Kolejna zmiana dotyczy koncepcji dwóch mostów zwodzonych, obrotowych i szerokość przekopu. Budując piękny most wantowy nad przekopem o odpowiedniej wysokości (aby statki mogły swobodnie przepływać) najlepiej z tarasem widokowy w wersji zabudowanej, oszklonej z lokalami gastronomicznymi po obu stronach jezdni, stworzyłoby kolejną atrakcję turystyczną w regionie. Pod mostem wantowym można urządzić parkingi dla samochodów osobowych i windy do wjazdu na płaszczyzny widokowe z widokiem na Wysoczyznę Elbląską i Zalew Wiślany, a z drugiej strony na Trójmiasto i Hel i Awanport. Na dwóch falochronach o szerokości 1500 m każdy i długości 3,8 km mogłyby zostać wybudowane hotele, placówki gastronomiczne i inne.
I ostatnia zmiana dotyczy szerokości przekopu. Należałoby go poszerzyć do 60 m, aby swobodnie mijały się holowniki płynące w przeciwnych kierunkach. Eliminując mosty obrotowe i infrastrukturę oraz drogi nie byłoby potrzeby wycinania kolejnych hektarów lasu. Wjazd na most wantowy powinien odbywać się po ażurowej estakadzie wybudowanej na palach, aby nie przesłaniać widoku na Zalew czy Zatokę.
Propozycje składanych przeze mnie możliwych rozwiązań w pełni potwierdzą słuszność rządowej decyzji. Przy tym rodzą dodatkowe jeszcze korzyści, mianowicie wzrośnie zamówienie dla polskich stoczni produkujących barki i holowniki.
Wygrala firma z belgii teraz zatrudnia ukaincow bo taniej a mialy byc takie super miejsca pracy a polacy jak zawsze z reka w nocniku moga sobie popatrzec
~ Mayk jak byś nie zauważył to od pewnego czasu w rozkradaniu brylują Twoi. A w sumie to wydanie tej kasy na przekop to pewna forma kradzieży, jaką jest marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
Ładunki można przecież detonować na miejscu - mniej do kopania! - :)) to oczywiście żart. Bo GUM wie, co robi - i wykonawcy też doskonale wiedzą. Geolodzy potwierdzili też dwa szacowane jako niewielkie - złoża bursztynu. Oby nie było tylko niepotrzebnych opóźnień, jakichś nieprzewidywalnych komplikacji. KOPAĆ, KOPAĆ. Tak trzymać!!! Tymczasem oba nasze wielkie porty bałtyckie planują potężne rozbudowy - w obu przypadkach ekspansja ma nastąpić w stronę morza, czyli kosztem wód Zatoki Gdańskiej. Bardzo zaawansowane plany rozwojowe portów, przy których projekt PRZEKOP MIERZEI wygląda bardzo mikro - można zobaczyć na www. rynekinfrastruktury.pl. Już na międzytorzu Portu w Gdyni wyrżnięto ogromną liczbę drzew i krzewów. Ale tam nie ma histerii, bełkotu ekologów i przywiązywania się do drzew
Kolejna zmiana dotyczy koncepcji dwóch mostów zwodzonych, obrotowych i szerokość przekopu. Budując piękny most wantowy nad przekopem o odpowiedniej wysokości (aby statki mogły swobodnie przepływać) najlepiej z tarasem widokowy w wersji zabudowanej, oszklonej z lokalami gastronomicznymi po obu stronach jezdni, stworzyłoby kolejną atrakcję turystyczną w regionie. Pod mostem wantowym można urządzić parkingi dla samochodów osobowych i windy do wjazdu na płaszczyzny widokowe z widokiem na Wysoczyznę Elbląską i Zalew Wiślany, a z drugiej strony na Trójmiasto i Hel i Awanport. Na dwóch falochronach o szerokości 1500 m każdy i długości 3,8 km mogłyby zostać wybudowane hotele, placówki gastronomiczne i inne.
I ostatnia zmiana dotyczy szerokości przekopu. Należałoby go poszerzyć do 60 m, aby swobodnie mijały się holowniki płynące w przeciwnych kierunkach. Eliminując mosty obrotowe i infrastrukturę oraz drogi nie byłoby potrzeby wycinania kolejnych hektarów lasu. Wjazd na most wantowy powinien odbywać się po ażurowej estakadzie wybudowanej na palach, aby nie przesłaniać widoku na Zalew czy Zatokę. Propozycje składanych przeze mnie możliwych rozwiązań w pełni potwierdzą słuszność rządowej decyzji. Przy tym rodzą dodatkowe jeszcze korzyści, mianowicie wzrośnie zamówienie dla polskich stoczni produkujących barki i holowniki.
Wygrala firma z belgii teraz zatrudnia ukaincow bo taniej a mialy byc takie super miejsca pracy a polacy jak zawsze z reka w nocniku moga sobie popatrzec
te jasnowidz uwazaj zeby ciebie nie skopali glupku
I tak trzymać brawo PIS i przekop. Czas pokarze wszystko.
Według niektórych wpisów zamiast rozbudowywać kraj to lepiej rozkraść te pieniądze jak robiło PO.
~ Mayk jak byś nie zauważył to od pewnego czasu w rozkradaniu brylują Twoi. A w sumie to wydanie tej kasy na przekop to pewna forma kradzieży, jaką jest marnotrawstwo publicznych pieniędzy.
Ty "mis" uwazaj gnoju zebym nie skopal ci ryja z kolegami bo zdobyc twoje IP to pryszcz gnoju
Ładunki można przecież detonować na miejscu - mniej do kopania! - :)) to oczywiście żart. Bo GUM wie, co robi - i wykonawcy też doskonale wiedzą. Geolodzy potwierdzili też dwa szacowane jako niewielkie - złoża bursztynu. Oby nie było tylko niepotrzebnych opóźnień, jakichś nieprzewidywalnych komplikacji. KOPAĆ, KOPAĆ. Tak trzymać!!! Tymczasem oba nasze wielkie porty bałtyckie planują potężne rozbudowy - w obu przypadkach ekspansja ma nastąpić w stronę morza, czyli kosztem wód Zatoki Gdańskiej. Bardzo zaawansowane plany rozwojowe portów, przy których projekt PRZEKOP MIERZEI wygląda bardzo mikro - można zobaczyć na www. rynekinfrastruktury.pl. Już na międzytorzu Portu w Gdyni wyrżnięto ogromną liczbę drzew i krzewów. Ale tam nie ma histerii, bełkotu ekologów i przywiązywania się do drzew