Jak dla wsi Olsztyn, 32mln dał PiS na tramwaje nowe i tory a dla 120 letnie tramwaje elblaskie nikt się nie kwapia dać kasy. Dobrze ze wybory blisko i pa.
2,2 mln na hangar jaja sobie robią z ludzi ale temat był już wielokrotnie wałkowany. Wróblewski przyzwoitości nie ma żadnej zwłaszcza że nie jest to obiekt powszechnie dostępny.
dlaczego tego wiaduktu na zatorze nie można było wybudować z ciągiem komunikacyjnym pieszym i rowerowym jedna robota nieco wyższe nakłady? A tu proszę osobna inwestycja tunel w którym po każdym deszczu prawdopodobnie będzie stała woda
Tanie ciepło dla mieszkańców też pana prezydenta nie interesuje będzie węzły przesiadkowe budował tam gdzie one już są. Co on tam k....zrobi rozwali nowe jezdnie i chodniki i położy następne w inny wzorek.
zero miejsc pracy , brak w planach Obwodnicy Wschodniej i ronda Grottgera / Lęczycka / Rawska , brak w planach kilkusetmetrowego polaczenia JP II z Fromborską tak ważnego dla Modrzewiny . Kiedy ruszy zabudowa Wyspy Spichrzów i wolnych
placow w Śródmieściu Elbląga ,by nasze miasto mialo w końcu CENTRUM i przestano o nim mowić 7 wsi polaczonych tramwajem , lub MIASTO NIEDOKONCZONE .Ratusz dziala tak powoli w niektorych tematach zwlaszcza planowania przestrzennego jakbyśmy zyli 200 lat . Dla mnie kicha ,a nie plan budzetu na 2018 rok .
Wróblewski z nieudacznikami z UE i spółek miejskich pozyskuje środki, np. na nową oczyszczalnię s=ścieków - wystarczy podnieść opłaty dla mieszkańców. Ewenement w skali światowej.
Węzeł przesiadkowy. Czy on jest potrzebny miastu? Dla mnie bardziej jest potrzebne rondo na Grottgera. Dla innych kierowców pewnie też. Ale dla urzędników bardziej potrzebne było rondo na Konopnickiej. Porównać intensywność ruch pojazdów na obydwu skrzyżowaniach i mamy ocenę tych decyzji.
To jest smiech na sali,żeby na infrastrukturę sportową przeznaczyc tylko 800 tys. zł razem z unijną pozyczką na przebudowę stadionu przy ul. Agrykola.To juz zakrawa na kpinę.
Jak dla wsi Olsztyn, 32mln dał PiS na tramwaje nowe i tory a dla 120 letnie tramwaje elblaskie nikt się nie kwapia dać kasy. Dobrze ze wybory blisko i pa.
2,2 mln na hangar jaja sobie robią z ludzi ale temat był już wielokrotnie wałkowany. Wróblewski przyzwoitości nie ma żadnej zwłaszcza że nie jest to obiekt powszechnie dostępny.
dlaczego tego wiaduktu na zatorze nie można było wybudować z ciągiem komunikacyjnym pieszym i rowerowym jedna robota nieco wyższe nakłady? A tu proszę osobna inwestycja tunel w którym po każdym deszczu prawdopodobnie będzie stała woda
Pan Wróblewski nie pozyskał środków na remont oczyszczalni a to podobno grozi katastrofą ekologiczną na niespotykaną skalę
Tanie ciepło dla mieszkańców też pana prezydenta nie interesuje będzie węzły przesiadkowe budował tam gdzie one już są. Co on tam k....zrobi rozwali nowe jezdnie i chodniki i położy następne w inny wzorek.
zero miejsc pracy , brak w planach Obwodnicy Wschodniej i ronda Grottgera / Lęczycka / Rawska , brak w planach kilkusetmetrowego polaczenia JP II z Fromborską tak ważnego dla Modrzewiny . Kiedy ruszy zabudowa Wyspy Spichrzów i wolnych placow w Śródmieściu Elbląga ,by nasze miasto mialo w końcu CENTRUM i przestano o nim mowić 7 wsi polaczonych tramwajem , lub MIASTO NIEDOKONCZONE .Ratusz dziala tak powoli w niektorych tematach zwlaszcza planowania przestrzennego jakbyśmy zyli 200 lat . Dla mnie kicha ,a nie plan budzetu na 2018 rok .
https://youtu.be/VBkQtZ3Bdhk
Wróblewski z nieudacznikami z UE i spółek miejskich pozyskuje środki, np. na nową oczyszczalnię s=ścieków - wystarczy podnieść opłaty dla mieszkańców. Ewenement w skali światowej.
Węzeł przesiadkowy. Czy on jest potrzebny miastu? Dla mnie bardziej jest potrzebne rondo na Grottgera. Dla innych kierowców pewnie też. Ale dla urzędników bardziej potrzebne było rondo na Konopnickiej. Porównać intensywność ruch pojazdów na obydwu skrzyżowaniach i mamy ocenę tych decyzji.
To jest smiech na sali,żeby na infrastrukturę sportową przeznaczyc tylko 800 tys. zł razem z unijną pozyczką na przebudowę stadionu przy ul. Agrykola.To juz zakrawa na kpinę.