Ja widząc w Elblągu tramwaj zbliżający się do skrzyżowania, choćbym nawet miał pierwszeństwo, zawsze ustępuje zatrzymując się w bezpiecznej odległości. A skąd ja mogę wiedzieć czy ma on hamulce, czy nie zapłonie żywym ogniem albo wyskoczy z szyn lub rozpadnie się na kawałki? A większość wozów tak właśnie wygląda jakby za chwilę miała się rozpasc. Dlatego wolę być czujnym.
Ostatnie dwa tygodnie "radni" koalicji i "redakcja" wykazują poważne dolegliwości związane z głowami. Bardzo aktywni policjanci ze słupowatego kww i kilku z pozostałych. Dorośli, wykształceni faceci a przyjęli, narzucony im przez administratora miasta, sposób rolowania i epatowania mieszkańców "sprawami" które Wiesiek rozwiąże w mig za browara. Ludzie - nie wstyd wam? Nie jesteście godni czegoś więcej? Są dzielnicowi, SM, administratorzy osiedli, departamenty UM - czy oni wszyscy nic nie robią czekając na III WŚ? Zmuście administratora lub sami przeprowadźcie reformę UM i może to miasto drgnie. Wituś nawet zachwyca się pytaniem Kamma - wszystko ustawione, a odpowiedź witusia każe unikać ulic.
Na tym zdjęciu w artykule widzimy przystanki które nie oslaniaja przed deszczem i wiatrem. Elbląg powinien wprowadzić numeracja autobusów od numeru 100 tak jak zrobił to olsztyn. To podniesie prestiż, Elbląga przyjezdni zauważa że przyjechali do miasta.
Olsztyn nie podnosił numeracji dla jakiegoś prestiżu (przynajmniej oficjalnie nikt tak nie podawal). Chodziło o porządkowanie numeracji linii na wzór Warszawy. I tak numery od 1 do stu są zastrzeżone dla tramwajów, na razie są tam 3 linie. Numery 100...199 to linie miejskie całoroczne. Numery 200... 299 to linie dojazdowe z osiedli do węzłów komunikacji tramwajowo - autobusowych, numery 300... to linie sezonowe. N1 i N2 to linie autobusowe nocne.
Czy w Elblągu jest potrzeba zmiany numerów? Mało tych linii ale można też je uporządkować. Linie tramwajowe - tak jak jest. Linie autobusowe miejskie 50 + dotychczasowy numer (na przykład 57 to linia 7, 69 to 19. Linie podmiejskie z przebiegiem poza granice miasta strefowe : 100 + obecny numer. Na przykład 120 to sto i 20. Łatwiej byłoby wtedy zarządzać numerami w razie nowych linii tramwajowych a pasażerowie szybciej polapaliby się które linie są miejskie a które strefowe.
we wszystkich miastach komunikacja miejska - a zwłaszcza tramwaje- otrzymuje priorytety - TYLKO W E-GU jak zwykle jest INACZEJ! Nawet tam gdzie jest torowisko poza jezdnią - TRAMWAJ musi się zatrzymać i PRZEJEŻDŻA OSTATNI! To niestety wstyd dla miasta i może ktoś to w końcu prezydentowi powie - może on po prostu o tym nie wie?
Dlaczego w parku Traugutta sadzi Janusz biznesu rabarbar???????
Ja widząc w Elblągu tramwaj zbliżający się do skrzyżowania, choćbym nawet miał pierwszeństwo, zawsze ustępuje zatrzymując się w bezpiecznej odległości. A skąd ja mogę wiedzieć czy ma on hamulce, czy nie zapłonie żywym ogniem albo wyskoczy z szyn lub rozpadnie się na kawałki? A większość wozów tak właśnie wygląda jakby za chwilę miała się rozpasc. Dlatego wolę być czujnym.
~Cuda. - bo na trupach (niemieckich) lepiej rośnie. "Park" na cmentarzu z nagrobkami i szkieletami.
Ostatnie dwa tygodnie "radni" koalicji i "redakcja" wykazują poważne dolegliwości związane z głowami. Bardzo aktywni policjanci ze słupowatego kww i kilku z pozostałych. Dorośli, wykształceni faceci a przyjęli, narzucony im przez administratora miasta, sposób rolowania i epatowania mieszkańców "sprawami" które Wiesiek rozwiąże w mig za browara. Ludzie - nie wstyd wam? Nie jesteście godni czegoś więcej? Są dzielnicowi, SM, administratorzy osiedli, departamenty UM - czy oni wszyscy nic nie robią czekając na III WŚ? Zmuście administratora lub sami przeprowadźcie reformę UM i może to miasto drgnie. Wituś nawet zachwyca się pytaniem Kamma - wszystko ustawione, a odpowiedź witusia każe unikać ulic.
Na tym zdjęciu w artykule widzimy przystanki które nie oslaniaja przed deszczem i wiatrem. Elbląg powinien wprowadzić numeracja autobusów od numeru 100 tak jak zrobił to olsztyn. To podniesie prestiż, Elbląga przyjezdni zauważa że przyjechali do miasta.
już wiem to jest radny z okręgu nr.4 a więc panie radny ZAWODZIE to pana okręg więc czas brać się za prawdziwą prace a nie myśleć o ***ołach .
Olsztyn nie podnosił numeracji dla jakiegoś prestiżu (przynajmniej oficjalnie nikt tak nie podawal). Chodziło o porządkowanie numeracji linii na wzór Warszawy. I tak numery od 1 do stu są zastrzeżone dla tramwajów, na razie są tam 3 linie. Numery 100...199 to linie miejskie całoroczne. Numery 200... 299 to linie dojazdowe z osiedli do węzłów komunikacji tramwajowo - autobusowych, numery 300... to linie sezonowe. N1 i N2 to linie autobusowe nocne.
Czy w Elblągu jest potrzeba zmiany numerów? Mało tych linii ale można też je uporządkować. Linie tramwajowe - tak jak jest. Linie autobusowe miejskie 50 + dotychczasowy numer (na przykład 57 to linia 7, 69 to 19. Linie podmiejskie z przebiegiem poza granice miasta strefowe : 100 + obecny numer. Na przykład 120 to sto i 20. Łatwiej byłoby wtedy zarządzać numerami w razie nowych linii tramwajowych a pasażerowie szybciej polapaliby się które linie są miejskie a które strefowe.
we wszystkich miastach komunikacja miejska - a zwłaszcza tramwaje- otrzymuje priorytety - TYLKO W E-GU jak zwykle jest INACZEJ! Nawet tam gdzie jest torowisko poza jezdnią - TRAMWAJ musi się zatrzymać i PRZEJEŻDŻA OSTATNI! To niestety wstyd dla miasta i może ktoś to w końcu prezydentowi powie - może on po prostu o tym nie wie?
A wie o tym że żyje?