Środa, 27.11.2024, Imieniny: Ksenia, Walerian, Franciszek
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

W jaki sposób Miasto będzie promować swoje imprezy? W Internecie, radiu i w przestrzeni

21.04.2016, 07:00:13 Rozmiar tekstu: A A A
W jaki sposób Miasto będzie promować swoje imprezy? W Internecie, radiu i w przestrzeni
fot. Adrian Sajko

Magistrat wzorem lat ubiegłych szuka firmy, która poprowadzi kampanię promocyjna tegorocznych wydarzeń miejskich. Jej przedmiotem mają być m.in. Dni Elbląga, Święto Chleba, czy akcja Elbląg za pół ceny. Urzędnicy chcą reklamować imprezy przede wszystkim w Internecie, radiu, telewizji oraz na plakatach i billboardach. W zeszłym roku na podobne działania wydano 94 tys. zł. Ile pieniędzy kosztować będzie nas tegoroczna kampania? O tym dowiemy się prawdopodobnie pod koniec kwietnia, kiedy nastąpi otwarcie ofert od zainteresowanych firm.

Ogłoszony przez Miasto przetarg dotyczy promocji pięciu największych organizowanych przez Urząd Miejski imprez: Dni Elbląga (24-26 czerwca), Elbląskiego Święta Chleba (2-4 września), akcji Elbląg za pół ceny (10-11 września), Świątecznych Spotkań Elblążan (17-18 grudnia) i Elbląskiej Nocy Sylwestrowej (31 grudnia), a także realizacji kampanii informacyjnych i społecznych.

Na czym polegać będzie kampania? Chodzi przede wszystkim o wykonanie i emisję bannerów na stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.elblag.eu oraz o publikację artykułów sponsorowanych w trzech elbląskich gazetach internetowych. Przewidziano również emisje spotów reklamowych w jednej ze stacji radiowych o charakterze ogólnopolskim oraz w telewizji, która swoim zasięgiem obejmuje Elbląg i Braniewo. Reklama docierać ma do odbiorców także poprzez billboardy (umieszczone na tablicach przy drogach wokół Elbląga oraz na ścianie budynku przy ul. Portowej w Krynicy Morskiej) oraz ulotki i plakaty (umieszczone na wiatach przystanków, na 33 słupach ogłoszeniowych, w centrach handlowych, instytucjach kultury, instytucjach publicznych i szkołach). Co ciekawe miasto całkowicie zrezygnowało z reklamowania imprez w gazetach drukowanych.

Firma, która podejmie się wykonania tego zadania, odpowiadać będzie również za realizację kampanii informacyjnych i społecznych (radiowe spoty reklamowe, artykuły sponsorowane w elbląskich serwisach internetowych, plakaty okolicznościowe i wielkoformatowe, wyklejenie 4 bilbordów dwustronnych, wydruk 2 siatek reklamowych na ścianę budynku w Krynicy Morskiej).

Ubiegłoroczna kampania promocyjna miejskich wydarzeń kosztowała Miasto blisko 94 tys. zł. O tym ile będzie kosztować tegoroczna, dowiemy się prawdopodobnie 26 kwietnia, kiedy nastąpić ma otwarcie ofert od zainteresowanych nią firm.

Rafał Kadłubowski
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 1

%0.0 %100.0


Komentarze do artykułu (3)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --1
    ~ jaś anatol
    Czwartek, 21.04

    Nowy pełniący szefa wydz.Kultury i promocji miasta stara się jak moze żeby imprezy dobrze zadziałały i zeby elblązanie dobrze wspominali te dni.Trzymamy kciuki.

  2. 2
    +1
    ~ otóż
    Czwartek, 21.04

    Niech tylko olsztyn nie reklamuje Elbląga i imprez bo na tym stracimy.Popatrzmy jak informacje turystyczne z olsztyna niszczą Elbląg :foldery,reklamowanie.

  3. 3
    0
    ~ wuj onkel
    Czwartek, 21.04

    a co z Jazzblągiem ?

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0191888809204