W związku z rozpoczętym dziś strajkiem w spółce Tramwaje Elbląskie pragniemy zapewnić, że zależy nam na jak najszybszym rozwiązaniu sporu, który bezpośrednio uderza w mieszkańców naszego miasta.
Od piątku w sposób ciągły działa sztab kryzysowy, którego zadaniem było zorganizowanie komunikacji zastępczej na czas strajku, a także analiza możliwości finansowych żądań związkowców.
Dziś w Urzędzie Miejskim odbyło się kolejne posiedzenie sztabu, podczas którego omówiono działającą od rana komunikację zastępczą. Jak wynika z informacji dyrektora ZKM działa ona sprawnie i nie ma w tej zastrzeżeń ze strony mieszkańców.
Podczas posiedzenia Prezydent polecił również powołanie zespołu, który wnikliwie przeanalizuje koszty funkcjonowania komunikacji miejskiej.
UM Elbląg
Super szybkie działanie administracji , haha . Strajk i dopiero zostaje powołany zespół .
Proponuję tych samych fachowców od ciepła zatrudnić. Zlikwidują problemy od razu i spółkę też.
...czyli koszty funkcjonowania komunikacji miejskiej nie są znane?! To chyba coś rzeczywiście jest nie tak... a wydawać by się mogło, że koszty Rzeczywiste powinny być dostępne w okresach miesięcznych w porównaniu do budżetu.
Hahaha. A ten zaspol to x kogo będzie die składał i ile nas mieszkańców będzie kosztował?? Po drugie sprawa jest prosta, zllkwuduwac ZKM powołać jedną miejska spółkę komunikacyjna i po problemie. Czemu obce spółki wożą nas autobusami i jeszcze na tym zarabiają a miasto traci. Ludzie przecież TE, ZKM, pks, pka, arriva wszędzie dyrektor, zastępca, księgowa, kadrową, dyspozytorzy, mechanicy biorą kasę. A w jednej spółce by były oszczędności. Proste.
Hahaha. A ten zaspol to x kogo będzie die składał i ile nas mieszkańców będzie kosztował?? Po drugie sprawa jest prosta, zllkwuduwac ZKM powołać jedną miejska spółkę komunikacyjna i po problemie. Czemu obce spółki wożą nas autobusami i jeszcze na tym zarabiają a miasto traci. Ludzie przecież TE, ZKM, pks, pka, arriva wszędzie dyrektor, zastępca, księgowa, kadrową, dyspozytorzy, mechanicy biorą kasę. A w jednej spółce by były oszczędności. Proste.
Może prezydent powoła zespół, który ustali czemu autobusy, których trasy się pokrywają jeżdżą w 3 minutowych odstępach, a potem 25 minut przerwy.
I znowu pan odpowiedzialny za transport, ciepło, inwestycje nawalił. Nie zna kosztów. Panie prezydencie, kogo pan zatrudnia?
Przypominam sobie jak było z rurami w EPEC. Powoływano komisje do zbadania i co wyszło. To co mamy. Tramwajarze w waszym przypadku będzie to samo . Komisja do komisji. A ja się pytam jaką rolę w Tramwajach pełni Rada nadzorcza. Toż to organ nadzoru i kontroli o bardzo szerokich kompetencjach. To co ma badać komisja powinno być znane od dawna Toż to podstawa działalności spółki. Komisja to typowe dla tego włodarza. A problem jakoś się rozwiąże sam. To wszystko co piszę w historii już było. Rado i prezydencie co wy na to.
Na razie tylko polecił na razie nie powstaje a będzie powstawał dopiero powstanie analiza później analiza analizy podsumowanie zatwierdzenie i potwierdzenie zatwierdzenia a później to już tylko zatwardzenie i posiedzenie.
Domyślam się kogo masz na myśli. I masz rację on już wiele położył na łopatki. On już tak ma.