Kilka dni temu opublikowaliśmy list otwarty kibiców Olimpii do Zarządu Grupy Żywiec, w którym kibice wyrazili swój niepokój wobec objęcia posady prezesa OKS 1945 Olsztyn przez Grzegorza Kopruckiego z Grupy Żywiec S.A – sponsora Olimpii. Dziś otrzymaliśmy odpowiedź na list, którą nadesłał do naszej redakcji Wiesław Warzała, Kierownik Public Relations Browaru w Elblągu.
List otwarty kibiców Olimpii do Zarządu Grupy Żywiec przeczytać można w artykule „Kibice obawiają się konfliktu interesów”. Poniżej pełna treść odpowiedzi na list, udzielona przez Tomasza Muczynia, Marketing Managera Marki Specjal.
Szanowni Kibice Olimpii Elbląg,
Mam nadzieję rozwiać Państwa wątpliwości i obawy wyrażone w liście otwartym do Zarządu Grupy Żywiec S.A..
To prawda, że Grzegorz Koprucki został wybrany przez Zarząd OKS 1945 Olsztyn na Prezesa. Nie jest jednak prawdziwą informacja, że Grzegorz Koprucki jest Dyrektorem Marketingu Grupy Żywiec i odpowiada za promocję marki Specjal. Grzegorz Koprucki pełni funkcję Terenowego Kierownika ds. Detalu Tradycyjnego i nie jest osobą odpowiedzialną za kreowanie strategii marketingowych, czy też sponsoringowych Specjala.
Zapewnienia Dyrektora Browaru w Elblągu, pana Romana Korzeniowskiego składane przedstawicielom Olimpii Elbląg są cały czas aktualne i nie wydarzyło się nic, co mogłoby je zmienić.
Pragnę zapewnić, że realizując przyjętą strategię w zakresie sponsoringu sportowego, będziemy sprawiedliwie i po partnersku traktować Kluby Sportowe, z którymi mamy podpisane, bądź z którymi podpiszemy umowy.
Z poważaniem
Tomasz Muczyń
Marketing Manager Marki Specjal
Grupa Żywiec S.A.
Fot. Mateusz Milanowski
a dlaczego list dostala redakcja, a nie kibice?
A podałeś swój adres, żeby ci odpisali?
Grupa Żywiec odpisała na nasz list. Odpowiedź otrzymaliśmy na maila redakcyjnego strony internetowej kibiców e-Olimpia.com.