Poniedziałek, 23.12.2024, Imieniny: Dagna, Wiktoria, Slawomir
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (20)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +1
    ~ hehe
    Piątek, 13.01

    tylko korepetycje - reszta się nie liczy

  2. 2
    +3
    ~ Arc
    Piątek, 13.01

    Absolwent - właśnie przez takie podejście co podałeś, to w IILO nie liczy się kompletnie logiczna wiedza, tylko ranking. Tam 90% uczniów płaci za korepetycje (i to nie jest wiedza tajemna) - a skoro musza korzystać z korków, to jak w takim razie sa uczeni w czasie lekcji? Bo tam ranking sie tylko liczy i albo sie w nim miescisz biorac korki albo wypad - taki wyścig szczurów. A życie to nie tylko rankingi...

  3. 3
    +3
    ~ świstak zawija
    Piątek, 13.01

    ~Arc - mimo że czasem bredzisz, to teraz w pełni się z tobą zgadzam w kwestii II LO , atmosfery i wyścigu szczurów. Gdzie są ci "rankingowi" po np 10 latach po maturze? Kto osiągnął sukces ponad polski normatyw? No a i tak ten szczurzy ring w tymże liceum jest za Olsztynem daleko. Nie rankingi a sukces człowieka powinien być widziany . Ranking jest prosty - trochę matura, 99% kontakt dyrekcji z rektorami uczelni w których studiują absolwenci szkoły. Wystarczy 2-3 razy w roku obdzwonić rektorów, zapytać o absolwentów i pęka rankingowa 200. Z tych "słabszych" szkół uczniowie osiągają często sukcesy ponad szczury które spalają się ze stresu, "ambicji". Jakie są sukcesy absolwentów?

  4. 4
    +3
    ~ Arc
    Piątek, 13.01

    świstak - na tym właśnie polega wolność wyrażania myśli (która w ostatnich czasach, a szczególnie plandemicznych, została ostro ukrócona), nie z każdą musisz się zgadzać ale widzę, że jesteś na dobrej drodze i w przyszłości kto wie... ;)

  5. 5
    +3
    ~ menel
    Piątek, 13.01

    Może tych średnich szkół jest nadmiar ? Brak odpowiedniego materiału wyjściowego .

  6. 6
    +2
    ~ uczcie myślenia
    Piątek, 13.01

    Sens rankingu jest żaden, poza pędem ucznia do rankingowej szkoły. ranking nie daje żadnych plusów w rekrutacji do pracy "po". nie znam żadnego ucznia elbląskich szkół ponadpodstawowych realizującego indywiidualny program ( np. jest w liceum a z wybranej dziedziny kończy studia i jako mgr zdaje maturę :) ). Czy np w II LO jest choć jeden uczeń któremu O"Bajtek lub inny przodujący przemysłowiec z Polski lub świata ufundował stypendium by go prowadzić do fotela w swojej firmie. sens miałby ranking absolwentów którzy uzyskali sukces 15 lat po studiach i dotyczył by on uczelni a nie szkół średnich "rankingowanych" w kompletnie nieadekwatny sposób. dziwni są nauczyciele uczestniczący w tym wyścigu wiedząc, że nic on nie daje uczniowi. to jest pusty i zepsuty ranking!!! tylko dla dyrektora!!!

  7. 7
    +1
    ~ ucz się myślenia
    Piątek, 13.01

    ~ ucz się myślenia. Przyjrzyj się metodologii rankingu. Szkoły nie mogą w tym rankingu uczestniczyć bądź nie uczestniczyć. Nikt się do tego rankingu nie zgłasza. Zaręczam też , że nikt nie pracuje dla rankingu, żaden dyrektor też tego nie robi. Ten ranking jest po prostu opracowywany na podstawie danych pozyskanych na podstawie wyników zewnętrznych egzaminów maturalnych i wyników olimpiad. Jest to obiektywne określenie poziomu absolwentów z danego rocznika w kontekście wszystkich szkół ponadpodstawowych w Polsce. A tego czy uczniowie tej czy innych szkół realizują indywidualny tok czy program nauczania po prostu nie wiesz. Gwarantuję Ci, że są wśród nich stypendyści prestiżowych uczelni, fundacji i zakładów pracy. Wielu z nich rozwija swoje pasje i zdolności i realizuje się potem naukowo.

  8. 8
    +2
    ~ "gwarantuję ci..."
    Piątek, 13.01

    Pod (7) typowy, pedagogiczny bełkot. "Ty nie wiesz, ja wiem , bo jestem...". Podaj konkret, elbląskiego ucznia o indywidualnym toku. Podaj stypendystów "prestiżowych uczelni, fundacji i zakładów pracy". Konkret. Niczego nie gwarantuj, skoro jesteś dyrektorem - nauczycielem, to wiesz, że "nie wierzę dopóki nie dotknę, zmierzę, zważę". Zaniechaj prowincjonalnego pedagogicznego bełkotu i pomyśl, że jesteś nauczycielem z Zachodu - skromnie, skutecznie, merytorycznie. Szkoła która nie zgłasza się do rankingu nie jest klasyfikowana - nieprawdą jest, że wszyscy muszą uczestniczyć. Wystarczy jeden laureat jakiejkolwiek olimpiady, by być w 2000, i tak najczęściej jest - jeden olimpijczyk na 600 uczniów, a i po nim ślad ginie.

  9. 9
    +4
    ~ lustro
    Piątek, 13.01

    Jakikolwiek, najbardziej szlachetny, ranking nie jest wart funta kłaków, gdy za nim idzie słup, oportunista, karierowicz za każdą cenę. Ranking ma "mniej niż zero" gdy moralność lwa jest poniżej ślinotoku hieny obserwującej sępa na padlinie. wychowanie, nauczanie to proces oparty na przykładzie osobistym. Żaden ranking nie zagłuszy amoralnych czynów lwa.

  10. 10
    +7
    ~ ZARAZBĘDZIEJAZDA
    Sobota, 14.01

    ha,..ha..ha II LO ranking wygrywa jak co roku...ale jakim kosztem? Nie do końca pracy nauczycieli...a w większości chyba korkami za które płacą rodzice tych dzieci....jaki jest poziom nauczania fizyki ...o tym krążą legendy.....kto naucza chemii po odejściu dawnych profesorek????....nauczyciele z łapanki... efekty będą widoczne na tegorocznych maturach. ...

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.91637206077576