Miasto z początkiem maja ogłosiło przetarg pn. „Realizacja kampanii promocyjnych wydarzeń miejskich 2015”. W ramach zamówienia ma być realizowana promocja takich wydarzeń jak Dni Elbląga, Elbląskie Święto Chleba, Elbląg za pół ceny- II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan oraz sylwestra miejskiego. Wpłynęły dwie oferty na prowadzenie kampanii.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia folderu promocyjnego według wytycznych w ilości 3 tys. egzemplarzy oraz teczki ofertowe w ilości 500 sztuk. Również wykonawca w ramach kampanii promocyjnej Dni Elbląga oraz Święta Chleba musi wykonać dystrybucję 40 plakatów na terenie Elbląga, zrealizować produkcję i emisję spotu reklamowym w radiu i telewizji, a także zobowiązany jest do publikacji artykułów sponsorowanych w trzech portalach internetowych, podających codziennie informację o Elbląga.
W przypadku wydarzeń dotyczących Elbląg za pół ceny - II edycja, Świąteczne Spotkania Elblążan wykonawca musi zrealizować dystrybucję 150 plakatów promocyjnych, również produkcję oraz emisję spotów reklamowych w radiu i telewizji, a także publikacji artykułów sponsorowanych.
Zamówienie obejmuje również promocję Sylwestra Miejskiego. W zakres tej promocji wchodzi publikacja artykułów sponsorowanych oraz emisja spotów reklamowych w radiu.
W zamówieniu rozpisane zostały wszelkie wymiary plakatów, miejsca gdzie w szczególności mają się pojawić, a także wszelkie wymagania dotyczące publikacji artykułów czy spotów reklamowych.
Wykonawca podczas realizacji kampanii informacyjnej oraz społecznej musi zrealizować 6 spotów reklamowych w radiu, publikację 30 artykułów sponsorowanych w 3 lokalnych serwisach, dwustronne wyklejenie stojaków rowerowych oraz wydruk plansz, wydruk plakatów wielkoformatowych oraz 3 bilbordów dwustronnych.
Swoje oferty chętne firmy mogły składać do 18 maja. Na ten przetarg wpłynęły dwie oferty. Pierwsza od Grupy Merlin z Elbląga, natomiast druga od firmy Edytor z Olsztyna Przy wybieraniu najkorzystniejszej oferty brane pod uwagę były kryteria ceny - 90% oraz 10% - w przypadku uszkodzenia montaż i wydruk dodatkowych plansz wystawy zewnętrznej. W ostateczności różnica pomiędzy obiema firmami była niewielka. Jednak korzystniejszą ofertę złożyła firma Edytor Sp. z o.o z Olsztyna.
Umowa z wykonawcą będzie ważna do 31.12.2015. Za realizację kampanii promocyjnych firma, która została wybrana zaoferowała 93 842,85 zł
- przyznała Agata Kosiorek, kierownik Referatu Zamówień Publicznych.
czym się zajmuje UM Elbląg dział promocji czy coś w tym stylu ?
I tym sposobem, kolejna dziedizna życia miasta została zaprzedana Obszczynowi...Chyba pora na kolejne referendum ws. odwołania "władz" miasta.
Nie używam wulgaryzmów, więc nie potrafię tego skomentować ...
dziadostwo to delikatnie.
Bez komentarza...Olsztyn promuje Elblag bo w Elblagu kurcze nikt nic nie potrafi...Trzeba bylo pomoc rozwiacac problem Merlinowi skoro roznica byla niewielka.Smierdzi to na odleglosc...
śmierdzi tu oj śmierdzi p. prezydencie serwilizm , serwilizm po 1000kroć serwilizm dla mniej wtajemniczonych WAZELINIARSTWO i korupcja smród czuć w całej polsce , smierdzi
To od czego jest Departament Promocji i Kultury i Biuro Prezydenta Miasta?
Jeżeli różnica była niewielka , to należy podać do publicznej wiadomości ,jaka?? Jeżeli niewielka , to Miasta nie stać było,aby jednak firma z Elbląga to wykonała ? Byłby to gest w stronę mieszkańców !! Niejednokrotnie "przepłaca" się wykonanie innych prac,choćby słynne logo ślimak !!! Sądzę,że rozstrzygnięcie na niekorzyść firmy z Elbląga wygląda dość niejasno i chyba nie jestem odosobniona w tej ocenie. Może należałoby się zastanowić nad sposobem wyłaniania wykonawców ? Czasami nie warto być aż tak chciwym , bo to nie sprzyja dobrej atmosferze w ocenie Pana Prezydenta.
I jeszcze jedno :TANIEJ wcale nie znaczy LEPIEJ !!