Autobus , który jeździł często z dworca, po drodze łączył osiedla i dzielnice Elbląga , teraz ....jeden kurs ci godzinę a i tak się spóźnia jak spóźniał. "19" w tej części miasta też powinna jeździć częściej .
Dlaczego nikt nie probuje się dogadać ze starostą powiatu, który też ma komunikację autobusową z numerami 40, 50? Autobusy jeżdżą przez cały Elbląg do pętli na dworcu nie zatrzymując się na miejskich przystankach, często puste. A mogłyby zabierać pasażerów z niektórych przystanków po trasie i być czymś w rodzaju warszawskich autobusów pośpiesznych. W Grudziądzu komunikacja powiatowa ma w mieście 16 przystanków, w Olsztynie autobusy pozamiejskie opłacane przez gminy korzystają z każdego przystanku (np nowa linia 549 z Dobrego Miasta.do dworca głównego). Można nawet ustalić wspólny bilet w granicach miasta, bo cena jest ta sama 4 zł. Oczywiście na przystankach powinna być wyraźna informacja i rozkład
jazdy.
Nie zawiodłem się w komentarzach. Wróblewski miał Nas mieszkańców totalnie gdzieś odnośnie późniejszych zmian w komunikacji po zmianach w 2021. Nowy Prezydent, jaki by nie był i skąd, wykazuje chęć naprawienia tego bubla, wysłuchanie mieszkańców i wprowadzenie zmian. Może poczekajmy na efekty, czy w ogóle będą i jakie, wtedy ocenimy ZKM i Prezydenta?
Witam- problem nr 1 to sam ZKM twór który mentalnie jest w latach 80-tych tam trzeba pozbyć się tych niby emerytów niby pracowników rodzinki znajomych, to po pierwsze następnie skorzystać z doświadczeń tych którzy to robią dobrze czyli ZKM Gdynia GAIT Gdańsk tam trzeba się dostać oni te problemy rozwiązują na bieżąco od lat (wystarczy tylko chcieć) Panie prezydencie proszę porozmawiać przez godzinę z jeżdzącymi kierowcami wiele od nich Pan się dowie-nie od tych którzy siedzą za biurkiem i czekają na kolejną wypłat---WIELKA MIOTŁA W ZKM począwszy od prezesa w dół.
Aby dokonać tego o czym piszesz trzeba było w kwietniu dokonać zmiany i wybrać mądrze. Wiadomym było że dr Nakrętka jest namaszczony przez szkodników takich jak harley, motorówka i będzie miał za zadanie utrzymać patologiczny układ w spółkach miejskich. Ogółem mówiąc ma dopilnować żeby było tak jak było i całemu zarządowi nie stała się krzywda. Aby dokonać zmiany trzeba było wybrać kogoś spoza układu np Pana Śliwkę. Czerwony układ się go bał bo Pan Śliwka dosłownie zrobiłby tam czystki i to by była prawdziwa wielka wymiotła. Teraz aby dokonać zmiany trzebaby przeprowadzić referendum w sprawie odwołania władz miejskich inaczej będą robić te pseudokonsultacje a nic się nie zmieni.
Żałosny spektakl...odejmijcie aktywistów politycznych, dziennikarzy i urzędników, a okaże się, że było 10 mieszkańców...jako geniusz wymyślił spotkanie o 15 ?!
Do ~ Do Rambo 11
Tak tak, Śliwka by zrobił porządki w KAŻDEJ spółce miejskiej, to się zgadza jak najbardziej, tylko, że po tych porządkach na te wszystkie stołki dałby swoich, a czy z kompetencjami to nie wiadomo.
Było stać na niepotrzebne referendum?
Autobus , który jeździł często z dworca, po drodze łączył osiedla i dzielnice Elbląga , teraz ....jeden kurs ci godzinę a i tak się spóźnia jak spóźniał. "19" w tej części miasta też powinna jeździć częściej .
Pisiory zabierały samorządom pieniądze, uszczuplały budżety a teraz najgłośniej krzyczą jak jest źle.
Dlaczego nikt nie probuje się dogadać ze starostą powiatu, który też ma komunikację autobusową z numerami 40, 50? Autobusy jeżdżą przez cały Elbląg do pętli na dworcu nie zatrzymując się na miejskich przystankach, często puste. A mogłyby zabierać pasażerów z niektórych przystanków po trasie i być czymś w rodzaju warszawskich autobusów pośpiesznych. W Grudziądzu komunikacja powiatowa ma w mieście 16 przystanków, w Olsztynie autobusy pozamiejskie opłacane przez gminy korzystają z każdego przystanku (np nowa linia 549 z Dobrego Miasta.do dworca głównego). Można nawet ustalić wspólny bilet w granicach miasta, bo cena jest ta sama 4 zł. Oczywiście na przystankach powinna być wyraźna informacja i rozkład jazdy.
Nie zawiodłem się w komentarzach. Wróblewski miał Nas mieszkańców totalnie gdzieś odnośnie późniejszych zmian w komunikacji po zmianach w 2021. Nowy Prezydent, jaki by nie był i skąd, wykazuje chęć naprawienia tego bubla, wysłuchanie mieszkańców i wprowadzenie zmian. Może poczekajmy na efekty, czy w ogóle będą i jakie, wtedy ocenimy ZKM i Prezydenta?
Chyba za tło robili sami urzędnicy, to po co tyle krzyku w necie???
Witam- problem nr 1 to sam ZKM twór który mentalnie jest w latach 80-tych tam trzeba pozbyć się tych niby emerytów niby pracowników rodzinki znajomych, to po pierwsze następnie skorzystać z doświadczeń tych którzy to robią dobrze czyli ZKM Gdynia GAIT Gdańsk tam trzeba się dostać oni te problemy rozwiązują na bieżąco od lat (wystarczy tylko chcieć) Panie prezydencie proszę porozmawiać przez godzinę z jeżdzącymi kierowcami wiele od nich Pan się dowie-nie od tych którzy siedzą za biurkiem i czekają na kolejną wypłat---WIELKA MIOTŁA W ZKM począwszy od prezesa w dół.
Aby dokonać tego o czym piszesz trzeba było w kwietniu dokonać zmiany i wybrać mądrze. Wiadomym było że dr Nakrętka jest namaszczony przez szkodników takich jak harley, motorówka i będzie miał za zadanie utrzymać patologiczny układ w spółkach miejskich. Ogółem mówiąc ma dopilnować żeby było tak jak było i całemu zarządowi nie stała się krzywda. Aby dokonać zmiany trzeba było wybrać kogoś spoza układu np Pana Śliwkę. Czerwony układ się go bał bo Pan Śliwka dosłownie zrobiłby tam czystki i to by była prawdziwa wielka wymiotła. Teraz aby dokonać zmiany trzebaby przeprowadzić referendum w sprawie odwołania władz miejskich inaczej będą robić te pseudokonsultacje a nic się nie zmieni.
Żałosny spektakl...odejmijcie aktywistów politycznych, dziennikarzy i urzędników, a okaże się, że było 10 mieszkańców...jako geniusz wymyślił spotkanie o 15 ?!
Do ~ Do Rambo 11 Tak tak, Śliwka by zrobił porządki w KAŻDEJ spółce miejskiej, to się zgadza jak najbardziej, tylko, że po tych porządkach na te wszystkie stołki dałby swoich, a czy z kompetencjami to nie wiadomo.