Prezydent Elbląga ogłosił nabór na dyrektora Departamentu Zarządu Dróg. Od niemal roku - od chwili wprowadzenia zmian organizacyjnych w Urzędzie Miejskim - stanowisko to pozostaje nieobsadzone. Nowy dyrektor odpowiedzialny będzie m.in. za planowanie, budowę, modernizację, utrzymanie i ochronę miejskich dróg.
Przypomnijmy, że wakat na stanowisku Departamentu Zarządu Dróg istnieje od 1 kwietnia 2015 r. Wówczas w wyniku zmian organizacyjnych w Urzędzie Miejskim, z dotychczasowego Departamentu Rozwoju, Inwestycji i Dróg wyodrębniony został samodzielny Departament Zarządu Dróg. Ostatnią osobą, która odpowiedzialna była za kierowanie tą komórką ratusza była Krystyna Dziurdź.
Po roku od wprowadzenia zmian, prezydent Witold Wróblewski ogłosił nabór na wolne stanowisko dyrektora tego Departamentu. Magistrat wymaga, by osoba na tym stanowisku posiadała wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo, miała udokumentowany minimum trzyletni staż pracy na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem drogami lub prowadziła co najmniej 3 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku. Idealny kandydat powinien także wykazać się wiedzą w zakresie budownictwa, projektowania, wykonawstwa i prowadzenia inwestycji oraz zarządzania drogami publicznymi.
Dodatkowymi atrybutami, jakie mogą wpłynąć na pozytywną ocenę kandydata, będą także ukończone przez niego specjalistyczne studia podyplomowe lub kursy i szkolenia w zakresie zarządzania drogami, a także wcześniejsza praca w zarządach dróg publicznych, przedsiębiorstwach budowlanych, biurach projektowych i administracji.
Wybrana na stanowisko dyrektora Departamentu osoba, zajmować się będzie planowaniem, budową, modernizacją, utrzymaniem i ochroną miejskich dróg, ale również zarządzaniem procesem realizacji projektów prowadzonych przez podległy departament. W zakres wykonywanych zadań wejdzie także m.in. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu działania departamentu oraz nadzór nad terminowością i jakością załatwianych spraw w departamencie.
Kandydaci zainteresowani posadą, będą mieli czas na składanie wymaganych dokumentów od 25 marca do 5 kwietnia. Wybrana osoba zatrudniona zostanie w ratuszu na pełny etat, prawdopodobnie na przełomie kwietnia i maja br.
Zlikwidować te zasrane departamenty i biurokratów!
dlaczego na urzędasów 500+ wybrano tylko 2 osoby, gdy mieli wybrać 3? za mało kumpli się zgłosiło?
A miało być taniej
O to może ja :) Mam większe kwalifikacje od poprzedniczki- posiadam prawo jazdy i samochód :)))))))))
Grazyna Kluge wybitna specjalistka ktorej kompetencje qykraczaja poza wszelkie umiejetnosci ziemskich istot ona na bank sprawdzila by sie na tym stanowisku
przede wszystkim kandydat musi być z PiS i mieć studia wyższe , matura nie bedzie konieczna.