proponuję na stałe wkopać słupki z łańcuchami wygradzające te pasy ruchu - inaczej sie q....rwy nie nauczą. A co będzie jak śnieg spadnie i ładnie zasypie te śliczne malunki??? Była tam tragedia - teraz będzie jeszcze większa...... Panie Prezydencie - albo Pan wywali połowę z Zarządu Dróg - a druga połowa sama odejdzie - albo nie masz Pan władzy - co oni wymyślają - to się nie mieści w głowie.....
to mógł wymyśleć tylko jakiś oszołom. prosta droga, strzałki na wprost i nagle z d.. pojawiający się pas i jazda zygzakiem po prostej drodze. kolejny bubel, po rondzie "turbinowym" i tym w kształcie rozdeptanej podpaski. W tym urzędzie to pracują ludzie praktycznie myślący? Czy niedocenieni artyści wyrzuceni z ASP??
Tymczasem odnowiona droga dla rowerów w obrębie tego skrzyżowania nadal zbudowana jest z kostki Bauma. Czy nie miało być tak, że wszystkie odnowione drogi dla rowerów będą pokryte asfaltem? System dróg dla rowerów w mieście jest w fatalnym stanie (np. znany z mediów przykład ze skrzyżowania Tysiąclecia i Rycerskiej) i zniechęca mieszkańców do używania rowerów jako alternatywnego środka transportu. Potrzebny jest całościowy programu przebudowy i ujednolicenia infrastruktry rowerowej w Elblągu. Wyznacznikiem standardu może być nowa droga dla rowerów w Krasnym Lesie. Część dróg można było tak przebudować podczas wszystkich dotychczasowych remontów weekendowych i przebudów skrzyżowań, zwłaszcza ulicy Płk Dąbka. Tymczasem ograniczano się prawie wyłącznie do przebudowy jezdni.
Dzis miałem sytuacje rano, kobieta z prawego pasa pojechała prosto zjeżdżając na lewy pas, gdybym nie przewidział tego to skasowała by mi bok auta.
Pomysł jest dobry z realizacja tego odcinka ale brakuje oznakowania lepszego. Stare pasy są widoczne, powinien być postawiony znak o zmianie organizacji ruchu itp
W godzinach porannego szczytu korek na środkowym pasie będzie sięgał rynku a na lewoskrętnym w Pionierska będzie jeden lub dwa samochody.Ktoś wziął dużą kasę za bezsensowny projekt a drogowcy poprostu wykonali robotę według planu dając ciała ze starymi pasami.Elbląg w całej okazałości !
Jeżdżę tędy prawie codziennie i jakoś mi to nie przeszkadza.Nie wiem, może jestem jakimś wyjątkiem? Ale u nas jeżdżą cioty które nawet spod świateł nie potrafią normalnie ruszyć i stoją pomimo że wyświetla się zielone światło a co dopiero zauważyć jakieś pasy ruchu.
Nie wylewajcie błota na kierowców, nawet jeśli Ci jeżdżą na pamięć - naprawdę to nie oni są tutaj winni, WINNY JEST SŁABY PROJEKT PRZEBUDOWY skrzyżowania, i jeszcze GORSZE WYKONANIE remontu. Kierowca dojeżdżając do skrzyżowania z przepisową prędkością - nie może być w ostatniej chwili zaskakiwany nagłą zmianą przebiegu pasa ruchu! Wystarczyło odpowiednio wcześniej na ulicy Dąbka (zwłaszcza kierunek do centrum ) zacząć nowy podział pasów ruchu i ŁAGODNIE ( a nie tak jak teraz bzdurnie pod ogromnym kątem) poprowadzić linie separacji - i absolutnie nie byłoby opisywanego problemu. Oznakowanie poziome ( a być może i część jezdni wzdłuż Dąbka) do NATYCHMIASTOWEJ KOREKTY, zanim stłuczki i otarcia będą tu codziennością!!!
