Co by nie mocno narzekać, według mnie to chybiony pomysł, dla 4 minut mimo wszystko wydać z kasy miasta 3 mln?? Czy nie ważniejsze jest zmodernizowanie zakorkowanej Grunwaldzkiej, czy nawet taboru , bo te wozy to prawdziwy skansen.
Nie ma czym się chwalić. Tramwaje ruiny, trasy zatrzymały się w PRL, brak połączeń z dużymi dzielnicami. Na dodatek puste przejazd, dy, coraz gorzej a tu debata o niczym.
do dupy jak by ta nitka poszła do skrzyżowania 1 maja-Hetmańska a nie koło ratusza byłoby lepiej i krócej a tak to tramwaje co pare metrow stoją na światłach i czas podróży się wydłuż byłoby taniej,trzeba był mnie wczesniej zapytać jak ma przebiegac trasa!!
Hitem to by było położenie torów przez ul. Mazurska i zawade a także przez ul krolewiecka i ul. Fromborska. A tak to pusto jadą te złomy.
10 mln wpieprzono w projekt który zasadniczo niczego nie zmienił mogli przecież nic nie zrobić albo zrobić coś wiele lepszego
Co by nie mocno narzekać, według mnie to chybiony pomysł, dla 4 minut mimo wszystko wydać z kasy miasta 3 mln?? Czy nie ważniejsze jest zmodernizowanie zakorkowanej Grunwaldzkiej, czy nawet taboru , bo te wozy to prawdziwy skansen.
Nie ma czym się chwalić. Tramwaje ruiny, trasy zatrzymały się w PRL, brak połączeń z dużymi dzielnicami. Na dodatek puste przejazd, dy, coraz gorzej a tu debata o niczym.
Nic nie zarobią na tym torowisku więcej klientów by mieli królewieca fromborska..krasny las.
Do: Muczaczos Ciekawy komentarz, ale zastanawia mnie jedno. Skąd Pan to wie, że jeżdżę Porsche? Śledzi mnie Pan?...
A jak to jest który Stefan donosił na kolegów z solidarności?
Malo kto dzis o tym pamieta ale Jerzy Wilk byl takze przeciwny rozbudowie ,,Ogrodow"!!!!!My pamietamy!!!!
do dupy jak by ta nitka poszła do skrzyżowania 1 maja-Hetmańska a nie koło ratusza byłoby lepiej i krócej a tak to tramwaje co pare metrow stoją na światłach i czas podróży się wydłuż byłoby taniej,trzeba był mnie wczesniej zapytać jak ma przebiegac trasa!!