Jescze nasuwa się sprawa byłej Stoczni Elbląg , a mianowicie co miasto i dyrektor Portu zrobili w tej sprawie , gdyż inwestor z trójmiasta zlikwidował większość elementów stoczni , a jak sobie przypominam prezes jedynej i słusznej partii ,był w Stoczni Elbląg razem z obecnymi posłami i co , i nic ......, tylko gra by pozyskać wyborców . Elbląg przestał istnieć z chwilą gdy przestał być miastem wojewódzkim , i został ograbiony z swojej tożsamości , co ciekawe granica województwa pomorskiego jest 6 km od Elbląga ....., i jak mamy utożsamiać się z warmią. i mazurami , i jak mamy się rozwijać skoro brak woli politycznej by Elbląg był w pomorskim .
, tylko wiecznie jesteśmy w trzecim szeregu .....
Jan 49 Jak 1 jak tam stoją 2 koparki, poza tym jak do Gdańska dowieziesz ponadgabaryty, przecież takie tylko wodą się wozi. No i będą towary z okolicznych firmach i import tutaj. A Darek 1 statek o zanurzeniu 4 m może mieć nawet 4500 ton ładowności wszystko zależy od jego konstrukcji, długości i szerokości. Jak będzie miał 100 m dł i 20 m szerokości, to jest to możliwe.
Do Klatu . Pewnie można wbudować statek o długości 100 m i szerokości 20 m i faktycznie można uzyskać zanurzenie do 4 m,tylko jakimś cudem takich statków raczej pontonów nikt nie buduje .Klasyczny statek o długości do 100 metrów ma szerokość 13-14 m i zanurzenie jak pisałem . W mojej karierze zawodowej tylko jeden raz czarterowałem statek który miał zanurzenie do 4m był to MV Kapitan Pashnin statek produkcji Fińskiej zarejestrowany w porcie Tiksi w Jakucji ten rodzynek ma ładowność 3150 ton długość 130 m i szerokość 16 m ,o 30 metrów za długi . Elbląg ma mieć obrotnicę 120 m .
Proponuję zajrzeć na stronę www.marinetraffic.con kliknąć na dowolny mały zielony stateczek ,gdy otworzy się jednostka kliknąć w zielone pole Vassel Details wyświetlą się parametry ,skąd dokąd płynie ,czy w danym momencie ma ładunek [zanurzenie to Draught ] . Po analizie port ma sens gdy głębokość toru to 8 m i mogą do niego wpływać nie wydumane statki . Ponadto jednym ze znaczących czynników przy ustalaniu ceny jest czas rozładunku / załadunku towaru ,konieczność zakupu maszyny przeładunkowej minimum 5 mil. zł. netto . Przy spełnieniu tych warunków w ciągu 2-3 lat poziom przeładunków na poziomie 1-2 miliony ton jest realny .
Statki 3.5 - 4 tys.ton mają zanurzenie 5,2 -6-5 metra czyli projektowy bubel ,Realnie stateczek 3.5 tys .będzie mógł być załadowany do 1,8 tys .
Jescze nasuwa się sprawa byłej Stoczni Elbląg , a mianowicie co miasto i dyrektor Portu zrobili w tej sprawie , gdyż inwestor z trójmiasta zlikwidował większość elementów stoczni , a jak sobie przypominam prezes jedynej i słusznej partii ,był w Stoczni Elbląg razem z obecnymi posłami i co , i nic ......, tylko gra by pozyskać wyborców . Elbląg przestał istnieć z chwilą gdy przestał być miastem wojewódzkim , i został ograbiony z swojej tożsamości , co ciekawe granica województwa pomorskiego jest 6 km od Elbląga ....., i jak mamy utożsamiać się z warmią. i mazurami , i jak mamy się rozwijać skoro brak woli politycznej by Elbląg był w pomorskim . , tylko wiecznie jesteśmy w trzecim szeregu .....
Kolejny "z zawodu dyrektor" z wielkimi plecami w KWW Słonino-Wróblewskiego. Dramat.
Jan 49 Jak 1 jak tam stoją 2 koparki, poza tym jak do Gdańska dowieziesz ponadgabaryty, przecież takie tylko wodą się wozi. No i będą towary z okolicznych firmach i import tutaj. A Darek 1 statek o zanurzeniu 4 m może mieć nawet 4500 ton ładowności wszystko zależy od jego konstrukcji, długości i szerokości. Jak będzie miał 100 m dł i 20 m szerokości, to jest to możliwe.
Do Klatu . Pewnie można wbudować statek o długości 100 m i szerokości 20 m i faktycznie można uzyskać zanurzenie do 4 m,tylko jakimś cudem takich statków raczej pontonów nikt nie buduje .Klasyczny statek o długości do 100 metrów ma szerokość 13-14 m i zanurzenie jak pisałem . W mojej karierze zawodowej tylko jeden raz czarterowałem statek który miał zanurzenie do 4m był to MV Kapitan Pashnin statek produkcji Fińskiej zarejestrowany w porcie Tiksi w Jakucji ten rodzynek ma ładowność 3150 ton długość 130 m i szerokość 16 m ,o 30 metrów za długi . Elbląg ma mieć obrotnicę 120 m .
Proponuję zajrzeć na stronę www.marinetraffic.con kliknąć na dowolny mały zielony stateczek ,gdy otworzy się jednostka kliknąć w zielone pole Vassel Details wyświetlą się parametry ,skąd dokąd płynie ,czy w danym momencie ma ładunek [zanurzenie to Draught ] . Po analizie port ma sens gdy głębokość toru to 8 m i mogą do niego wpływać nie wydumane statki . Ponadto jednym ze znaczących czynników przy ustalaniu ceny jest czas rozładunku / załadunku towaru ,konieczność zakupu maszyny przeładunkowej minimum 5 mil. zł. netto . Przy spełnieniu tych warunków w ciągu 2-3 lat poziom przeładunków na poziomie 1-2 miliony ton jest realny .
a wyspa aby nie przeszkodzi ?
a wyspy ???