proponuję na stałe wkopać słupki z łańcuchami wygradzające te pasy ruchu - inaczej sie q....rwy nie nauczą. A co będzie jak śnieg spadnie i ładnie zasypie te śliczne malunki??? Była tam tragedia - teraz będzie jeszcze większa...... Panie Prezydencie - albo Pan wywali połowę z Zarządu Dróg - a druga połowa sama odejdzie - albo nie masz Pan władzy - co oni wymyślają - to się nie mieści w głowie.....
to mógł wymyśleć tylko jakiś oszołom. prosta droga, strzałki na wprost i nagle z d.. pojawiający się pas i jazda zygzakiem po prostej drodze. kolejny bubel, po rondzie "turbinowym" i tym w kształcie rozdeptanej podpaski. W tym urzędzie to pracują ludzie praktycznie myślący? Czy niedocenieni artyści wyrzuceni z ASP??
Tymczasem odnowiona droga dla rowerów w obrębie tego skrzyżowania nadal zbudowana jest z kostki Bauma. Czy nie miało być tak, że wszystkie odnowione drogi dla rowerów będą pokryte asfaltem? System dróg dla rowerów w mieście jest w fatalnym stanie (np. znany z mediów przykład ze skrzyżowania Tysiąclecia i Rycerskiej) i zniechęca mieszkańców do używania rowerów jako alternatywnego środka transportu. Potrzebny jest całościowy programu przebudowy i ujednolicenia infrastruktry rowerowej w Elblągu. Wyznacznikiem standardu może być nowa droga dla rowerów w Krasnym Lesie. Część dróg można było tak przebudować podczas wszystkich dotychczasowych remontów weekendowych i przebudów skrzyżowań, zwłaszcza ulicy Płk Dąbka. Tymczasem ograniczano się prawie wyłącznie do przebudowy jezdni.
Dzis miałem sytuacje rano, kobieta z prawego pasa pojechała prosto zjeżdżając na lewy pas, gdybym nie przewidział tego to skasowała by mi bok auta. Pomysł jest dobry z realizacja tego odcinka ale brakuje oznakowania lepszego. Stare pasy są widoczne, powinien być postawiony znak o zmianie organizacji ruchu itp
Nadal jest brak tablic nad jezdniami pokazującymi tor jazdy. Brak jest też tablic z nazwami dzielnic można je zawiesić nad jezdnia i obok.
W godzinach porannego szczytu korek na środkowym pasie będzie sięgał rynku a na lewoskrętnym w Pionierska będzie jeden lub dwa samochody.Ktoś wziął dużą kasę za bezsensowny projekt a drogowcy poprostu wykonali robotę według planu dając ciała ze starymi pasami.Elbląg w całej okazałości !
Jeżdżę tędy prawie codziennie i jakoś mi to nie przeszkadza.Nie wiem, może jestem jakimś wyjątkiem? Ale u nas jeżdżą cioty które nawet spod świateł nie potrafią normalnie ruszyć i stoją pomimo że wyświetla się zielone światło a co dopiero zauważyć jakieś pasy ruchu.
Nie wylewajcie błota na kierowców, nawet jeśli Ci jeżdżą na pamięć - naprawdę to nie oni są tutaj winni, WINNY JEST SŁABY PROJEKT PRZEBUDOWY skrzyżowania, i jeszcze GORSZE WYKONANIE remontu. Kierowca dojeżdżając do skrzyżowania z przepisową prędkością - nie może być w ostatniej chwili zaskakiwany nagłą zmianą przebiegu pasa ruchu! Wystarczyło odpowiednio wcześniej na ulicy Dąbka (zwłaszcza kierunek do centrum ) zacząć nowy podział pasów ruchu i ŁAGODNIE ( a nie tak jak teraz bzdurnie pod ogromnym kątem) poprowadzić linie separacji - i absolutnie nie byłoby opisywanego problemu. Oznakowanie poziome ( a być może i część jezdni wzdłuż Dąbka) do NATYCHMIASTOWEJ KOREKTY, zanim stłuczki i otarcia będą tu codziennością!!!