Nie ma co biadolić na Olsztyn. Powiaty: iławski i działdowski same złożyły wnioski a czy nasz powiat też zgłosił taki wniosek? Albo wniosek na budowę nowej linii kolejowej wzdłuż trasy S7 z Elbląga do Gdańska, żeby podróż trwała 20 minut a nie 1h 20 min?
Zlikwidowano w Elblągu parowozownie . Wszystkie pociągi jada z olsztyna tak upodlono Elbląg. A teraz kolej nadzalewowa musi być i tyle. Będzie przekop kolej będzie potrzebna.
Kolej Nadzalewowa to nie problem miasta i o jej ewentualną rewitalizację muszą wystąpić powiaty elbląski, braniewski i dopiero wtedy Elbląg, ale tylko pod warunkiem, że jest to życzenie tamtych powiatów. Jeśli chodzi o Marszałka Województwa Warmińsko -Mazurskiego lub Wojewodę to praktycznie odtworzenie tej linii z ich inicjatywy obecnie jest mało realne, ponieważ w kategorii potrzeb województwa w zakresie komunikacji kolejowej ta Kolej nie jest priorytetowa i dodatkowo nie spełnia wymogów obowiązujących w założeniach istniejących w rządowym programie Kolej Plus.
Parowozownie zlikwidowano w całym kraju w końcu lat 70 - tych XX wieku.Od tamtego czasu istnieją tzw zajzednie kolejowe, najpierw były przy Okręgowych Dyrekcjach PKP, a od 1999 roku w Wojewódzkich Dyrekcjach Przewozów Regionalnych. Nasz region obsługują dwie Dyrekcje tj Warmińsko - Mazurska oraz Pomorska w ramach stosownych porozumień między Marszałkami obu województw.
Na rewitalizację jeszcze za mało zdewastowana trzeba jeszcze z dekadę poczekać.
Nie ma co biadolić na Olsztyn. Powiaty: iławski i działdowski same złożyły wnioski a czy nasz powiat też zgłosił taki wniosek? Albo wniosek na budowę nowej linii kolejowej wzdłuż trasy S7 z Elbląga do Gdańska, żeby podróż trwała 20 minut a nie 1h 20 min?
Jak nie złożono wniosku to jak ma znaleźć się na liście
Zlikwidowano w Elblągu parowozownie . Wszystkie pociągi jada z olsztyna tak upodlono Elbląg. A teraz kolej nadzalewowa musi być i tyle. Będzie przekop kolej będzie potrzebna.
Kolej Nadzalewowa to nie problem miasta i o jej ewentualną rewitalizację muszą wystąpić powiaty elbląski, braniewski i dopiero wtedy Elbląg, ale tylko pod warunkiem, że jest to życzenie tamtych powiatów. Jeśli chodzi o Marszałka Województwa Warmińsko -Mazurskiego lub Wojewodę to praktycznie odtworzenie tej linii z ich inicjatywy obecnie jest mało realne, ponieważ w kategorii potrzeb województwa w zakresie komunikacji kolejowej ta Kolej nie jest priorytetowa i dodatkowo nie spełnia wymogów obowiązujących w założeniach istniejących w rządowym programie Kolej Plus.
Parowozownie zlikwidowano w całym kraju w końcu lat 70 - tych XX wieku.Od tamtego czasu istnieją tzw zajzednie kolejowe, najpierw były przy Okręgowych Dyrekcjach PKP, a od 1999 roku w Wojewódzkich Dyrekcjach Przewozów Regionalnych. Nasz region obsługują dwie Dyrekcje tj Warmińsko - Mazurska oraz Pomorska w ramach stosownych porozumień między Marszałkami obu województw.
W Toruniu jest Urzad Marszalkowski. Podobnie wyglada to w Gorzowie. Czarna dziura ukrainska zwana Olsztynem zassie kazdy etat i kazde pieniadze.