W Elblągu odbędą się warsztaty z zakresu technik i narzędzi sprzedaży. Szkolenie, które adresowane jest do szefów i pracowników działów handlowych, sprzedawców i przedstawicieli handlowych zajmujących się sprzedażą towarów i usług, odbędzie się 16 marca o godz. 9:00 w Centrum Konferencyjno-Szkoleniowym „Pujan” przy ulicy Fabrycznej 5.
W programie warsztatów przewidziano szkolenia z zakresu:
- technik sprzedaży bezpośredniej,
- przygotowania i prezentacji oferty handlowej
- psychologicznych aspektów sprzedaży.
Jednodniowe szkolenie poprowadzą praktycy z wieloletnim doświadczeniem. Warsztaty organizuje Warmińsko-Mazurska Specjalna Strefa Ekonomiczna, której podstrefa działa w naszym mieście już od wielu lat.
Trenerzy:
Arkadiusz Nicewicz, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku. Ukończył także m.in. studia podyplomowe na kierunkach: prawo podatkowe, zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, studia menedżerskie. Specjalista sprzedaży produktów z grupy FMCG, praktyk sektora B2B. Od 2004r. jest koordynatorem sprzedaży wyrobów wędliniarskich lidera z branży na terenie województwa podlaskiego, od pół roku z sukcesami reprezentuje również interesy firmy z branży piekarniczo-cukierniczej wdrażając jej produkty w nowych kanałach dystrybucji. Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaż, obsługa klienta, komunikacja, motywacja, negocjacje.
Dominik Milczarek, absolwent Politechniki Warszawskiej Wydziału Technologii Chemicznej oraz Szkoły Głównej Handlowej - menedżerskie studia podyplomowe. Zdobył bogate doświadczenie w budowaniu relacji z kluczowymi klientami firmy, pracując w jednej z firm w branży przemysłu ciężkiego. Od 2005 roku, związany z firmą GlaxoSmithKline, początkowo jeko przedstawiciel farmaceutyczny, obecnie Przedstawiciel Naukowy (PN). Ekspert w programie wymiany dobrych praktyk pomiędzy przedstawicielami handlowymi-przygotowuje szkolenia dla innych PN.
Program szkolenia:
9:00 - 9:10 Rejestracja, kawa
9:10 - 9:15 Rozpoczęcie
9:15 - 10:45 Przygotowanie do wizyty handlowej (SMART)
10:45 - 11:00 Przerwa kawowa
11:00 - 13:00 Różny klient - różna osobowość (DISC)
13:00 - 14:00 Lunch
14:00 - 15:30 Jesteśmy u klienta - ćwiczenia
15:30 - 16:00 Zastrzeżenia, podsumowanie, pytania
16:00 Rozdanie certyfikatów ukończenia szkolenia
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia udzielane są telefonicznie, Pani Ewelina Dryżba tel. 89 535 02 41, e-mail: dryzba@wmsse.com.pl
Formulasz zgłoszeniowy w załączniku.
O takim Centrum to jeszcze nie słyszłem, ha,ha,ha...