Do grona najemców, którzy zamierzają otworzyć swoje sklepy po planowanej rozbudowie CH Ogrody, dołącza znana marka odzieżowa - gratka dla modowych trendsetterek. W Ogrodach zostanie bowiem otwarty dwupoziomowy sklep New Yorker.
- Jedna z największych europejskich marek modowych, sieć New Yorker, będzie najemcą rozbudowywanego Centrum Handlowego „Ogrody”, którego inwestorem jest CBRE Global Investors - informuje Artur Giel z biura prasowego inwestora.
Dwupoziomowy sklep New Yorker zajmie ponad 1000 mkw. „Ogrody” są już skomercjalizowane w ponad 50 proc., rozbudowa i modernizacja rozpocznie się w lutym tego roku, a ponowne zakończenie inwestycji planowane jest na 2014 r. – Przeprowadzone przez nas niedawno badania wskazują, iż New Yorker jest w czołówce marek modowych oczekiwanych przez elblążan w ich mieście – mówi Marcin Skowroński, Asset Manager z CBRE Global Investors, która jest inwestorem projektu rozbudowy i modernizacji centrum.
Marka, posiadająca 965 sklepów w 37 krajach, jest jedną z największych sieci modowych w Europie. Kolekcja New Yorkera składa się wyłącznie z marek własnych i jest skierowana do ludzi młodych oraz świadomych najnowszych trendów. Oferuje modę młodzieżową, sportową oraz streetwear uzupełnianą szerokim wachlarzem dodatków.
Stopień komercjalizacji projektu rozbudowy i modernizacji „Ogrodów” przekroczył 50 procent. Umowy podpisali już tacy najemcy, jak: Carrefour, Deichmann, RTV Euro AGD, Grupa LPP, Rossmann, Orsay czy Swiss. Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz liczne restauracje i kawiarnie.
Rozbudowa „Ogrodów” rozpocznie się już w lutym tego roku, a otwarcie w nowej odsłonie nastąpi w 2014 r. Inwestorem jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe. Komercjalizację wspiera także CBRE. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA.
„Ogrody” w liczbach
Przed rozbudową :
17 500 mkw. powierzchni najmu
jednopoziomowe centrum handlowe
55 lokali handlowych i usługowych
901 miejsc parkingowych
otwarcie: 2002 r.
Po rozbudowie:
ok. 40 000 mkw. powierzchni najmu
dwupoziomowe centrum handlowe, parking podziemny i naziemny
130 lokali handlowych i usługowych
kino wielosalowe
ok. 1000 miejsc parkingowych na 3 poziomach
otwarcie: 2014 r.
Informacja prasowa
Mediadem Consulting
opr. AS
Gratka dla transtrenderek? To ciekawe:-)
W KOŃCU ! :))
KFC będzie ?
Ludzie, co wy z tym KFC? Wiecie, jaki syf spożywacie ?
syf, nie syf, ważne że smaczne to jest. śmiem twierdzić że mniej syfu niż w żarciu z MD.
Łukasz - to chodzi o galerianki!
pitu pitu ***oli*****tu poczekajmy az to rozbuduja i wybuduja te parkingi 3 poziomowe,te lokale iKFC i BurgerKinga i co tylko chcemy.......zeby nie bylo jak z PORTO55,było glosno a jeszcze glosniej o wycofaniu sie inwestora............
pitu pitu ***oli*****tu poczekajmy az to rozbuduja i wybuduja te parkingi 3 poziomowe,te lokale iKFC i BurgerKinga i co tylko chcemy.......zeby nie bylo jak z PORTO55,było glosno a jeszcze glosniej o wycofaniu sie inwestora............
A TK Maxx będzie?
New yorker? Przecież to syf nie ubrania. Kojarzy mi się z ruskim rynkiem, bo rzeczy są właśnie takiej jakości.