Teren przy PKP pod Centrum Handlowe jest ciekawy, ale ze względu na szczupłość miejsca - wymaga bardzo przemyślanej aranżacji; najlepszy byłby wybór projektu w wyniku konkursu architektonicznego; bo te pokazane wizualizacje - delikatnie mówiąc - słabiutkie, byle jakie, zrobione na kolanie - chyba gdzieś w Warszawce; niestety w wyniku tych przebudów znikną (nieużywane już) historyczne tory bocznicowe i (nadal użytkowane handlowo) magazyny spedycyjne - kolejne artefakty zwiazane z obsługą najstarszej linii kolejowej w tej części Europy. Koniecznie trzeba uratować chociaż zrujnowaną wieżę wodną (ciśnień), stan katastrofalny (a powinno się ją wykorzystać na cele kolejowo - muzealne)
Teren przy PKP pod Centrum Handlowe jest ciekawy, ale ze względu na szczupłość miejsca - wymaga bardzo przemyślanej aranżacji; najlepszy byłby wybór projektu w wyniku konkursu architektonicznego; bo te pokazane wizualizacje - delikatnie mówiąc - słabiutkie, byle jakie, zrobione na kolanie - chyba gdzieś w Warszawce; niestety w wyniku tych przebudów znikną (nieużywane już) historyczne tory bocznicowe i (nadal użytkowane handlowo) magazyny spedycyjne - kolejne artefakty zwiazane z obsługą najstarszej linii kolejowej w tej części Europy. Koniecznie trzeba uratować chociaż zrujnowaną wieżę wodną (ciśnień), stan katastrofalny (a powinno się ją wykorzystać na cele kolejowo - muzealne)