takich akcji
Ja również nie byłem znajomym i dostałem nagrodę. Z resztą listw wygranych jest do wglądu w klubie.
tak jak przedmowca po pokazaniu sie artykułu od razu wysłałem maila z poprawnymi odpowiedziami, a dzisiaj patrze na poczcie ze moge odebrac bilet. I nie jestem zadnym znajomym