@BadaBoom - po to by oszczędzić np żarniki ksenonowe ktore kosztują 10x tyle co zwykła żarówka halonegnowa (nierzadko komplet ksenonow kosztuje ponad 300zl). Nie chciałbyś wydawać tyle co roku na żarniki...
Ten artykuł był bardzo potrzebny. Mam problem z tymi świecidełkami. Każdego poranka jadąc do pracy mijam się z co najmniej kilkoma takimi kozakami, co to mają średnio widoczne błyskotki, ale szpan jest. Panowie Policjanci, skoro są przepisy to chciałbym, aby kontrolowano częściej pojazdy z tym czymś, bo niektórzy na prawdę są bardzo słabo widoczni.
Naczytales sie bzdur w necie, otoz 15 letni zlom z Rajchu, to nie jest perelka.... Taki jest rynek uzywanych samochodow w Polsce, porownaj ceny z Zachodem. Odpowiedz sobie wtedy, czemu takie audi jest dwa razy tansze u nas... Wymiana zawieszenia, czy hamulcow nie swiadczy o doskonalym stanie....
Mam światła dzienne z czystej wygody. Oczywiście homologowane, nie za 50 złotych, tylko ponad 100. Są widoczne nawet w największe słońce. Na zużyciu paliwa nie zauważyłem, żeby się to odbijało, na żywotności akumulatora też nie. Ale mam ksenony, które teoretycznie są żywotniejsze od zwykłych żarówek, ale pod warunkiem, że nie włączmy ich na 5 cz 10 minut. Jeśli pracują krótko niestety szybciej się przepalają.
A kto wymieniał żarniki ksenonowe, ten wie, że jest to robota dla chińskich rączek, które i tak po takiej operacji wychodzą poharatane.
Nie kupujcie ***o-ledów.Posiadaczu takich świecidełek -jeśli ktoś Ci mrugał w dzień długimi w dzień(przypominał o światłach) to zanaczy że tego Twojego "bajeru" NIE WIDAĆ.
Właśnie dlatego producenci, osram choćby, robią akcje, gdzie możesz sobie sprawdzić na stronie czy nie dałeś się naciąć na podróbkę. Sam już dawno odpuściłem sobie takie pozorne "oszczędzanie".
Wprowadzenie obowiązku jazdy na światłach mijania przez całą dobę budziło sporo kontrowersji. Oprócz aspektu ekonomicznego (wyższe zużycie paliwa) eksperci motoryzacyjni wskazywali także na wiele innych problemów, związanych głównie z zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pod koniec 2007 r. Komisja Europejska wycofała się z rekomendowania krajom członkowskim Unii Europejskiej całodobowej jazdy na światłach mijania, a Austria zniosła taki obowiązek na początku 2008 r.
Policjant co to za znawca świateł od tego są stacje diagnostyczne,
do ~ Nono 15 letnie audi dobrze utrzymane generuje dużo mniej kosztów utrzymania niż np. 5 letnie
jak świeci słońce widocznosc na 10km to poco w ogóle swiatła w Niemczech w dzien jeździmy bez świateł i jest OK
@BadaBoom - po to by oszczędzić np żarniki ksenonowe ktore kosztują 10x tyle co zwykła żarówka halonegnowa (nierzadko komplet ksenonow kosztuje ponad 300zl). Nie chciałbyś wydawać tyle co roku na żarniki...
Ten artykuł był bardzo potrzebny. Mam problem z tymi świecidełkami. Każdego poranka jadąc do pracy mijam się z co najmniej kilkoma takimi kozakami, co to mają średnio widoczne błyskotki, ale szpan jest. Panowie Policjanci, skoro są przepisy to chciałbym, aby kontrolowano częściej pojazdy z tym czymś, bo niektórzy na prawdę są bardzo słabo widoczni.
Naczytales sie bzdur w necie, otoz 15 letni zlom z Rajchu, to nie jest perelka.... Taki jest rynek uzywanych samochodow w Polsce, porownaj ceny z Zachodem. Odpowiedz sobie wtedy, czemu takie audi jest dwa razy tansze u nas... Wymiana zawieszenia, czy hamulcow nie swiadczy o doskonalym stanie....
Mam światła dzienne z czystej wygody. Oczywiście homologowane, nie za 50 złotych, tylko ponad 100. Są widoczne nawet w największe słońce. Na zużyciu paliwa nie zauważyłem, żeby się to odbijało, na żywotności akumulatora też nie. Ale mam ksenony, które teoretycznie są żywotniejsze od zwykłych żarówek, ale pod warunkiem, że nie włączmy ich na 5 cz 10 minut. Jeśli pracują krótko niestety szybciej się przepalają. A kto wymieniał żarniki ksenonowe, ten wie, że jest to robota dla chińskich rączek, które i tak po takiej operacji wychodzą poharatane.
Nie kupujcie ***o-ledów.Posiadaczu takich świecidełek -jeśli ktoś Ci mrugał w dzień długimi w dzień(przypominał o światłach) to zanaczy że tego Twojego "bajeru" NIE WIDAĆ.
Właśnie dlatego producenci, osram choćby, robią akcje, gdzie możesz sobie sprawdzić na stronie czy nie dałeś się naciąć na podróbkę. Sam już dawno odpuściłem sobie takie pozorne "oszczędzanie".
Wprowadzenie obowiązku jazdy na światłach mijania przez całą dobę budziło sporo kontrowersji. Oprócz aspektu ekonomicznego (wyższe zużycie paliwa) eksperci motoryzacyjni wskazywali także na wiele innych problemów, związanych głównie z zagrożeniem bezpieczeństwa ruchu drogowego. Pod koniec 2007 r. Komisja Europejska wycofała się z rekomendowania krajom członkowskim Unii Europejskiej całodobowej jazdy na światłach mijania, a Austria zniosła taki obowiązek na początku 2008 r.